Search
Close this search box.

غیر فعال سازی وحذف تبلیغات تلگرام

فهرست مطالب

در تلگرام قابلیتی وجود دارد که افراد میتوانند به خواست خودشان شمارا به گروه و کانال های مختلف اضافه کنن،می‌توانید دسترسی آن‌ها را از این کار مسدود کنید و راه تبلیغات تلگرام را ببندید. با مارکتور همراه باشید.

چرا پیام تبلیغات تلگرام برای ما می اید؟

بیشتر اپلیکیشن‌های غیر رسمی موجود، از ترفند تبلیغات تلگرام برای کسب درآمد خود استفاده می‌کنند. زمانی که شما از اپلیکیشن غیر رسمی تلگرام استفاده می‌کنید، مدیریت این اپلیکیشن ها نیز امکان مدیریت حساب شما را دارند. در واقع، کاربران آن‌ها پایگاه تبلیغاتی خوبی به شمار می‌آیند.

به این ترتیب، صاحبان این اپلیکیشن‌ها به صورت انبوه کاربرانشان را (بدون اجازه!) به عضویت کانال مورد نظر در می‌‎آورند. به این روش افزایش ممبر اجباری گفته می‌شود. البته افزایش ممبر دو نوع دیگر نیز دارد که بهافزایش ممبر اختیاری (که برای کاربر نوتیفیکیشن ارسال می‌کند) و افزایش ممبر فیک شهرت دارند. بنابراین، اگر هربار که اپلیکیشن تلگرام خود را باز می‌کنید و با تعداد زیادی کانال روبرو می‌شوید (که نمی‌دانید از کجا آمده‌اند)، بهتر است بدانید که شما گرفتار افزایش ممبر اجباری شده‌اید.

راه حل این مشکل چیست؟

توصیه می‌شود تمامی اپلیکیشن‌های غیر رسمی را پاک کرده و تنها از اپلیکیشن رسمی تلگرام استفاده نمایید.

بازی‌هایی که به تازگی نصب کرده‌اید نیز ممکن است در تنظیمات تلگرام تأثیر گذار بوده و باعث باز شدن و راه اندازی ناخود‌آگاه تلگرام شود.

بهتر است چنین بازی‌هایی را از گوشی خود حذف نمایید.

  • در مرحلۀ اول باید به صفحۀ تنظیمات تلگرام مراجعه کنید و گزینۀ Privacy and Security را انتخاب نمایید.

حذف تبلیغات تلگرام

  • اکنون شما گزینۀ Groups را مشاهده می نمایید. این گزینه را انتخاب کنید.
  • در بالای صفحۀ Groups نوشته شده است “چه کسانی می توانند من را به گروه ها اضافه کنند” و حالت پیش فرض این بخش بروی Everybody تنظیم شده است. خب برای آنکه از شر تبلیغات تلگرام خلاص شوید، وضعیت آن را از Everybody به My Contacts تغییر دهید. به این ترتیب تنها افرادی که در دفترچه تلفن شما ذخیره شده اند می توانند شما را به گروه های مختلف اضافه نمایند.
  • در قسمت پائین صفحۀ Groups تنظیمات تلگرام شما می توانید فهرستی از افرادی که می خواهید یا نمی خواهید که شما را به گروه ها یا کانال های مختلف اضافه کنند، ایجاد نمایید.
  • گزینۀ اول، Never Allow، به شما امکان می دهد لیست سیاهی از افرادی که نمی خواهید هرگز شما را به گروهی اضافه کنند، ایجاد نمایید.

به این ترتیب شما با چند کلیک از شر تبلیغات تلگرام خلاص خواهید شد. پس اگر از تبلیغات و گروه های بی ربط تلگرام خسته شده اید، همین اکنون تنظیمات اپلیکیشن تلگرام خود را تغییر دهید. اگر نرم افزار تلگرام شما قدیمی است، سریعاً نسبت به بروزرسانی آن اقدام نمایید و تنظیمات لازم را اعمال کنید.

منبع: مارکتور

امتیاز به این مطلب post

جستجو

آخرین مطالب

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *