Search
Close this search box.

پیام رسان هدهد

فهرست مطالب

یکی دیگر از پیام رسان های ایرانی در جایگاه پر مخاطب ترین پیام رسان های و اطلاع رسانی های بومی ایرانی پیام رسان هدهد است.با مارکتور همراه باشید.

پیام رسان هدهد

پیام رسان و ضد تبلیغ هدهد را می توان زیباترین و با کیفیت ترین پیام رسان ایرانی نامید.

هدهد

اگر تمام راه ها را برای حذف تبلیغات پیامکی امتحان کرده اید و هیچ کدام از آنها موفقیت آمیز نبود،اگر پیامک های اپراتورها واقعا شما را کلافه کردند و مجبورید به خاطر پیام های مهم تان تحملشان کنید، شک نکنید که هدهد تنها راه حل شماست.

وظیفه این برنامه اندرویدی، پیام رسانی میباشد که از طریق سیم کارت تلفن همراه انجام میپذیرد.

بعد از نصب و بازکردن برنامه فوق، تاریخچه تمام پیام ها در صفحه اصلی آن نشان داده میشوند که با انتخاب هر یک میتوانید به ارسال پیام با شکلی متفاوت اقدام کنید.

جالبترین قابلیت “پیام رسان و ضدتبلیغ هدهد”، امکان به کارگیری استیکرهای متنوع میباشد که مخصوص کاربران ایرانی طراحی گردیده اند. با رفتن به بخش استیکرها از طریق منوی کناری میتوانید آنها را دانلود کنید که برخی از آنها رایگان بوده و برای دریافت بعضی دیگر باید از اعتبار هدهدی خود استفاده نمایید.

دیگر قابلیت جالب و پرکاربرد “پیام رسان و ضدتبلیغ هدهد”، امکان ارسال پیام با زمانبندی مشخص میباشد که بدین منظور باید علامت مثبت کنار ناحیه متنی را لمس نموده و گزینه موردنظر را انتخاب کنید.

در منوی باز شده دو گزینه دیگر نیز به چشم میخورند که از آنها برای ارسال شماره مخاطب و استفاده از بانک محتوای پیامک با موضوعات متنوع استفاده میشود.

شما میتوانید توسط آن پیامک های تبلیغاتی را مسدود و یا حتی لیست سیاه ایجاد نمایید تا پیام های دریافت شده از شماره های موردنظر در بخش ضد تبلیغ ذخیره گردند که امکان حذف دسته جمعی آنها نیز وجود دارد.

دریافت این اپلیکیشن اندرویدی به صورت رایگان انجام میپذیرد و هیچ محدودیتی در استفاده از آن وجود ندارد.

منبع:مارکتور

امتیاز به این مطلب post

جستجو

آخرین مطالب

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *