Search
Close this search box.

روبیکا چیست و کارایی rubika

فهرست مطالب

روبیکا اپلیکیشنی ایرانی است که با سرویس ها و خدمات مختلف سعی در سهولت کار و سرگرم کردن کاربران دارد . و ما شما را با امکانات و مزایای آن آشنا می کنیم.

امروزه همه ما استفاده های بسیاری از فضای مجازی و خدمات آنلاین می کنیم،و روبیکا این امکان را به ما میدهد تا کارهایمان را سریعتر و راحت تر انجام بدهیم . از قابلیت های روبیکا میتوان به پرداخت قبوض، تماشای تلوزیون،گوش دادن به موسیقی، تماشای فیلم و سریال و قابلیت اشتراک گزاری لحظات شاد زندگی و همچنین ارتباط صوتی و پیامکی با دوستان و همکارانتان اشاره کرد.

روبیکا چیست
روبیکا چیست

روبیکا چیست؟

اپ روبیکا یک اپلیکیشن ایرانی است که طراحی شرکت توسکا می باشد. شرکت توسکا ، شرکت کسب و کار است که از سهامداران آن ارتباطات سیار ایران،شرکت سرمایه گذاری نور دنا و شرکت نقش اول کیفیت هستند و هرسه متعلق به اپراتور همراه اول هستند. روبیکا جز اولین محصولات شرکت توسکا بوده که توانسته محبوبیت زیادی بین کاربران خود پیدا کند.

معرفی بخش های روبیکا :

در این بخش قسمت های مختلف روبیکا را معرفی و بخشی از کاربرد آن را برایتان شرح می دهیم.

تنظیمات

در این بخش میتوان تمامی اطلاعات حساب کاربری خود را مشاهده و ویرایش کرد.اطلاعاتی مانند: نام،شناسه کاربری،عکس پروفایل،بیوگرافی و … . همچنین تنظیماتی از برنامه مانند :تنظیمات ظاهری ،تنظیمات ذخیره سازی داده،حریم خصوصی و امنیت،تاریخچه پیام ها و تماس ها ،اعلان ها و بخش کنترل والدین نیز وجود دارند.

ویترین

ویترین بخشی است که مشابه اینستاگرام است و میتوان در آن عکس و ویدیو کسانی که آنها را دنبال میکنید ببینید و از بخش جستجو بصورت رندوم از پست های دیگران لذت ببرید. و همچنین میتوانید با سرچ موضوع دلخواه خود مطالب مرتبط را تماشا کنید.

روبینو

در این بخش شما میتوانید پست و استوری منتشر کنید و عکس و فیلم های خود را در این بخش قرار دهید.

پیام رسان

پیام رسان همانگونه که از نامش پیداست پیام های شما را منتقل می کند. شما با داشتن شماره دوست یا آشنایی که این اپلیکیشن را روی گوشی خود دارد میتوانید پیام ،عکس، ویدیو و حتی ویس و استیکر را بصورت خصوصی برای او ارسال کنید.

 

 

سرویس های روبیکا

در قسمت زیر سرویس هایی که اپلیکیشن روبیکا ارائه می کند را ذکر کرده ایم:

برقراری تماس

شما در این برنامه امکان برقراری تماس صوتی با بقیه دوستانتان دارید. اما این نکته را در نظر داشته باشید که شخص مورد نظر نیز باید اپ روبیکا را داشته باشد.

فیلم و سریال

یکی از قابلیت های روبیکا پخش فیلم و سریال در ژانرهای مختلف است . در این بخش فیلم های مختلف ایرانی، هندی ، کره ای و با ژانرهای پلیسی،طنز،مستند،عاشقانه و …. می باشد. و این بخش برای والدین این قابلیت را محیا کرده که با خارج کردن دسترسی این بخش فقط اجازه دیدن انیمیشن و کارتون را به فرزندان خود بدهند.

کانال های پرمخاطب

این بخش شامل کانال های رسمی افراد،برنامه ها وکسب و کارهای مختلف است.کانال هایی مانند : ایران خودرو، دیرین دیرین ،و دیجی تخفیف از کانال های موجود در در روبیکا هستند.

کیف پول

شما با شارژ این بخش از برنامه میتوانید به راحتی خرید های درون برنامه ای خود را انجام داده و حتی با داشتن شارژ کافی میتوانید بسته یا شارژ نیز تهیه کنید.

اخبار

با داشتن روبیکا میتوانید دسترسی راحت و سریع به خبرگزاری های معتبری همچون: خبرگزاری مهر ،ایسنا ، تسنیم و فارس را می دهد.با این بخش به ساده ترین شکل به اخبار و خبرگزاری ها دسترسی داریذ.

 

 

5/5 - (1 امتیاز)

جستجو

آخرین مطالب

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *