Search
Close this search box.

چند قابلیت جدید اینستاگرام

فهرست مطالب

قابلیت های جدید اینستاگرام طی مدت زمان اخیر چند به روزرسانی شده‌اند. در این مطلب با چند مورد از ویژگی های جدید آشنا می‌شوید.بامارکتور همراه باشید.

اینستاگرام به لطف افزوده شدن قابلیت‌ها و ابزارهای داخلی به آن، از یک اپلیکیشن موبایل ساده به منظور اشتراک‌گذاری عکس تبدیل به یک شبکه اجتماعی همه فن حریف شده است. طی مدت زمان اخیر و با انتشار چند آپدیت، به صورت مرحله مرحله چندین ویژگی جدید به آن افزوده شده است که با استفاده از آن‌ها از دیگر برنامه ها بی‌نیاز خواهید شد.

فیلترهای صورت

یکی از جذاب‌ترین قابلیت های جدید اینستاگرام فیلترهای صورت  آن است که با استفاده از آن‌ها به هیچ برنامه ویرایش دیگری نیاز نخواهید داشت. فیلترهای صورت اینستاگرام همانند مورد مشابه آن در اسنپ چت در بخش استوری قابل استفاده بوده و به کمک آن‌ها می‌توان صورت خود را با افزودن اشیا مختلف، به حالت‌های بسیار خنده‌داری درآورد. کاربران روی خوشی به آن‌‌ها نشان داده‌اند و امروز تعداد کاربران اینستاگرام به مراتب از اسنپ چت بیشتر است.

استوری اینستا

 

عملکرد این فیلترهای فوق‌العاده است. حتی در بخش استوریز می‌توان آن‌ها را حین استفاده از دوربین سلفی به صورت خود اعمال کرد و در ویدیو های زنده هم میشود استفاده کرد ، پس برای استفاده از این دسته از قابلیت های جدید اینستاگرام نیاز به یک گوشی موبایل دارای دوربین سلفی قدرتمند دارید. از آنجایی که دوربین می‌تواند صورت را ردیابی کند، فیلترها حتی با جابه‌جایی صورت کاربر نیز اعمال می‌شوند.

برای مشاهده این فیلترها یک استوری جدید ایجاد کرده و سپس دوربین سلفی را انتخاب کنید. در ادامه آیکون صورت قرار گرفته در کنار دکمه دوربین را برگزینید. در بین فیلترهای موجود، برای یافتن مورد دلخواه جستجو کنید. اگر می‌خواهید از این فیلترها برای ویرایش تصاویر به منظور اشتراک‌گذاری عادی استفاده کنید، وارد تنظیمات برنامه شده و گزینه ذخیره استوری‌ها را فعال کنید. اکنون تصویر خود را در استوری ایجاد و بعد از ذخیره شدن خودکار در گالری، آن را به صورت یک عکس جدید به اشتراک بگذارید.

 

قابلیت Rewind

Rewind یکی دیگر از قابلیت های جدید اینستاگرام است که فقط در استوریز می‌توان از آن استفاده کرد. کاربران امیدوارند به زودی از این امکانات جدید به صورت مستقیم برای بارگذاری ویدیو و یا عکس استفاده کنند، اما هیچ تضمینی برای تحقق آن وجود ندارد پس فعلا فقط با همین استوری باید سر کنیم.

استوری اینستا

بعد از ورود به بخش استوریز، همانند همیشه یک ویدیو عادی ضبط کرده و سپس برای وارد شدن به بخش حالت‌ها انگشت خود را بر روی نمایشگر به سمت راست بکشید. اکنون با انتخاب گزینه Rewind بدون انکه از ویدیو ضبط شده خارج شوید ، که در کنار گزینه‌های Boomerang و Hands-Free قرار گرفته، می‌توان ویدیویی ساخت که به صورت سر و ته پخش می‌شود یعنی همه چیز کاملا برعکس میشود . خوشبختانه می‌توان از این قابلیت، هم حین استفاده از دوربین جلویی و هم در زمان استفاده از دوربین اصلی بهره برد.

 

قابلیت Hashtag

از دیگر امکانات جدید اینستاگرام باید به امکان افزودن استیکر به هر استوری اشاره کرد با توجه ب استوری خود میتوانید استیکر دلخواهتان را انتخواب کنید و وارد استوری کنید. در ادامه می‌توان بر روی این استیکر یک هشتگ دلخواه نوشت. این استوری به وسیله هشتگ نوشته شده با دیگر تصاویر دارای همین هشتگ دسته‌بندی خواهد شد. بهتر است برای جلوگیری از شلوغ شدن تصویر از قرار دادن چندین هشتگ خودداری کنید و فقط متناسب با استوری خود یک هشتگ بگذارید.

استوری اینستا

 

برس پاک کن جدید

بیشتر قابلیت های جدید اینستاگرام به بخش استوریز مربوط می‌شوند. اکنون یک قلم جدید برای طراحی به این بخش اضافه شده که با استفاده از آن می‌توانید تصاویری هنرمندانه ایجاد کنید و هر طرحی ک میخواهید میتوانید بکشید.

استوری اینستا

ابتدا در استوریز یک عکس جدید ثبت کرده و یا از گالری خود انتخواب کنید . آن را با استفاده از دیگر قلم‌های موجود ویرایش کنید و یا کل آن را به صورت یک دست رنگ بزنید. با استفاده از قلم جدید می‌توان بخش‌های دلخواه از نقاط رنگ شده پیشین را پاک کرد.

این قابلیت برای پررنگ کردن یک بخش مشخص از عکس و حذف دیگر اشیا بدون اهمیت بسیار کاربردی است. عکس را به صورت تصویری جدید در حالت عادی به اشتراک بگذارید.

 

منبع:مارکتور

امتیاز به این مطلب post

جستجو

آخرین مطالب

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *