Search
Close this search box.

اخبار فیس بوک: ابزاری ویژه برای خبرنگاران را ارائه خواهد کرد

فهرست مطالب
همانطور که خبر دارید فیس بوک برای غافلگیری خبرنگاران  از ابزار خبری جدیدی رونمایی کرد.با این کار فیس بوک نویسندگان و روزنامه نگاران فضای بیستری برای فعالیت دارند.در این مقاله در مورد فیس بوک با ابزار ویژه خبرنگاران همگان را متحیر و غافلگیر کرد. نکاتی بیان می شود .
فیس بوک با ابزار ویژه خبرنگاران همگان را متحیر و غافلگیر کرد.
فیس بوک و خبرنگاران

فیس بوک با ابزار ویژه خبرنگاران همگان را متحیر و غافلگیر کرد.

منابع باخبر اعلام کردند که فیس بوک با این ترفند جدید که برای خبرنگاران و نویسندگان تولید می کند به این قشر پرکار و جذاب فضای بیشتری برای فعالیت دارند.

فیس بوک با ابزار ویژه خبرنگاران همگان را متحیر و غافلگیر کرد.

قابلیت های ابزار جدید فیس بوک :

طبق گزارش ها این طرح در مراحل اولیه است،اما ویژگی های این ابزار شبیه به سرویس های خبری است.و دارای قابلیت هایی از جمله کمک به افزایش فالوور،مدیریت ایمیل به خبرنگاران و نویسندگان را دارد.

اصلی ترین مهره ابزار فیس بوک چیست ؟

ابزار خبرنگاری و نویسندگی طی دهه های گذشته دارای رشد نسبتا پایداری است،اما این صنعت در سال گذشته به رکود نسبی رسیده است.ولی خبرنگاران ونویسندگانی که به طور مستقل مشغول بوده اند دارای رشد چشمگیری شده اند.مهمترین ابزار در سال 2017 به بعد پلتفرم Substack است.

چگونگی به وجود آمدن سرویس Revue :

مشترکان پولی این پلتفرم در کل جهان 250 هزار نفر است و تعداد 10 ناشر برتر دنیا تا سپتامبر سال 2020 به در آمدی بالغ بر 7 میلیون دلار رسیدند.خب با این رشد روز افزون دور از ذهن نیست که کمپانی مانند فیس بوک بخواهد وارد این عرصه شود.بعد از فیس بوک شبکه ای که پا را در این مسابقه می گذارد توییتر است ،اما از فیس بوک کپی نمی کند.توییتر به جای ساخت ابزار ویژه خبرنگاران سرویس Revue را خریداری و ارائه می دهد.

فیس بوک با ابزار ویژه خبرنگاران همگان را متحیر و غافلگیر کرد.
فیس بوک و  خبرنگاران

 علت به وجود آمدن ابزار خبری چیست؟

منابعی اعلام کردند زمانی که مدیر عامل فیس بوک متوجه رشد روز افزون خبرنگاران مستقل و استفاده آنها از ابزار خبری شد به سرعت و جدیت وارد این صنعت شد.اما هنوز تاریخ مشخصی برای رونمایی از این پروژه اعلام نشده است.
امتیاز به این مطلب post

جستجو

آخرین مطالب

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *