Search
Close this search box.

روش های جلوگیری از هک شدن در اینستاگرام

فهرست مطالب

با سلام خدمت مارکتوری های عزیز در این آموزش قصد داریم روش های جلوگیری از هک شدن در اینستاگرام را خدمت شما ارائه دهیم با مارکتور همراه باشید.

امروزه اپلیکیشن اینستاگرام به یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در دنیا و ایران تبدیل شده است.

اما موضوعی که خیلی از کاربران این برنامه ممکن است با آن آشنا نباشند، امنیت اینستاگرام است. امروز در مارکتور قصد داریم تا روش های بالا بردن امنیت اکانت را معرفی کنیم تا با اطمینان بیشتر از این سرویس استفاده نمایید.تعدادی از کاربرانی که از اینستاگرام  (Instagram) استفاده می کنند، اکانت خود را از دست می دهند و هک می شوند.

هک شدن اینستاگرام بیشتر برای افرادی اتفاق می افتد که تعداد فالور های زیادی داشته باشند.با وجود این اتفاقات این سوال در ذهن به وجود می آید که چگونه از هک شدن اکانت جلوگیری کنیم؟ در ادامه مطلب روش های بالابردن امنیت را بررسی می کنیم تا احتمال هک شدن اکانت شما تا حد زیادی کاهش یابد. با مارکتور همراه باشید.

آیا اینستاگرام قابل هک است؟

اکثر کاربران اینستاگرام می خواهند بدانند که آیا اینستاگرام هک می شود یا نه؟

باید بگوییم که هیچ کاری غیر ممکن نیست و اینستاگرام هم مانند هر برنامه دیگری ممکن است هک شود.اما خبر خوب این است که تعداد هکر هایی که دانش و علم کافی برای چنین کاری داشته باشند بسیار کم است.

توجه داشته باشید که روش های مهندسی اجتماعی، فیشینگ، استفاده از اطلاعات قابل حدس، هک ایمیل و.. یا هک مستقیم خود اینستاگرام فرق دارند و میزان امنیت خود حساب هم تاثیر مهمی دارد.

بررسی هک شدن اکانت اینستاگرام

آموزش بازگردانی اکانت هک شده اینستاگرام در ۵ دقیقه

آموزش بازگردانی اکانت هک شده که جیمیل یا شماره آن عوض شده

روش های افزایش امنیت اینستاگرام چیست ؟ برای امنیت اینستاگرام چه اقداماتی انجام دهیم؟

روش های جلوگیری از هک شدن در اینستاگرام
افزایش امنیت اینستاگرام

همانطور که اشاره کردیم، امنیت پیج تاثیر مهمی روی هک شدن حساب کاربری شما دارد . اما چگونه امنیت اینستاگرام را باید بالا برد ؟

 

انتخاب پسورد قوی:

پسورد قوی، یکی از تاثیر گذار ترین عامل ها در افزایش امنیت حساب در هر برنامه ای است.

هکر های ساده معمولا کار را با حدس پسور شروع می کنند. پیشنهاد می کنیم از حداقل ۸ کاراکتر شامل عدد، حروف، علائم و.. استفاده کنید و حتی این پسورد را هم حداقل سالی یک یا دوبار عوض کنید.

برای مثال از گذاشتن پسورد هایی مانند : 1234567789 یا 0000000 یا حتی شماره تلفن همراه خود پرهیز کنید چون این عداد کاملا قابل حدس برای افراد معمولی است .

فعال سازی تایید دو مرحله ای :

در تایید دو مرحله ای، علاوه بر دانستن پسورد، باید کد تاییدی که برای شما SMS می شود را هم وارد کنید.

افزایش امنیت ایمیل :

کارهایی که برای افزایش اکانت اینستاگرام گفته شده است (قوی کردن پسورد و … ) را برای حساب ایمیل خود هم اجرا کنید.

فراموش نکنید که ایمیل شما، دروازه ورودی به همه برنامه هایی است که با آن ایمیل ساخته شده اند (تلگرام , گوگل اکانت و……). پس حتما حساب ایمیل خود را هم از نظر امنیت تقویت کنید.

توجه داشتن به ایمیل های دریافتی:

صندوق ورودی ایمیل خود را به صورت مرتب بررسی کنید تا اگر ایمیلی امنیتی راجب اکانت خود دریافت کردید، بتوانید سریعا واکنش مناسبی را نشان دهید

 

سایر روش های نحوه بالا بردن امنیت پیج اینستاگرام

علاوه بر انجام کار های ذکر شده، نکات زیر را هم برای تامین امنیت اینستاگرام بیاد داشته باشید تا اکانت شما از امنیت حداکثری بهره مند باشد.

خارج شدن از اکانت در دستگاه های مشترک:

اگر از کامپیوتر یا گوشی عمومی برای استفاده از اکانت خود استفاده کردید، حتما پس از اتمام کار خود، از حساب خود خارج یا Log Out شوید. فراموش نکنید که در زمان ورود هم تیک گزینه Remember Me را در کامپیوتر های عمومی نزنید.

حملات فیشیگ:

مراقب حملات فیشینگ هم باشید و اطلاعات حساب خود را در هر سایت و برنامه ای وارد نکنید.

جلوگیری از وارد کردن اطلاعات حساب در برنامه های فالور گیری و آنفالویاب و …. یکی از مهم ترین کار ها برای جلوگیری از هک پیج است .

بررسی هک شدن اکانت اینستاگرام

آموزش بازگردانی اکانت هک شده اینستاگرام در ۵ دقیقه

آموزش بازگردانی اکانت هک شده که جیمیل یا شماره آن عوض شده

امتیاز به این مطلب post

جستجو

آخرین مطالب

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *