Search
Close this search box.

اینستاگرام : پست زمان بندی شده در اینستاگارم به زودی ارایه می شود

فهرست مطالب

افراد داخل اینستاگرام خیلی وقت ها یه کمبودی در زمینه زمان بندی کردن پست ها را احساس می کردند. شایعات مختلفی در مورد این که اینستاگرام یک قابلیت پست زمانبندی شده در دارد ارایه می دهد به گوش می رسد.

در حال حاضر فیس بوک اطلاعاتی را در این موضوع ارایه داده که گفت هشده است: لااقل در وهله اول پست گذاشتن خودرکار در اینستاگرام به زودی در اختیار دارندگان صفحات سازمانی قرار خواهد گرفت.

ناگفته نماند که اینستاگرام امکان ارسال پست زمانبندی شده در اینستاگرام، تجزیه و تحلیل داده های ماطلب انتشار داده شده و برخی دیگر از ابزار هارا در بخضی بنام

Facebook’s Creator Studio در دسترس حساب‌های تجاری که پیش‌تر اکانت خود را به فیس بوک لینک کرده‌اند قرار خواهد گرفت.

 

البته این را در نظر بگیرید که می توان با ربات های ارسال پست گذار اینستاگرام نیز استفاد هکرد، که این ربات ها از Instagram API نیز استفاده می کنند و برای ارسال پست زمان بندی شده در اینستاگرام را استفاده می کند.

که این روش، روش خیلی حطرناکی هست، زیرا به دارندگان این ربات ها، حق دسترسی به برخی از موارد ها را میدهید که خوب نیست و حتی برخی دیگر از ربات ها نیز ار شما نام کاربری و پسورد را می خواهند.

گفته شده است که امکان ارسال پست زمانبندی شده در اینستاگرام در نسخه IOS اضافه نمی شود و باید دارندگان این نسخه، از امکان ارسال پست زمانبندی شده وب اینستاگرام استفاده کنند.

Creator Studio
Creator Studio

ویژگی Creator Studio اینستاگرام

  • تمام ویژگی‌های مذکور از طریق داشبورد Creator Studio انجام می‌شود.

  • می توانید تصاویر را برش بزنید.

  • مکان را تنظیم کنید

  • تاریخ و زمان ارسال را تنظیم کنید

  • امکان دسته بندی

  • و….

مشخصا که این ویژگی برای عموم کاربران عادی کارایی چندانی نخواهد داشت و بیشتر مورد پسند اینفلوئنسرها یا تولید کنندگانی که در اینستاگرام اقدام به فروش محصولات خود می‌کنند است.

بنظرتون Creator Studio اینستاگرام چطوره؟؟

 

امتیاز به این مطلب post

جستجو

آخرین مطالب

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *