Search
Close this search box.

قابلیت جدید اینستاگرام برای استراحت نوجوانان چیست؟

فهرست مطالب

قابلیت جدید اینستاگرام برای استراحت نوجوانان :

همانطور که می دانید اینستاگرام یکی از شبکه های محبوب در بین تمام اقشار جهان برای اشتراک گذاری عکس و ویدئو می باشد.بعد از اعتراض بیشتر شبکه های اجتماعی در مورد محتوای نامناسب اینستاگرام برای نوجوانان، این پلتفرم از قابلیت جدید اینستاگرام برای استراحت نوجوانان رونمایی کرد.با ما همراه باشید تا این قابلیت را مورد بررسی قرار دهیم.

قابلیت جدید اینستاگرام برای نوجوانان :

اما چند روز گذشته معاون قسمت روابط بین الملل و امور جهانی فیسبوک در بیانیه‌ای اعلام کرد، برای دور نگه داشتن نوجوانان و جوانان از مضرات و خطرات این پلتفرم، پروژه‌ای در حال آماده سازی است.این بیانه در حالی صادر شد که از این پلتفرم به علت تاثیرات منفی بر جوانان در دادگاهی در ایالات متحده شکایت شد.و این شبکه را وادار به پیدا کردن راه حلی برای حل این مشکل نمود.

نیک کلگ کعاون روابط بین الملل در رابطه با این ویژگی جدید اعلام کرد:

ما تمام سعی خود را می کنیم تا قابلیت‌‌هایی جدید تغییرات قابل توجهی را برای کاربران فراهم کند. از این به بعد اگر الگوریتم‌های اینستاگرام تشخیص دهند که فرد محتوایی مشاهده می کند که بیشتر از سن اوست، اینستاگرام از مشاهده محتوا جلوگیری خواهد کرد و محتوای متناسب با سن کاربر را برای او نمایش خواهد داد.

اینستاگرام : قابلیت جدید اینستاگرام برای استراحت نوجوانان چیست؟
قابلیت جدید اینستاگرام برای نوجوانان

این قابلیت های جدید سبک زندگی افراد را تغییر خواهد داد. اما متاسفانه برای ارائه این ویژگی زمان مشخصی وجود ندارد و شرکت فیسبوک در پاسخ کسانی که از زمان ارائه این قابلیت سوال می‌کنند پاسخ می‌دهد «در حال آزمایش و به زودی»

 

ضمنا سرپرست اینستاگرام می گوید:

ما در حال تست و بررسی دو ایده جدید هستیم: یکی تشویق کاربران به مشاهده موضوعات و عناوین دیگر (در صورتی که در حال مشاهده محتوایی سمی و غیر قابل قبول باشند) و دیگر ایده استراحت کردن کاربران بعد از کار کردن بیش از حد با این شبکه اجتماعی. در این حالت، ما یک ایست به اکانت کاربر می‌دهیم تا لحظاتی را به استراحت کردن و آزاد کردن ذهن خود بگذراند.

نکته جالب این است که اینستاگرام در کشور ایران مانند دیگر شبکه‌های اجتماعی مثل توئیتر و فیسبوک فیلتر نیست و  کاربران به راحتی می‌توانند از آن استفاده کنند. با این حال این ایده جدید شاید قادر به کاهش کمی از نگرانی والدین در مورد استفاده فرزندان از اینستاگرام شود.

 

امتیاز به این مطلب post

جستجو

آخرین مطالب

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *