Search
Close this search box.

شخصی سازی دریافت Notification اینستاگرام

فهرست مطالب

در این مقاله میخواهیم آموزش شخصی سازی دریافت Notification اینستاگرام را به شما آموزش دهیم با مارکتور همراه باشید

نحوه فعال کردن نوتیفیکیشن اینستاگرام

مراحل زیر را انجام دهید:

  • داخل تنظیمات گوشی بروید
  • به قسمت Notifictions بروید
  • برنامه اینستاگرام انتخاب کنید .
  • گزینه aloww notifications  را فعال کنید

 

 

 

 

 

 

تنظیمات نوتیفیکیشن اینستاگرام

شما می توانید با شخصی سازی دریافت اعلانات اینستاگرام به دلخواه خود نوتیفیکیشن بخش های مختلفی مانند دایرکت ، لایک ، کامنت و … را تغییر دهید. برای این کار اپلیکیشن اینستاگرام خود را باز کرده و وارد پروفایل خود شوید. اکنون بر روی سه خط بالای صفحه تپ کنید و از منوی سمت چپ وارد قسمت Settings شوید. در این صفحه مانند تصویر قسمت Notifications را پیدا کنید و بر روی گزینه ی Push notifications تپ کنید. در بخش بعد میتوانید اعلان های قسمت های مختلف این شبکه ی اجتماعی تنظیم کنید. برای بخش هایی مانند لایک ، کامنت ، دایرکت و …. گزینه های مختلفی وجود دارد. Offبه طور کلی نوتیفیکیشن را غیر فعال می کند ، From people I Follow تنها اعلان را برای افرادی که فالو می کنید فعال نگه می دارد و From everyone آن را برای تمامی افراد فعال می کند. شما می توانید مطابق با سلیقه ی خود اعلان بخش های مختلف را بر روی گزینه ی مناسب قرار دهید.

 

 

 

علاوه بر این تنظیمات شما می توانید نوتیفیکیشن را برای یک شخص خاص فعال نمایید. با این کار اگر فرد مورد نظر عکسی را پست کند شما با خبر می شوید. برای فعال کردن این قابلیت  کافی است به پروفایل شخص رفته و پس از زدن سه نقطه ی بالا صفحه ، از میان گزینه های نمایش داده شده Turn on post notifications را انتخاب نمایید.

 

 

 

 

نحوه تغییر صدای اعلان اینستاگرام

 

 

در این صفحه با انتخاب Default notification sound می توانید صدای پیشفرض نوتیفیکیشن را تغییر دهید و از میان گزینه ها صدای دیگری را فعال نمایید.

 

امتیاز به این مطلب post

جستجو

آخرین مطالب

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *