Search
Close this search box.
  • خانه
  • بازاریابی
  • 5 نکته مهمی که مشتریان در نسل های متفاوت از برندتان انتظار دارند.

5 نکته مهمی که مشتریان در نسل های متفاوت از برندتان انتظار دارند.

فهرست مطالب

مشتریان هزاره چیست؟

مدتی است که مشتریان نسل جدید یا هزاره هدف اصلی برندهایی شده که می‌خواهند تجارب مشتری خود را تغییر شکل دهند. دلیل مهم این برندها این  است که مصرف کنندگان جوان قدرت خرید بالاتری دارند: طبق اطلاعات شرکت Cone Communications، هزاره‌ها ۴۵/۲ تریلیون دلار هزینه جهانی را تشکیل می‌دهند. آشنایی با 5 نکته مهمی که مشتریان از برندها انتظار دارند بسیار ضروری است.

طرز تفکر هزاره در مورد برندها چگونه است؟

 اما اگر  فکر می کنید برند شما که کیف پول خود را برای هر چیز بزرگی باز می‌کند،مجدد فکر کنید. هزاره‌ها می‌خواهند محصولی با دنیای بهتر، فناوری که در واقع باعث صرفه جویی در وقت آنها می‌شود و خدمات مشتری برای دوستانشان جذاب باشد. بنابراین قبل از شروع درگیر کردن آنها در شبکه‌های اجتماعی، اطمینان حاصل کنید که به این مشتریان باهوش و تیز دلیل خوبی می‌دهید تا دوست شما باشند. در اینجا 5 نکته مهمی که مشتریان از شما انتظار دارند بیان می شود.

5 نکته مهمی که مشتریان از شما انتظار دارند:

شهرت برند خوب:

هزاره‌ها می‌خواهند بدانند که دیگران چه احساسی نسبت به شما دارند پس قبل از تجارت با نام تجاری شما،بسیار مهم است، در حالی که وبلاگ‌ها و بازبینی‌ها در شبکه‌های اجتماعی مطمئناً بر تصمیمات آنها تأثیر می‌گذارد، نظر دوستان آنها بیشترین اهمیت را دارد. یک تحقیق بیان می دارد که ۸۹٪ از هزاره‌ها بیش از ادعاهای یک برند به توصیه‌های دوستان و خانواده اعتماد دارند. به جای اینکه به هزاره‌ها بگویید چقدر عالی هستید، فقط آنها را نشان دهید. محصولات و خدمات عالی قلب این مصرف کنندگان جوان را به خود جلب می‌کند و آنها از گفتن این موضوع به دوستان خود بسیار خوشحال هستند.

تشکر شما و انواع مزایای رایگان:

هنگامی که هزاره ها نسل جدید تحسین برند شما را آغاز می‌کنند، متوقف کردن آنها بسیارسخت است. همانطور که آنها فیلم‌های سرگرم کننده ای را در فیس بوک ارسال می‌کنند یا لذت خود را توییت می‌کنند، مطمئناً  توجه دوستان خود را به برند شما جلب می‌کنند. با این حال، همانقدر که این مشتریان از میزان شگفت انگیز بودن شما قدردانی می‌کنند، در مقابل می‌خواهند از این مزیت ویژه شما بهره مند شوند به گفته Aimia، ۴۴٪ از هزاره های نسل جدید در ازاء دریافت مزایاو هدیه مایل به تبلیغ محصولات یا خدمات از طریق رسانه‌های اجتماعی هستند. بنابراین وقتی از آنها به خاطر بررسی‌های درخشانشان تشکر می‌کنید، حتماً به عنوان یک نشانه تقدیر، کمی تخفیف یا هدیه رایگان ارائه دهید.

پاسخگویی به موقع:

دقت داشته باشید که همه مشتریان از برندهای منتخب خود انتظار پاسخ سریع دارند. اما عجله  هزاره نسل جدید بیشتر است، هر گونه تاخیر بیش از 5 دقیقه به اندازه یک عمر در نظر گرفته می‌شود. Desk.com اظهار داشت كه تقريباً ۲۵٪ از هزاره‌ها پس از تماس با خدمات مشتريان از طريق رسانه هاي اجتماعي در مدت 5 دقيقه پاسخ مي خواهند، در حالي كه ۳۰٪ انتظار دارند كه تاخير مشابه از طريق SMS یا پیام کوتاه پاسخ داده شود. در حالی که شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان کانال‌های پر تحرک هستند. سرعت در این نسل یک قاعده کلی است. اگر در حال حاضر نتوانید به آنها پاسخ دهید، آنها پول و وفاداری خود را به جای دیگری می‌برند.

داشتن برند موبایل پسند:

در این زمانه تلفن‌های همراه از ضروریات بسیاری از افراد است. برای مشتریان هزاره نسل جدید هر نوع تلفن دیگری مربوط به دوران ماقبل تاریخ است . بیشتر هزاره ها دارای تلفن هوشمند هستند.و۴۱٪ از خریداران هزار ساله ۷۰٪ از زمان یا بیشتر محصولات را به صورت آنلاین جستجو یا خریداری می‌كنند. اولویت هزاره ها برای خرید در حین فعالیت روزمره به این معنی است که برند شما باید شهرت موبایل پسند داشته باشد. اگر صفحات وب به درستی بارگیری نمی‌شوند و برنامه‌های پیام رسان گزینه ای برای خدمات مشتری نیستند، این مصرف کنندگان باهوش فناوری از نام تجاری شما منصرف می‌شوند.

داشتن تعهد عالی به افراد:

هزاره ها می‌خواهند از خرید خود احساس خوبی داشته باشند. جالب اینجاست که این حس خوب فقط در کیفیت خرید آنها صدق نمی‌کند. این نسل می‌خواهد پول خود را در مسیری خرج کند که با عقاید و افکار خود هم خوانی داشته باشد. به گفته محققان، ۵۲٪ از هزاره‌ها احساس می‌کنند که ارزش آنها با تدابیر برندهایی که دوست دارند همگام باشد.

نقش تعهد در جذب هزاره ها:

این موضوع برای برند شما بسیار مهم است، اگر از یک هدف خیرخواهانه یا زیست محیطی حمایت می‌کنید، احتمالاً مشتریان هزاره را که این اهداف را نیز پشتیبانی می‌کنند به خوبی جذب می‌کنید. نشان دادن تعهد به اعمال اخلاقی و انسان دوستانه عامل اصلی تبدیل این مشتریان به طرفداران برند است. مشتریان هزاره به نوعی تفاوتی با نسل‌های دیگر ندارند. آنها احترام می‌گذارند، برای خدمات به موقع ارزش قائل هستند و وقتی یک تجربه عالی دارند از نام تجاری شما احساس هیجان می‌کنند.

عامل برجسته شدن برند چیست؟

آنچه باعث برجسته شدن آنها می‌شود این است که چگونه آنها در هر زمان بهترین برند‌ها را می‌طلبند و اگر نیازهای آنها برآورده نشود با خوشحالی به یک رقیب روی می‌آورند. با بالا بردن سطح بالا، هزاره‌ها شرکت‌ها را به چالش می‌کشند تا بهترین عملکرد خود را ارائه دهند. و اگر برند شما قادر به پاسخگویی به این چالش باشد، نتیجه رضایت خاطر کلیه مشتریان شما، صرف نظر از سن، خواهد بود.

منبع: vocalcom

امتیاز به این مطلب post

جستجو

آخرین مطالب

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *