Search
Close this search box.

بررسی پیام رسان ایرانی گپ

فهرست مطالب

امروز قصد داریم پیام رسان ایرانی گپ رو باهم بررسی کنیم پس همراه مارکتور باشید.

بررسی پیام رسان ایرانی گپ:

اپلیکیشن گپ یک پیام رسان ایرانی مطابق با بروزترین فناوری‌های جهان می باشد. این نرم افزار دنیایی از اطلاعات کاربردی، بازی و سرگرمی و خدمات مفید را در اختیار کاربرانش قرار می دهد. در این پیام رسان می‌ توانید موضوع موردنظر خود را انتخاب کرده و لذت دسترسی سریع و آسان به اطلاعات دلخواه را تجربه کنید. در بازی‌های آنلاین با دوستان خود رقابت کنید و آن‌ها را به چالش بکشید.در پیام رسان گپ می‌توانید به‌صورت دونفره و یا گروهی با دوستان خود چت کنید و از سرعت بالا و رابط کاربری جذاب گپ لذت ببرید.

امکانات پیام رسان گپ :

  1. ارسال رسانه :در این مسنجر می‌توانید به راحتی و در سریع‌ترین زمان برای دوستان خود عکس، فیلم، استیکر و فایل و… ارسال کنید و لحظات لذت بخشی را تجربه کنید.
  2. کسب درآمد : دنیایی از اطلاعات کاربردی را در اختیار شما قرار می‌دهد. در این برنامه می‌توانید محتوا یا موضوع موردنظر خود را انتخاب کرده و لذت دسترسی سریع و آسان به اطلاعات دلخواه را تجربه کنید.
  3. ارسال استیکر : حس و حال خود را با استفاده از استیکرهایی که بصورت اختصاصی برای این پیام رسان طراحی شده‌اند با دوستان خود به اشتراک بگذارید.
  4. انتخاب تم دلخواه : به راحتی می‌توانید پوسته‌ای به انتخاب خودتان را انتخاب و اعمال کنید. این اپلیکیشن پوسته‌های اختصاصی و جذابی تدارک دیده تا همه چیز در محیط این پیام رسان مطابق میل شما باشد.

سیستم مورد نیاز پیام رسان ایرانی گپ

اندروید 4.1 به بالا

ویندوز 7 و 8 و 10

تصویری از فضای این اپلیکیشن

لینک دانلود رایگان اپلیکیشن(مخصوص اندروید)

 

امتیاز به این مطلب post

جستجو

آخرین مطالب

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *