Search
Close this search box.

واتساپ :به زودی ویژگی مخفی کردن آخرین بازدید (Last Seen) از افراد خاص ارائه می شود.

فهرست مطالب

مخفی کردن آخرین بازدید :

از جمله مواردی که بیشتر کاربران در شبکه های اجتماعی به آن دقت زیادی دارند،و بسیار روی آن حساس هستند گزینه لست سین (Last Seen) یا آخرین بازدید است،چون اثرات جالبی در زندگی افراد دارد. ویژگی مخفی کردن آخرین بازدید در واتساپ و بعضی از اکانت ها فعال است.و به زودی در آپدیت جدید در دسترس تمام کاربران قرار خواهد گرفت.با ما همراه باشید تا جزئیات این قابلیت را برای شما بازگو کنیم.

قابلیت مخفی کردن آخرین بازدید (Last Seen) واتساپ :

پیام رسان واتساپ در تلاش است که این قابلیت نسبت به گذشته کمی منعطف تر باشد.و همانطور که می دانید این پیام رسان نسبت به دیگر شبکه های اجتماعی فعالیت هایش مخفیانه است.و در حال حاضر نسخه بتا واتساپ برای گوشی های اندروید گزینه مخفی کردن آخرین بازدید از افراد خاص را در اختیار کاربران قرار داده است.البته این قابلیت در نسخه آزمایشی واتساپ فعال بوده است.

واتساپ :به زودی ویژگی مخفی کردن آخرین بازدید (Last Seen) از افراد خاص ارائه می شود.
آخرین بازدید

 

واتساپ گزینه لست سین را دقیقا برخلاف و برعکس تلگرام انجام داده است و موجب شگفتی کاربران شده است.چون در تلگرام مخاطبان به مشاهده لست سین هستند اما در واتساپ بعضی از افراد خاص نمی توانند این موضوع را مشاهده کنند.و البته در تلگرام حالت های زیادی مانند حالت روح و… وجود دارد.

البته این قابلیت برای تعداد محدودی از کاربران و به صورت آزمایشی در دسترس است. وبدان معناست که مدت زمان طولانی زمان می برد، تا کاربران نسخه آزمایشی استفاده نمایند.و به دست کاربران عادی برسد.و ممکن است این مدت تا ماه ها طول بکشد و کاربران باید منتظر ارائه این قابلیت باشند.

نظر شما در خصوص این قابلیت چیست؟ خوشحال می شویم این موضوع را با تیم مارکتور در میان بگذارید.

امتیاز به این مطلب post

جستجو

آخرین مطالب

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *