Search
Close this search box.

قابلیت های مخفی گوگل

فهرست مطالب

صفحه جستجوی گوگل علاوه بر امکانات پیش‌فرض، بازی‌ها و قابلیت‌ های مخفی جالبی در اختیار کاربران قرار می‌دهد.با مارکتور همراه باشید.

اگر از کاربران گوگل کروم هستید بد نیست با بعضی از قابلیت های مخفی این مرورگر آشنا شوید. ویژگی‌هایی که می‌توانند باعث بهتر و سریع‌تر شدن جستجو و هم‌چنین کار با آن شوند.

بازی های مخفی

یکی از این قابلیت ها بازی مخفی در صفحه جستجوی گوگل، بازی معروف ضربدر و دایره است که با جستجوی عبارت “tic tac toe” برای کاربر به نمایش درمی‌آید. کاربر می‌تواند این بازی را به‌صورت تک‌نفره یا دونفره بازی کند. درجه سختی Impossiblee این بازی، بزرگ‌ترین چالش آن و بسیار دشوار است.

بازی

 

یک بازی مشهور با نام dreidel در گوگل گنجانده شده است که با جستجوی عبارت “spin dreidel” و یا “play dreidel” اجرا می‌شود.

 

dreidel

 

گوش دادن به صدای حیوانات

گوش دادن به صدای حیوانات در گوگل امکان‌پذیر است. به عنوان مثال با جستجوی عبارت “what sound does a dog make” می‌توانید به صدای سگ گوش دهید و در صورتی که نام حیوان دیگری را در این عبارت قرار دهید، صدای آن حیوان برای شما پخش می‌شود. این قابلیت برای آموزش صدای حیوانات به کودکان مفید است.

بازی

 

افراد علاقه مند به سریال

عبارت بعدی برای طرفداران سریال Seinfeld مفید است. با جستجوی عبارت “Frank Costanza’s favorite holiday”، گوگل یکی از وسایل معروف این سریال را برای جستجو به کاربر پیشنهاد می‌دهد.

 

مطالب جالب

اگر به دنبال نکات روزمره جالب می‌گردید، می‌توانید عبارت “fun facts” یا “I’m feeling curious” را جستجو کنید تا گوگل نکته‌ای جالب برای شما به نمایش در بیاورد. دکمه بارگذاری مجدد این نکات نیز در همان بخش جستجو وجود دارد.

 

بازی های معروف در گوگل

به طور قطع در تیم طراحی گوگل افراد عاشق بازی نیز وجود دارند. با جستجوی عبارت “Super Mario Bros”، در کنار نتایج جستجو، بلوک آجری این بازی معروف با علامت سوال نمایش داده می‌شود که کلیک روی آن، صدای مشهور سری بازی‌های سوپر ماریو را با همان افکت معروف پخش می‌کند.

علاقه‌مندان به کنسول سگا نیز از دید طراحان گوگل دور نمانده‌اند. با جستجوی عبارت “Sonic the Hedgehog”، شخصیت محبوب این سری از بازی‌ها در گوشه صفحه نمایان می‌شود که با کلیک روی آن، حرکت معروف خود را انجام می‌دهد.

منبع :مارکتور

امتیاز به این مطلب post

جستجو

آخرین مطالب

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *