Search
Close this search box.

اینستاگرام :با انجام ندادن این تنظیمات اینستاگرام به زودی اکانت‌تان را حذف می‌کند

فهرست مطالب

حذف اکانت توسط اینستاگرام:

قطعا در مورد قوانین جدید اینستاگرام چیزهایی شنیده اید. باید اطلاع داشته باشید که اگر این تنظیمات را انجام ندهید اینستاگرام  اکانت‌تان را به زودی حذف می‌کند. با ما باشید تا حذف اکانت توسط اینستاگرام را مورد تحلیل و بررسی قرار دهیم.

با انجام ندادن این تنظیمات اینستاگرام به زودی اکانت‌تان را حذف می‌کند:

از مدتی قبل اینستاگرام شرط ثبت نام را داشتن حداقل سنی ۱۳ سال را به صورت جدی پیگیری می‌کند و در حال حاضر ثبت تاریخ تولد اجباری شده و اشخاص زیر ۱۳ سال اجازه استفاده  از این شبکه اجتماعی را ندارند،هر چند این اطلاعات‌ در گذشته تنها در زمان نام نویسی اجباری بود ولی اگر اشتباه وارد شود امکان دارد موجب از دست دادن اکانت شود. و یکی از دلایل مهم این سخت گیری جلوگیری از ورود اشخاص زیر ۱۳ سال در اینستاگرام است.

اینستاگرام با ایجاد صفحه به وسیله والدین مشکلی ندارد، این مورد و بهتر است به زبان انگلیسی در پروفایل اکانت فرد مورد نظر ثبت شود. البته در بسیاری کشورها این کار ممنوع است و والدین معمولا بسیار کم این کار را  انجام می‌دهند در پند هفته پیش ایدهای توسط فیسبوک تحت عنوان اینستاگرام کودکان مطرح شد با مخالفت بسیار گسترده ای روبرو شد.

در قانون جدید که به تازگی اعلام شده، نوشتن تاریخ تولد برای تمام افراد اجباری است. حتی اشخاصی که در حال حاضر کاربر اینستاگرام هستند و این کار مهم را انجام نداده اند باید اقدام نمایند و با مراجعه به قسمت مربوطه تاریخ  دقیق تولد خود را وارد نمایند ،ولی چگونه تاریخ تولد خود را در اینستاگرام فعال کنیم؟

با انجام ندادن این تنظیمات اینستاگرام به زودی اکانت‌تان را حذف می‌کند.
حذف اکانت توسط اینستاگرام

برای فعال کردن تاریخ تولد این مراحل را به ترتیب انجام دهید.:

  • با ضربه زدن روی عکس پروفایل به صفحه پروفایل اینستاگرام خود وارد شوید.
  • سپس روی دکمه ادیت پروفایل (Edit Profile) ضربه بزنید
  • در انتهای صفحه بر روی  قسمت اطلاعات شخصی (Personal Information) ضربه بزنید.
  • در انتهای صفحه روی گزینه تاریخ تولد (Birthday) ضربه بزنید و یا در صورت داشتن اکانت متصل به فیسبوک با ضربه زدن روی گزینه به‌روزرسانی در فیس بوک (Update on Facebook) به فیسبوک وارد شده و آن را اصلاح نمایید.

تاریخ تولد خود اگر قبلا وارد کرده باشید می‌توانید مجدد آن را ادیت نمایید ولی اگر اکانت فیس بوک خود را قبلا به اینستاگرام متصل کرده‌اید توصیه می‌ شود اگر دارای اکانت فیسبوک هستید حتما این کار را انجام دهید، به طور خودکار تاریخ تولد شما از فیسبوک استخراج و در اینستاگرام وارد می شود، همچنین اگر تاریخ تولد خود را در فیسبوک تغییر دهید بازهم به صورت خودکار در اینستاگرام نیز تغییر خواهد کرد. به یاد داشته باشید عدم شباهت این دو تاریخ قطعا عواقبی به دنبال دارد.

امتیاز به این مطلب post

جستجو

آخرین مطالب

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *