Search
Close this search box.

دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

فهرست مطالب

برای شروع کار با ربات Regram ابتدا با کلیک بر روی این قسمت، ربات مذکور را در اکانت تلگرامتان فعال کنید. برای انجام این کار می‌توانید در منوی جستجوی برنامه تلگرام هم عبارت Regrambot@ را جستجو نمایید.

گزینه START را انتخاب کنید تا ربات مذکور شروع به کار کند. حالا ربات از شما می‌خواهد تا زبان مورد نظرتان را برای کار کردن با آن انتخاب کنید. یکی از دو زبان فارسی و انگلیسی را انتخاب نمایید. پشتیبانی کامل ربات تلگرام Regram از زبان فارسی بدون تردید یکی از نقاط قوت آن است و سبب می‌شود تا شما خیلی ساده تر قادر به استفاده از این ربات کاربردی باشید.

حالا باید پروفایل اینستاگرامی که تمایل دارید مشخصات آن را یافته و محدودیت هایش را دور بزنید، مشخص شود. برای مشخص کردن پروفایل اینستاگرام مورد نظرتان می‌توانید از روش های مختلفی استفاده کنید. مثلا می‌توانید آیدی فرد مورد نظر را ارسال کنید یا حتی می‌توانید آدرس URl صفحه اینستاگرام فرد مورد نظرتان را هم برای ربات تلگرام Regram بفرستید.

به محض اینکه با استفاده روش های یاد شده، پروفایل اینستاگرام مورد نظرتان را مشخص کردید، اطلاعات دقیقی در مورد آن توسط ربات تلگرام Regram ارائه می‌شود. این اطلاعات شامل نام نمایشی کاربر، یوزرنیم کاربر، تعداد پست های ارسالی، تعداد فالوورها، تعداد فالویینگ ها، وضعیت صفحه، بیوگرافی و لینک آن می‌شوند. اما بخش جالب کار مربوط به گزینه هایی است که در زیر صفحه توسط ربات تلگرام Regram ارائه شده‌اند.

 

برای مثال با لمس گزینه “دانلود عکس پروفایل” می‌توانید عکس پروفایل کاربر مورد نظر را دانلود کنید.

 

 

5/5 - (1 امتیاز)

جستجو

آخرین مطالب

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *