Search
Close this search box.

لینکدین:معرفی محصولات و خدمات شما در لینکدین یک بخش جدید افتتاح شد

فهرست مطالب

افراد برای معرفی  محصولات و خدمات خود در لینکدین همیشه با این معزل روبه رو بودن که این محصولات و خدمات را در کجا به نمایش بگذارند.لینکدین این مشکل را حل کرد و شما به راحتی می توانید تمام محصولات و خدمات خود را در لینکدین در یک بخش مجزا با انواع امکانات و قابلیت ها جای دهید.با ما همراه باشید تا برای معرفی محصولات و خدمات شما در لینکدین یک بخش جدید افتتاح شد!! را به شما معرفی کنیم.

برای معرفی محصولات و خدمات شما در لینکدین یک بخش جدید افتتاح شد!!
صفحه محصولات لینکدین

برای معرفی محصولات و خدمات :

برای معرفی محصولات و خدمات لینکدین یک صفحه در اختیار تمام صاحبان برندها و شرکت ها قرار می دهد تا افراد بتوانند به راحتی با کاربران و مخاطبان خود ارتباط نزدیکی برقرار نمایند. لینکدین کاری به بزرگی و کوچکی شرکت و خدمات آن ندارد.

خرید لینکدین توسط مایکروسافت:

اتفاقات جالبی که در لینکدین می افتد و هر روز ایده و پیشنهاد جالبی در آن ظهور می کند.از زمانی بیشتر شد که این شبکه اجتماعی توسط مایکروسافت خریداری شد. و از وقتی لینکدین زیر مجموعه مایکروسافت شد تحولات بزرگی در این شبکه اتفاق افتاد.از تغییر در طراحی وب سایت و اپلیکیشن و… و در حال حاضر معرفی قابلیت جدید در معرفی و به وجود آمدن صفحه محصولات برای معرفی محصولات و خدمات شما در آن

صفحه محصولات:

لینکدین یکی از جذاب ترین و پرطرفدارترین شبکه های اجتماعی در حوزه تجارت و فروش اینترنتی است. این شبکه اجتماعی به راحتی زمینه خرید و فروش انواع کسب و کارهای کوچک و بزرگ را فراهم کرده است.صاحبان اصلی لینکدین با ایجاد صفحه محصولات به کاربران خود اجازه می دهند که محصولات و خدمات خود را در این صفحه معرفی کنند حتی برای ارتقاء محصولاتشان ویدئو بسازند و انتشار دهند.

برای معرفی محصولات و خدمات شما در لینکدین یک بخش جدید افتتاح شد!!
صفحه محصولات لینکدین

سیستم ارزشیابی:

لینکدین با ایجاد سیستم ارزشیابی،به کاربران خود این امکان را می دهد که از سطح رضایت مشتریان خود آگاهی پیدا کنند.صفحه محصولات به کاربران خود اجازه می دهد که ارتباط نزدیکتر و صمیمی تری با کاربران و مشتریان خود داشته باشند.

برای معرفی محصولات و خدمات شما در لینکدین یک بخش جدید افتتاح شد!!
صفحه محصولات در لینکدین

ارسال پیشنهاد در مورد محصول مورد نظر:

جدای از تمام نکاتی که در مورد صفحه محصولات لینکدین بیان شد،کاربران لینکدین می توانند پیشنهادات و نظرات خود را در مورد محصول مورد نظر و در همان صفحه بیان و ارسال نمایند.و با دیگر کاربران لینکدین در میان بگذارند.

درخواست دمو:

علاوه برقابلیت های ذکر شده صفحه محصولات یک قابلیت جالب دارد و اینکه کاربران می توانند از بخش های مختلف این صفحه استفاده کنند.امکاناتی که افراد می توانند از صفحه محصولات داشته باشند شامل صفحه تماس با صاحب برند و محصول برای ارائه توضیح بیشتر.در خواست دمو و… می باشد.

برای معرفی محصولات و خدمات شما در لینکدین یک بخش جدید افتتاح شد!!
صفحه محصولات در لینکدین

گفتار پایانی:

بااین‌ حال جزئیات صفحه محصولات نشان می‌دهد که لینکدین همچنان به ریشه خود پایبند است. بخشی از صفحه محصولات به معرفی افراد حرفه‌ای و متخصص در آن زمینه اشاره می‌کند؛ به‌صورتی‌که فهرستی تصادفی از افرادی با حوزه فعالیت مرتبط با محصول به کاربران ارائه می‌شود و امکان برقراری ارتباط با آن‌ها نیز در نظر گرفته شده است.

منبع:جمع آوری از سایت هایی مانند زومیت،همیارسئو،مارکتور

امتیاز به این مطلب post

جستجو

آخرین مطالب

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *