Search
Close this search box.

آموزش رفع ریپورت تلگرام

فهرست مطالب

یکی از مشکلاتی که بسیاری از کاربران اپلیکیشن تلگرام با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند، مشکل ریپورت شدن است، خیلی از مواقع شما به‌صورت کاملاً اتفاقی و بدون آگاهی توسط تلگرام ریپورت می‌شوید، در این مواقع شما عملی انجام داده‌اید که از نگاه تلگرام خطا محسوب می‌شود، اگر شما به‌صورت کامل با اعمالی که توسط تلگرام منع شده‌اند آشنایی داشته باشید، دیگر مشکل ریپورت شدن برای شما پیش نخواهد آمد، در قدم اول برای رفع ریپورت تلگرام شما باید سعی کنید که کلاً ریپورت نشوید، زیرا اگر دفعات ریپورت شدن شما از تعدادی که توسط تلگرام معین‌شده است بیشتر شود، آنگاه شماره تلفن واکانت شما برای همیشه از دسترس خارج خواهد شد، اگر بیشتر از سه بار ریپورت شوید، تلگرام اکانت شمارا برای همیشه خواهد بست.

اعمالی که باعث ریپورت شدن می‌شوند:
۱) پیام دادن به افرادی که آن‌ها نمی‌شناسید و شماره آن‌ها را ندارید
۲) استفاده از نسخه‌های غیررسمی تلگرام
۳) ارسال بیش‌ازحد پیام در روز
۴) ارسال مطالب دارای قانون کپی‌رایت
۵) ارسال مطالب، استیکر و ویدئو غیراخلاقی در کانال‌ها و گروه‌ها
۶) فوروارد کردن مطالب تکراری

برای رفع ریپورت تلگرام راه‌حل‌های زیادی وجود دارد که در ادامه چند مورد از سریع‌ترین و مورداستفاده‌ترین آن‌ها را باهم بررسی می‌کنیم.

۱- استیکر
از ده نفر از کسانی که شماره شمارا ندارند بخواهید که برای شما استیکر ارسال کنند، این راه‌حل، قدیمی‌ترین و مورداستفاده‌ترین راه‌حل رفع ریپورت تلگرام است که سرعت نسبتاً خوبی نیز دارد، ۲ الی ۳ روز پس از دریافت استیکرها اکانت تلگرام شما به حالت اولیه بر خواهد گشت.

۲- استفاده از ربات
توسعه‌دهندگان تلگرام پس از زیادشدن حجم ریپورت ها رباتی برای رفع ریپورت طراحی کرده که از این لینک می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید. پس از وارد شدن به ربات بر روی Start کلیک کنید، پس‌ازآن ربات پیامی برای شما خواهد فرستاد که از شما می‌خواهد نوع مشکل خود را مشخص کنید، پیام This is a mistake? را برای او بفرستید. در مرحله‌ی بعد پیغام Yes را فرستاده و در ادامه بر روی No i’ll never do any of this کلیک کنید. درنهایت ربات از شما می‌خواهد که یک پیغام برای پشتیبان تلگرام نوشته و مشکل خود را شرح دهید.

می‌توانید از متن زیر برای این کار استفاده کنید.

My Telegram account has been spammed suddenly and I cannot send message to any contacts whom I don’t have their number, if I am the chat starter
Kindly help to fix the issue

۳- تماس با پشتیبان تلگرام
به قسمت Setting تلگرام خود رفته و بر روی Ask a Question کلیک کنید، پیامی برای شما ظاهر می‌شود Ask a Volunteer را انتخاب کنید، الآن شما به پشتیبان تلگرام متصل شده‌اید، می‌توانید با زبان انگلیسی از او بخواهید که شمارا از ریپورت خارج کند، پیشنهاد ما این است که از پیام بالا استفاده کنید.

۴- ایمیل
اگر با هیچ‌کدام یک از راه‌های بالا به نتیجه نرسیدید، می‌توانید به پشتیبانی تلگرام ایمیل بزنید و از آن‌ها بخواهید که شمارا از ریپورت خارج کنند.
ایمیل تلگرام: spam@telegram.org
برای متن ایمیل نیز می‌توانید از پیامی که درراه حل شماره ۲ نوشته‌شده استفاده کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

جستجو

آخرین مطالب

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *