Search
Close this search box.

زمان پست گزاشتن افراد در اینستاگرام متوجه شویم

فهرست مطالب

از زمان به‌روزرسانی صفحه اینستاگرام دوستان است. مطمئناً همه‌ی ما یک یا چند نفر را در لیست فالوئرهای خود داریم که اهمیت زیادی برایمان دارند و دوست داریم که تک‌تک پست‌هایشان را به محض بارگذاری شدن مشاهده کنیم؛ یا یکی از صفحات اینستاگرام مورد علاقه‌تان میخواهد شرایط مسابقه خود را در روز مشخصی اعلام کند و شما می‌خواهید اولین فردی باشید که در این مسابقه شرکت می‌کند. سوال اینجاست که چگونه می‌توان از این به‌روزرسانی‌ها مطلع شد؟

خب، اینستاگرام چنین امکانی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. شما می‌توانید از این اپلیکیشن بخواهید هر زمان که فرد محبوب‌تان پُستی را به اشتراک گذاشت به شما اطلاع بدهد. برای استفاده از این امکان تنها کافی است برای هریک از کاربران مورد نظر خود گزینه‌ی ارسال نوتیفیکیشن یا همان Turn on Post Notifications را فعال کنید.

برای فعال کردن این ترفند اینستاگرام به صفحه‌ی مورد نظر بروید و روی علامت … (3 نقطه) در گوشه‌ی سمت راست کلیک کنید و در منوی ظاهر شده گزینه Turn on Post Notifications را انتخاب کنید.

جهت غیرفعال کردن این امکان، تنها کافی‌ست مراحل گفته شده را بار دیگر تکرار کرده و نوتیفیکیشن آن را خاموش کنید. البته به یاد داشته باشید که برای بهره‌مند شدن از این امکان ابتدا باید نوتیفیکیشن‌های اپلیکیشن اینستاگرام را در تنظیمات گوشی خود فعال کرده باشید:

  • فعال کردن نوتیفیکیشن اینستاگرام در آیفون و آیپد: ابتدا به Settings بروید و سپس روی Notifications کلیک کنید. حال اپلیکیشن اینستاگرام را انتخاب کنید و سپس روی  Allow Notifications کلیک کنید.
  • فعال کردن نوتیفیکیشن اینستاگرام در اندروید: ابتدا به Settings بروید، سپس Apps را انتخاب کنید. درنهایت اینستاگرام را انتخاب کرده و گزینه‌ی ارسال نوتیفیکیشن را فعال کنید.
امتیاز به این مطلب post

جستجو

آخرین مطالب

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *