Search
Close this search box.

چت گروهی در استوری اینستاگرام

فهرست مطالب

اینستاگرام استیکر چت گروهی در استوری را به مجموعه استیکرهای خود اضافه کرده است.با مارکتور همراه ماباشید.

چت گروهی قابلیت جدید در استوری اینستاگرام

اینستاگرام که یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین شبکه‌های اجتماعی در میان کاربران جهان به شمار می‌رود، هر از گاهی سعی دارد با ارائه یک به‌روزرسانی جدید، نظر خیل عظیمی از علاقه‌مندان و کاربرانش را به سمت و سوی خود جلب کند.اینستاگرام در آپدیت جدید خود،به بخش استوری قابلیت جدیدی را اضافه کرده تا کاربران را به شرکت در یک چت گروهی دعوت کند.

این استیکر جدید روش جذابی برای افرادی است که تمایل دارند با دیگران درمورد موضوعی بحث کنند یا به‌ صورت گروهی درباره موضوع استوری به بحث و تبادل نظر بپردازند.

خوشبختانه اینستاگرام تنظیمات خوبی برای مدیریت این بخش در اختیار کاربران قرارداده است تا از هرج‌ و مرج در گفتگو ها جلوگیری شود. فردی که از این استیکر استفاده می‌کند،کنترل کاملی روی کاربران دارد و می‌تواند افرادی را که دوست ندارد یا در حال به هم زدن فضای گفت‌وگو هستند ،از چت گروهی اخراج کند. کاربری که چت گروهی را به‌راه انداخته می‌تواند در همین حال با افراد دیگر به گفت‌وگو ادامه دهد و هر زمان که تمایل داشت،به گفت‌وگو پایان دهد.

چت در استوری اینستاگرام

دوستان شما نیز میتوانند با انتخاب گزینه join به چت گروهی بپوندند . این نوع چت میتواند در جایگاه خود که در استوری قرار دارد و افراد بیشتری استوری ها را دنبال میکنند بسیار مورد استقبال کاربران قرار بگیرد.

با این ویژگی کاربر می‌تواند از این پس به جای قرار دادن نظرسنجی یا سوالی جداگانه در استوری، سوال یا صحبت در مورد مکان یا هشتگی خاص را در چت گروهی قرار دهد و نظرات دوستان خود را جویا شود. این ویژگی به هرچه پویا‌تر شدن و تا حدی فعال تر شدن کاربران اینستاگرام کمک می‌کند. در واقع اینستاگرام با این روش به دنبال برآورده ساختن توقعات کاربرانی بود که به علاقه زیادی به چت کردن در محیط این شبکه اجتماعی دارند.

منبع:مارکتور

امتیاز به این مطلب post

جستجو

آخرین مطالب

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *