Search
Close this search box.

چگونه اکانت اینستاگرام خود را حذف کنیم

فهرست مطالب

یکی از مشکلاتی که کاربران با اپلیکیشن اینستاگرام دارند، عدم امکان حذف اکانت کاربری از طریف این نرم افزار است، شرکت سازنده ترجیه داده که به دلیل برخی موارد امنیتی این قابلیت را در اپلیکیشن خود قرار ندهد، اما این بدان معنی نیست که شما نمی توانید اکانت کاربری خود را در شبکه ی اجتماعی اینستاگرام حذف کنید، شما برای حذف پروفایل خود تنها می توانید از طریق مرورگر گوشی و یا رایانه ی شخصی خود اقدام کنید، توجه داشته باشید که حذف کردن اکانت اینستاگرام همانند غیر فعال کردن آن نیست و شما پس از حذف کردن اکانت خود دیگر نمی توانید هیچ یک از اطلاعات آن را بازیابی کنید، پس بهتر است قبل از اقدام به حذف اکانت خود حتما یک نسخه ی بک آپ از اطلاعات، عکس ها و ویدئوهای خود تهیه کنید.

نکاتی که باید قبل از دلیت اکانت اینستاگرام بدانید:

۱) اطلاعات و پیچ شما پس از دلیت اکانت به صورت کامل پاک خواهد شد و به هیچ وجه قابل برگدانی نیستند.

۲) نام کاربری شما همانند پیج شما از بین خواهد رفت و دیگر هیچکس نمی تواند از آن نام کاربری برای ایجاد حساب استفاده کند. (نام کاربری شما برای همیشه بن می شود).

۳) همانطور که در گزینه ی قبلی اعلام شد شما دیگر نمی توانید با نام کاربری قبلی خود پیج جدیدی ایجاد کنید.

آموزش حذف اکانت اینستاگرام:

۱) ابتدا به صفحه ی Delete Your Account مراجعه کنید، اگر قبلا با استفاده از مرورگر وارد اکانت اینستاگرام خود نشده اید در ابتدا از شما نام کاربری و رمز عبور پرسیده می شود، پس از وارد کردن آن ها وارد صفحه ی مربوط به حذف اکانت خواهید شد.

۲) در این صفحه گزینه ای وجود دارد که از شما می پرسد چرا می خواهید اکانت خود را حذف کنید، یکی از گزینه های پیشفرض را انتخاب کنید.

۳) در مرحله ی بعد از شما می خواهد که دوباره رمز اکانت خود را تایپ کنید، رمز اکانت خود را وارد کرده و بر روی Permanently delete my account کلیک کنید.

۴) اکانت شما با موفقیت حذف شد و دیگر قابل برگرداندن نیست.

امتیاز به این مطلب post

جستجو

آخرین مطالب

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *