Search
Close this search box.

معرفی چند پیام رسان ها در سال 2019

فهرست مطالب

در این پست به بهترین های برنامه های پیام رسان میخواهیم بپردازیم که توسط این برنامه ها توانسته باشید تا ارتباط و گفتگو خوبی در اینترنت و فضای مجازی داشته باشید. با مارکتور همراه باشید.

معرفی چند پیام رسان برای سیستم های اندروید

بلک بری مسنجر BBM

BBM یا بلک بری مسنجر، پیام رسان اختصاصی گوشی های بلک بری بوده اما در حال حاضر برای اکثر سیستم عامل های موبایل از جمله اندروید و ویندوز فون و iOS ارائه شده است.

بلک

 

هایک Hike

برنامه Hike علاوه بر امکان ارسال پیام متنی و صوتی و … یک قابلیت با نام HIKE OFFLINE را دارا می باشد. در صورتی که شما در این برنامه یک پیام به دوست خود که آفلاین باشد ارسال کنید، پیام شما بدون هیچ هزینه ای و از طریق اس ام اس برای او ارسال خواهد شد. هایک بیش از 35 میلیون کاربر در سراسر جهان دارد و جز 6 برنامه برتر در هند است.

هایک

 

کاکائو تاک Kakao Talk

کاکائو تالک یک پیام رسان رایگان، سریع و چند کاره می باشد که ارسال پیام متنی ، عکس، فیلم، یادداشت های صوتی و اشتراک موقعیت مکانی از قابلیت این برنامه می باشد. وجود شکلک های جذاب، گفتگوی سرگرم کننده ای را در Kakao talk برای شما به ارمغان می آورد.. در کره جنوبی حدود 93% از دارندگان تلفن هوشمند از این نرم افزار استفاده می کنند.

کاکائو تاک

 

پلاس مسنجر Plus Messenger

پلاس مسنجر نسخه غیر رسمی تلگرام است که ویژگی های آن از تلگرام بیشتر است. پلاس مسنجر دارای امکاناتی نظیر فوروارد پیشرفته، مخفی کردن شماره، تغییر تم برنامه و دیگر گزینه ها می باشد.
پلاس مسنجر

گوگل الو Google Allo

اپلیکیشن گوگل الو یک پیام رسان جدید است که توسط کمپانی گوگل طراحی و در تابستان 2016 عرضه شده است. این برنامه در تابستان 2016 برای پلت فرم های اندروید و iOS منتشر شد.

از ویژگی های گوگل الو می توان به حالت ناشناس، پاسخ هوشمند، نجوا/فریاد و دستیار گوگل اشاره کرد.

گوگل الو

منبع : مارکتور

 

امتیاز به این مطلب post

جستجو

آخرین مطالب

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *