Search
Close this search box.

اسنپ چت چرا پسورد قبول نمی‌کند؟

فهرست مطالب

در این پست درباره مشکل ثبت نام و تایید پسورد اسنپ چت که مشکل بیشتر افراد برای استفاده از این برنامه ی پر طرفدار است می‌پردازیم. بامارکتور همراه باشید.

اسنپ چت اپلیکیشن که جدیدا در بین ایران مخاطبان زیادی پیدا کرده است. کاربران با اسنپ چت می توانند تصاویر و فیلم ضبط کنند و سپس با اضافه کردن متن یا نقاشی به انها را به لیستی از دوستان خود ارسال کنند. snapchat برای کاربران ایرانی مشکلاتی مثل قبل نکردن پسورت دارد که در ادامه بررسی می شود.

 

اسنپ

اسنپ چت چرا پسورد قبول نمیکنه؟

snapchat با ای پی ایران مشکل دارد و برای حل این مشکل باید از برنامه های پروکسی استفاده کنید.حتما زبان گوشی رو انگلیسی باشد و همچنین تنظیم گوشیبر روی حالت هواپیما air plan قرار گیرد در مرحله بعد وایفای رو روشن کنید(حتما باید از اینترنت وایفای استفاده کنید) و از یک تغییر ای پی استفاده کنید تا آپی رو تغییر بده.

 

برنامه اسنپ چت چیست؟

اسنپ‌چت یک نرم افزار ارسال و دریافت عکس است.

با استفاده از این برنامه، کاربران می‌توانند عکس گرفته یا ویدئو ضبط کنند و سپس به آنها متون یا نقاشی اضافه و آنها را به لیستی از دریافت کنندگان مشخص شده ارسال کنند. این تصاویر و ویدئوها اصطلاحاً “Snaps” نامیده می‌شوند. کاربران می‌توانند یک محدوده زمانی را مشخص نمایند که فقط در طی آن، دریافت کنندگان می‌توانند تصاویر را مشاهده کنند.

 

پس از به پایان رسیدن این محدوده زمانی، این تصاویر از دید دریافت کنندگان مخفی شده و از سرورهای snapchat نیز حذف می‌شوند. از ماه نوامبر ۲۰۱۳ این محدوده زمانی می‌تواند بین ۱ تا ۱۰ ثانیه انتخاب شود.

 

منبع:مارکتور

4.3/5 - (3 امتیاز)

جستجو

آخرین مطالب

مطالب مرتبط

نظرات

16 پاسخ

  1. سلام من هرچقدر ایمیل یا شماره تلفنم رو میزنم قبول نمیکنه چندبار فیلتر شکنم رو عوض کردم با آی پی های مختلف امتحان کردم و شماره و ایمیل های متفاوتی استباده کردم ولی مینویسهcould not set email میشه کمکم کنید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *