Search
Close this search box.

در اینستاگرام چگونه محبوب باشیم؟

فهرست مطالب

تکنیک‌های زیادی نیز در این زمینه به کار گرفته می‌شوند که برای شرکت‌ها و اشخاصی که دنبال پیشرفت در شبکه‌های اجتماعی و اینستاگرام هستند برای ما با اهمیت است.با مارکتور همراه باشید.

اخیراً میلیون‌ها کاربر به اینستاگرام افزوده شده‌اند و در آمار اخیر instagram در صدر شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته است و اکنون سوال مهمی که همه به دنبال پاسخ آن هستند این است که چگونه در instagram دنبال کنندگان یا Follower هایمان را افزایش دهیم؟

یک کاربر فعال در اینستاگرام باشید.

اگر می‌خواهید Follower هایتان را افزایش دهید می‌بایست به صورت مداوم در اینستاگرام پست بگذارید به خصوص در ساعت‌های شلوغی که بیشتر دیده شوید. کاربران فعال حداقل روزانه 3 مطلب در این شبکه اجتماعی منتشر می‌کنند.

از هشتگ (#) استفاده کنید.

اینستا

اکثر کسانی که در instagram پست می‌گذارند، از هشتگ برای پست‌هایشان استفاده می‌کنند. این کار باعث می‌شود افراد بیشتری پست‌های شما را ببینند.

دوستان خود را در عکس‌ها تگ کنید.

زمانی که شما دوستان خود را در عکس ها تگ می‌کنید، در اصل شما این عکس را به پروفایل آن‌ها نیز اضافه می‌کنید و در بخش عکس‌های تگ شده آن‌ها قرار می‌دهید. این باعث می‌شود دوستان آن‌ها نیز عکسی که منتشر کرده‌اید را ببینند و همین موضوع باعث افزایش دنبال کنندگان شما شود.

بیوگرافی اینستاگرام خود مثل عکس پروفایل و … را به روز کنید.

اطلاعات و بیوگرافی‌های لازم و ضروری را به پروفایل خود اضافه کنید و حتماً اطلاعات تماس خود، وب سایت و ایمیل خود را نیز در بخش بیوگرافی قرار دهید.

در اتفاق های عمومی شرکت کنید.

یکی از مواردی که همیشه مخاطبین را به سمت شما جلب می‌کند، توجه به مراسم‌ها و رخدادهای عمومی است که این موضوع در ایران نیز بسیار بازدهی بالایی دارد. شما با تبریک گفتن عید و یا انتشار یک مطلب مربوط به رخدادهای عمومی می‌توانید ارتباط بسیار خوبی با دنبال کنندگان خودتان برقرار کنید.

از افرادی که به شما کمک کرده‌اند یاد کرده و از آن‌ها تشکر کنید.

وقتی مردم پیام‌های شما را Like می‌کنند، یا از شما در نظرات تشکر می‌کنند و یا حتی اسم و نام کاربری شما را منتشر می‌کنند، شما هم باید همین کارها را در قبال آن‌ها انجام دهید. با این کار نه تنها یک حرکت دوستانه و همه پسند کرده‌اید، بلکه باعث می‌شوید تا اینگونه افراد بیش از پیش شما را پشتیبانی کرده و دوباره دست به چنین کارهایی بزنند.

منبع:مارکتور

امتیاز به این مطلب post

جستجو

آخرین مطالب

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *