Search
Close this search box.

توییتر :11 تکنیک عالی و فوق العاده برای بازاریابی در توییتر که همگان نمی دانند.

فهرست مطالب

همانطور که می دانید با داشتن یک هدف عالی و تولید محتوای فوق العاده در توییتر در زمان انتشار توییت ها می توانید،درآمد فروش خودتان را چند برابر کنید.ولی خیال نکنید که رسیدن به این موفقیت یک شبه است.شما با استفاده از تجربه های دیگران و ترفندهای خاص و حرفه ای می توانید به این موفقیت در مدت زمان معقولی دست پیدا کنید .اگر کسانی به شما می گویند که در ازاء گرفتن مبلغی گزاف شما را یک شبه موفق می کنند گول تبلیغاتشان را نخورید.در اینجا 11 تکنیک عالی و فوق العاده برای بازاریابی در توییتر که همگان نمی دانند.برایتان معرفی و بازگو می شود تا بتوانید فروشی فوق العاده داشته باشید.

11 تکنیک عالی و فوق العاده برای بازاریابی در توییتر که همگان نمی دانند.
بازاریابی در توییتر

11 تکنیک عالی و فوق العاده :

قطعا استفاده از دکورها و ویترن های آن لاین تاثیر بسزایی در افزایش فروش ما دارد.اما به یک شرط که بدانید برای برند و اکانت کسب و کارتان چگونه محتوا تولید کنید.در اینجا انواع تکنیک ها از 11 تکنیک عالی و فوق العاده معرفی می شود با ما باشید؛

1-داشتن ظاهری مناسب:

تعجب نکنید منظور از داشتن ظاهری مناسب داشتن تیپ ظاهری نیست.هرچند رعایت این نکته بسیار مهم است .اما منظور ما در نام کاربری،تصویر پروفایل و عکس خودتان است .بسیاری از افراد تصور می کنند هرچه نام حساب کاربریشان عریض و طویل باشد می توانند در آمد بیشتری داشته باشند.اما این نکته کاملا اشتباه است.

ویژگی های اصلی نام کاربری در توییت:

نام کاربری در توییت باید دارای چند ویژگی منحصر به فرد باشد؛

  1. به راحتی در یادها بماند.
  2. منحصر و تک باشد.
  3. دیگران به راحتی آن را تگ کنند.
  4. مختصر و مفید باشد.

پس اگر علاقه دارید در توییتر موفق باشید از نام های عجیب و غریب و طولانی جدا دوری کنید.چون در فاصله نه چندان دوری همه طرفداران شما کم خواهند شد.

یک نمونه اکانت حرفه ای توییتر:

بسیاری از برندها هستند که با استفاده از کلمات مخفف و کوتاه نام برند خود را در ذهن ها هک می کنند. و با این کار با راحت ترین شکل ممکن نام برند خود را جاودانه می سازند.بدون اینکه هویت و نام خود را تغییر دهند .نامشان در ذهن کاربران باقی می ماند و در سرچ هم به راحتی نامشان پیدا می شود و امکان دارد کاربران نامشان را منشن کنند.چون خیلی کوتاه است.مانند نام: CM

11 تکنیک عالی و فوق العاده برای بازاریابی در توییتر که همگان نمی دانند.
بازاریابی در توییتر

توصیه برای  تصویر خوب در پروفایلتان:

اگر شما حسابتان یک حساب تجاری و برند است حتما باید یک تصویر عالی و واضح برای پروفایلتان استفاده کنید. از گذاشتن عکس هایی که به سفر رفته اید و یا جنبه خصوصی دارد بپرهیزید .شما یک برند تجاری هستید نه یک برند گردشگری و سفر

عکس و بیو متناسب با برندتان:

موضوع مهمی که باید در توییتر مد نظر داشته باشید انتخاب یک عکس عالی که نشان دهنده پیام  و معرفی کننده برند شما باشد .رعایت این نکته بسیار مهم است.در قسمت BIO حتما شعار خود را ذکر نمایید، خلاقیت در همه جا مهم است  مخصوصا در این جا ،چون تنها جایی که می توانید مخاطبان زیادی را برای خودتان جذب کنید همین قسمت است.

11 تکنیک عالی و فوق العاده برای بازاریابی در توییتر که همگان نمی دانند.
بازاریابی در توییتر

2- 160 کارکتر در بیو جدی است:

وقتی به افراد می گوییم در نوشتن متن بیو کمی خلاقیت داشته باشند.کلماتی را می نویسند که فهمش آسان نیست و امکان دارد کسی متن را به اتمام نرسانده از آن رد شود .پس کافی است در نوشتن بیو کمال سادگی و خلاقیت را چاشنی هم کرده و یک متن زیبا و کوتاه بنویسید.

به عنوان نمونه؛کافی است شما در ابتدا خودتان را به صورت مختصر معرفی.کارتان را معرفی کنید.و نام برند تان را بیان کنید. مثلا،امین هستم طراح دکوراسیون و فروشنده لوازم دکوراسیون چوبی با برند AM

رعایت نکته های مهم در نوشتن بیو توییتر:

  1. نوشتن دقیق نام برند
  2. از کلمات و جملات طنز کمی استفاده کنید.
  3. هدفتان را معین کنید.
  4. تمام راههای ارتباطیتان را با مخاطبانتان در میان بگذارید.
  5. استفاده از هشتگ های عالی برای راحتی مخاطب

3-استفاده از توییتر در ساعت اوج:

بیشتر افراد در طول روز در اینستاگرام و کلا شبکه های اجتماعی Online نیستند.و  نمی توانند پست های شما را به سرعت ببینند. و به همین راحتی شما کلی از مخاطبانتان را از دست می دهید.راه حل این مشکل چیست؟

امروزه سایت هایی وجود دارد که آنالیز کاربران شبکه های اجتماعی را انجام می دهد و شما می توانیدبه راحتی از این سایت ها کمک بگیرید .طبق تحقیقات یکی از همین سایت ها شلوغ ترین روزها در شبکه های اجتماعی چهارشنبه و پنج شنبه،جمعه  است و شما به راحتی می توانید در روزهای آخر هفته فروشی فوق العاده داشته باشید.

اوج پیک بازدید در توییتر چه ساعتی است؟

با مطالعه تحقیقات به این نتیجه رسیده اند، که اوج پیک بازدید در توییتر بین ساعت های 12 تا 6 بعد از ظهر است.باز هم شما می توانید تحقیقات و مطالعات بیشتری را مطالعه نمایید و خودتان هم تست بزنید که چه ساعاتی اوج پیک بازدید در توییتر است.و بهترین زمان برای فروش را پیدا کنید.

4-استفاده از هشتگ های مفید و کار آمد:

در مورد استفاده از هشتگ ها نکته های جذاب و ظریفی وجود دارد.به عنوان نمونه توییت هایی که تعداد هشتگ هایشان از 2 تا بیشتر است حدود 18% مخاطبانشان حذف و یا کمتر جذب می شوند.پس متوجه شدید که نقش هشتگ بسیار مهم و کاربردی است.و پای شما روی پوست موز است و با یک حرکت اشتباه می توانید مخاطبانتان را از دست بدهید.پس برای از دست ندادن مخاطبانتان نیاز به ابزاری دارید.که به شما معرفی می کنیم.

11 تکنیک عالی و فوق العاده برای بازاریابی در توییتر که همگان نمی دانند.
بازاریابی در توییتر

 انواع ابزارها:

ابزار هشتگ گذاری:

در توییتر هشتگ یکی از ابزارهای مفید و سازنده برای موفقیت و تبلیغ است.نکته مهم در هشتگ گذاری این است که توییت هایی که بیش از 2 هشتگ دارند،حدود 17% در جذب مخاطب عقب تر هستند.یکی از ابزارهای هشتگ Hashtagify  می باشد.با استفاده از این گزینه به راحتی می توانید،عالی ترین کلمات را پیدا کنید.و قبل از توییت کردن کلمات میزان خوب بودن کلمات را بسنجید.

ابزار  تولید محتوا نویسی:

با کمک این RiteTag می توانید یک جایگزین عالی برای هشتگ ها در توییتر داشته باشید.و بقیه هشتگ های ترند را پیدا کنید.

5-استفاده از جستجوگر پیشرفته advanced searches توییتر:

برای داشتن یک تولید محتوای حرفه ای در شبکه های اجتماعی باید موقعیتی عالی و جذاب از خودتان برای مخاطبانتان فراهم کنید.و هرچیزی که به حرفه و کار شما مربوط است را پیدا کنید و نهایت استفاده را از آن داشته باشید.چند روش برای این کار وجود دارد که به شما معرفی می شود.

استفاده از جستجو گر توییتر:

استفاده از جستجو گر پیشرفته توییتر یا همان advanced searches است.این جستجو گر که موقعیت افرادی را که منطبق با حرفه و کسب و کار شما هستند را به شما نشان می دهد.و می توانید به راحتی نظر مخاطبانتان را در مورد برندتان ببینید.و می توانید به راحتی و با استفاده از کلمات کلیدی و خاص مشتریان جدیدی و بالقوه ای را به طرف خود و برندتان جذب کنید.و یا حتی مشکلشان را حل کنید.

11 تکنیک عالی و فوق العاده برای بازاریابی در توییتر که همگان نمی دانند.
بازاریابی در توییتر

6-با انتشار توییت های عکس دار، ریتوییت شدن را حذف کنید.

همانطور که می دانید با توییت هایی که حاوی عکس های منطبق با کار و شغلتان است قطعا در سرچ و کلیک شدن می توانید شانس بیشتری داشته باشید.توییت های حاوی عکس های جذاب تعداد لایک هایشان زیاد است و حدود 90% لایک می خورند.

نکته مهم:

در انتخاب عکس هایی که برای توییت خود استفاده می کنید،دقت زیادی داشته باشید هرگز از عکس های بی کیفیت و تار و یا بد منظره استفاده نکنید.عکس های حرفه ای مخاطبان زیادی را برای شما جذب می کنند.اگر یک محتوای جدیدی را در ساییتان آپلود کردید.حتما یک تصویر عالی از محتوا گذاشته و به مقاله مربوطه لینک دهید.

برای معرفی یک محصول حتما یک عکس با کیفیت از محصول را در سایتتان بگذارید.

معرفی پروموشن:

اگر قصد دارید با یک پروموشن را به مخاطب خود معرفی کنید حتما از ابزاری جدید و جالب  برای گرافیک های ساده استفاده کنید.و پروموشن را تبدیل به یک توییت جذاب و عالی نمایید.

هشدار : هرگز از یک تصویر بی ربط و بی کیفیت در توییت های تان استفاد نکنید. اگر یک پست  و وبلاگ جدیدی روی سایت تان آپلود کردید حتما یک تصویری از مقاله را با لینک مربوط به آن توییت کنید و به مخاطب بگویید که برای دیدن اطلاعات بیشتر مقاله می تواند کلیک کند.

اگر قصد معرفی یک محصول خاصی را دارید هم فقط و فقط از عکس با کیفیت خود محصول استفاده کنید.

7-استفاده از ویدئو برای ارتباط بیشتر با مخاطب:

همانطور که می دانید با استفاده از تصاویر می توانید مخاطبان زیادی را به طرف سایت خود جذب کنید .اما باید بدانید کلیپ و تصاویر متحرک و فیلم ها قدرتشان از تصاویر بیشتر است.و باید بدانید با استفاده از ویدئو ها می توانید مخاطبان زیادی را جذب کنید.

بررسی جذب مخاطب با انواع مختلفی از تصاویر:

طبق تحقیقات انجام شده با استفاده از فیلم و ویدئو می توانید حدود 7 برابر بیشتر از عکس ها و 4 برابر بیشتر از GIF مخاطب جذب کنید.پس متوجه شدید که با استفاده از فیلم می توانید مخاطبان بیشتری را جذب کنید دقیقا مانند لایو اینستاگرام

8- با استفاده از نظر سنجی به طور مدام با مخاطبانتان در تعامل و گفتگو باشید.

یکی از راحت ترین راه ها در جذب مخاطب جدید و وفادار نگه داشتن مخاطبانتان این است که از نظر آنها استفاده کنید و یا حتی نامشان را در بعضی از پست های خود بنویسید.و اجازه بدهید که مخاطبانتان به راحتی با شما در ارتباط و تعامل باشند .خیلی از افراد هستند که تنها هستند و این کار شما باعث می شود از تنهایی در آمده و به یک مشتری وفادار تبدیل شود و مخاطبان زیادی را برای شما با خودش بیاورد.

چگونگی فعال کردن پست نظر سنجی:

برای فعال کردن پست نظر سنجی کافی است شما هنگامی که می خواهید پست جدید خود را در توییت انتشار بزنید.روی صفحه کلیک کرده و در آیکون poll را که در پایین صفحه و سمت چپ است را فعال نموده و سوال های خود را درج نمایید.

فرم نظر سنجی و فروش زیاد:

بیشتر شما افرادی هستید که در توییتر به عنوان یک برند شناخته شده اید و از این راه فروش دارید.یکی از بهترین شیوه ها برای اینکه بدانید فروش محصول شما در بازار چگونه است و میزان استقبال از آن را بسنجید استفاده از هیمن فرم نظر سنجی است.

9-همه توان و نیروی خود را در استفاده از دکمه CTA هدر ندهید:

در توییتر و بازاریابی در آن ،هدف اصلی و مهم افزایش دانلود.کلیک،لایک ،افزایش فروش و… است و همچنین تولید محتوای بیشتر و حرفه ای و استفاده از دکمه CTA برای رسیدن به هدف افزایش فروش است.اما همه این امکانات با استفاده از این دکمه میسر نمی شود و شما باید از دیگر امکانات توییتر استفاده کنید و کمی هم خلاقیت به خرج دهید.و از دکمه CTA کمتر استفاده کنید.

نمونه های جایگزین استفاده از دکمه CTA:

  1. با ما همراه باشید.
  2. آدرس سایت ما
  3. به سایت ما سری بزنید
  4. خرید کالا
  5. دانلود رایگان
  6. آموزش بیشتر
  7. آموزش رایگان

با استفاده از این ترفندها از 11 تکنیک عالی و فوق العاده می توانید به راحتی مخاطب را تشویق به خرید کنید و اجازه دهید مخاطب در بین محتوا و پست های شما سر بخورد.و از توییتر بهترین استفاده برای فروش را داشته باشید.

در کنار همه مطالبی که گفته شد کلمه جذاب و دوست داشتنی رایگان از همه مهم تر و پرکاربردتر است و با استفاده از این کلمه ترافیک بیشتری به طرف سایت شما سرازیر می شود و شما می توانید فروش  بیشتری داشته باشید.

10- از اینفلوئنسرهای توییتر کمک بگیرید:

همانطور که میدانید در این روزها اینفلوئنسرها نقش مهمی در فضای مجازی دارند و نمی توان نقش آنها را در فضای مجازی و یا تاثیر عالی آنها در تبلیغات نادیده گرفت.در فضای مجازی اینفلوئنسرها نقش زیادی در تبلیغات دارند و کوچکترین موردها را نیز تبلیغ می کنند و در کارشان حرفه ای و موفق هستند.برای پیدا کردن اینفلوئنسرها چند نکته مهم را باید رعایت کنید،

پیدا کردن اینلونسرهای مرتبط با شغلتان:

اولین گام برای پیدا کردن اینفلوئنسرها پیدا کردن آنها متناسب با شغل و حرفه خودتان است.مثلا اگر یک باشگاه ورزشی افتتاح کرده اید باید از اینفلوئنسرهای خوش اندام و جذاب استفاده کنید نه یک اینلوئنسر چاق و بد هیکل

در نظر گرفتن نمره اینفلوئنسرها:

برای پیدا کردن یک اینفلوئنسر با قابلیت به نمره آنها دقت داشته باشید .آنهایی که نمره بالای 65 دارند می توانند کمک خوبی برای شما باشند.

11-قدرت تبلیغات توییتر را نادیده نگیرید:

بسیاری از برندها هستند که در ابتدای شروع به کار و فروش در فضای مجازی و اینترنتی هستند.برای این افراد هم پیشنهادهای عالی و جذابی داریم تا بتوانند به راحتی و آسانی جای خود را در بین میلیون ها مخاطب باز کنند.در اینجا چند روش  از 11 تکنیک عالی و فوق العاده معرفی می شود؛

تبلیغات  نوشتاری در توییتر:

وقتی نام تبیلغات توییتر به ذهنمان می رسد بیشتر افراد از این شیوه دوری می کنند و علت اصلی آن را قیمت بالای آن بیان می کنند.چون تبلیغات در توییتر قیمتش نسبت به اینستاگرام و فیس بوک گران تر است.

تبلیغات صوتی در توییتر:

استفاده از متن ها و نوشته ها در فضای فروش اینترنتی کم کم دارد قدیمی می شود و مدت کوتاهی است که توییتر یک شیوه جدید را معرفی کرده است و آن هم تبلیغات به صورت صوتی و یا مکالمه و با استفاده از دکمه CTA

توییتر بهترین مکان برای رشد کسب و کار:

توییتر بهترین مکان برای رشد کسب و کار است اما باید نکته های ظریفی را رعایت کنید تا بتوانید در این فضا فروش عالی و کسب و کاری پیشرفته داشته باشید.در اینجا چند نکته مهم معرفی می شود.

  • توییت ها در پلتفرم ها جابجا می شوند.
  • عمر یک توییت 19 دقیقه است.
  • در هر ثانیه 7500 توییت جدید منتشر می شود.
  • عمر توییت ها یک چهارم فیس بوک است.

با رعایت این موارد شانس ماندگاری پست های دربین پست های شلوغ و پر ازدحام بیشتر می شود.به همین دلیل با استفاده از 11 تکنیک عالی  که معرفی شد شما می توانید.مخاطبان زیادی را به سمت کسب و کار خودتان جذب کنید.و فروش عالی داشته باشید.پس این 11 تکنیک عالی را همیشه به کار ببندید.

امتیاز به این مطلب post

جستجو

آخرین مطالب

مطالب مرتبط

نظرات