Search
Close this search box.

اینستاگرام: Instagram ده ساله شد و قابلیت جدیدی ارائه داد

فهرست مطالب

اینستاگرام 10 ساله شد و همزمان با جشن گرفتن 10 سالگی خود، قابلیت هایی جدیدی که اعمال کرده را بازگو کرد.

به نقل از  engadget، شرکت اینستاگرام اعلام کرد که از هشدارهای درون برنامه ستفاده می کند که کاربران را از  کامنت های با محتوای نامناسب منع می‌کند، توسعه خواهد داد.این هشدار جدید اگر کجددا دریافت شود، اینستاگرام حساب کاربری که قوانین را زیر پا گذاشته است را مسدود م یکند.

ناگفته نماند که اینستاگرام شخصی که قصدگذاشتن کامنت منفی را دارد به طور کامل بازنمی دارد، بلکه قبل از ارسال کردن محتوا، اینستاگرام  از کاربر مجدد میپرسد که مطمئن هستید.

اینستاگرام اشخاصی که کامنت های قبلی را ریپورت کرده اند، در نظر می گیرد و در صورت تکرار کامنتی مانند کامنتی که قبل کاربر ریپورت کرده بود باشد، آن را از دید دیگران مخفی م یکند.

همچنین قرار است تا ویژگی نقشه عکس که پیش‌ازاین از اینستاگرام حذف شده بود، دوباره به این شبکه اجتماعی برگردد. نسخه آخر این قابلیت از نسخه اصلی اندکی متفاوت است و از این به بعد نقشه عکس‌ها به آرشیو استوری اینستاگرام افزوده خواهد شد. به‌این‌ترتیب شما به‌جای مشاهده نقشه‌ای که موقعیت مکانی پست‌هایی که ارسال کرده‌اید را نشان می‌دهد می‌توانید موقعیت مکانی تمامی پست‌های استوری خود را ردیابی کنید.

 

 

امتیاز به این مطلب post

جستجو

آخرین مطالب

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *