Search
Close this search box.

بسته شدن اکانت های زیر 13 سال

فهرست مطالب

قوانین جدید شبکه های اجتماعی , فیسبوک و اینستاگرام این است که اکانت کاربرانی که زیر سن قانونی این برنامه یعنی 13 سال باشند اکانت های آن ها حذف میشود حتی اگر اکانت گزارش نشده باشد.

اکانت هایی که زیر سن قانونی باشند و به آن اکانت مشکوک شود آز آن ها میخواهد که سن خود را از طریق مختلف ثابت کند .

فیسبوک این روش رو قبلا استفاده کرده بود و میخواست این روش را روی اینستاگرام هم پیاده سازی کند . این قوانین جدید حتما بر روی ارزش این برنامه و همچنین تعداد کاربران آن تاثیر میگذارد .

در یکی از مستندهای منتشر شده در یکی از شبکه های آمریکا اشاره شد که باید تمام کاربران توجه شود و سن آنها مورد بررسی قرار گیرد تا کاربرانی که زیر سن قانونی هستند به این شبکه اجتماعی محلق نشوند.

البته برنامه فیسبوک قبلا در زمینه این مسائل و کاربران زیر سن قانونی صحبت کرده است.این شرکت در بیانیه ای گفت : (( از زمانی که این برنامه منتشر شد تلاش های بسیاری در جلوگیری از ورود کاربران زیر سن قانونی شده البته اگر گزارشی هم در مورد اکانتی ارائه شود دقت بیشتری خواهد شد. ))

این خبر دلیل نمی شود تا اکانتی اتوماتیک حذف شود ولی اگر ثابت شود کاربری زیر سن قانونی و زیر سن ۱۳ سال باشد ، مراجع قانونی به این موضوع ورود خواهند کرد.

ولی سوالی که وجود دارد این است که چرا این موضوع الان شروع شده است؟شاید جواب این موضوع دقت بیشتر اُرگان ها و مراجع قانونی به این شبکه اجتماعی است و بررسی موشکافانه پرونده های آنها باعث شده تا این برنامه این پروژه و قوانین را شروع کند.

فیسبوک تلاش کرده تا حد بین آزادی بیان و فضای امن مجازی را رعایت کند و هر فردی در این فضا بتواند به راحتی حرف های خود را بیان کند

امتیاز به این مطلب post

جستجو

آخرین مطالب

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *