Search
Close this search box.

معرفی منوی تنظیمات برنامه Vero

فهرست مطالب

در این مقاله میخواهیم منوی تنظیمات برنامه Vero را آموزش دهیم , با مارکتور همراه باشید

برای وارد شدن به تنظیمات باید آیکون آدمک را لمس کرده و از پایین وارد Settings شوید ، در این منو چندین بخش وجود دارد که یکی یکی به آن ها می پردازیم.

بخش Account

  • اولین گزینه که نام شما را نمایش می دهد ، با وارد شدن این قسمت می توانید عملیات زیر را انجام دهید :
  • Full Name : می توانید نام خود را در این قسمت تغییر دهید.
  • Verified Phone Number : شماره ای که برای اکانت مورد نظر استفاده شده و تایید شده است.
  • Email : ایمیل استفاده شده برای اکانت مورد نظر که می توانید برای بازیابی رمز خود از این ایمیل استفاده کنید.
  • Logout : لوگ اوت کردن و خارج شدن از اکانت در برنامه.
  • Delete Account : پاک کردن اکانت برای همیشه.

 

بخش Apple Music (فقط در گوشی های آیفون) : شما می توانید با دسترسی دادن به اپلیکیشن Vero به آهنگ های داخل گوشی ، می توانید از آهنگ های داخل گوشی هم برای اشتراک گذاری در پست های خود استفاده کنید.

بخش Avatars : یکی از قابلیت هایی که باعث می شود وِرو نسبت به بقیه اپلیکیشن ها جالبتر شود ، استفاده همزمان از ۳ عکس یا تنها ۱ عکس در پروفایل خود می باشد. شما با وارد شدن به این بخش می توانید مشخص کنید که از ۳ عکس استفاده کنید یا ۱ عکس. اگر از قابلیت ۳ عکس استفاده کنید می توانید هر عکس را مشخص کنید که چه افرادی بتوانند مشاهده کنند این بدان معناست که همه نمی توانند ۳ عکسی که برای خود مشخص کرده اید ببینند.

با لمس کردن هر قسمت به عنوان مثال برای Close Friends می توانید عکس مورد نظر را انتخاب کنید. Use One Avatar برای استفاده از یک عکس و Use Three Avatars برای استفاده از قابلیت ۳ عکس در پروفایل.

 

  • بخش Privacy که ۲ گزینه شامل می شود :

Allow People To Follow Me : با فعال کردن این گزینه به کاربران اجازه می دهید که شما را دنبال کنند و پست هایتان را مشاهده کنند.

Allow Connect Requests : با فعال کردن این گزینه شما به تمامی کاربران اجازه می دهید که به شما درخواست متصل شدن (Connect) بدهند ، در غیراینصورت تنها کسانی که شماره ی شما را دارند می توانند چنین درخواستی بدهد.

 

  • بخش Checkout شامل ۲ قسمت است :

Checkout Information : این قسمت برای وارد کردن اطلاعات بانکی ، کارت بانکی و یا آدرس و اطلاعات یک فروشگاه را وارد کنید که در صورت نیاز اگر خریدی را انجام دادید از این قسمت استفاده شود ( در ایران استفاده ای ندارد ).

Order History : نمایش لیست کامل از سفارش ها و خرید هایی که تا بحال انجام داده اید.

 

  • بخش Push Notifications : با وارد شدن به قسمت Preferences می توانید مشخص کنید که در چه بخش هایی به گوشی شما اعلان مورد نمایش داده شود. اگر نمی خواهید اعلانی دریافت کنید کافیست گزینه ی Allow Notifications را غیرفعال کنید.

 

  • بخش Chat : در این بخش می توانید مشخص کنید که هنگام چت کردن چه عملکرد هایی در داخل برنامه رخ دهد که به ترتیب اینگونه هستند :

In App Vibrate : با فعال کردن این گزینه هنگامی که داخل برنامه باشید و پیام جدیدی برای شما ارسال شود گوشی شما می لرزد.

in App Notifications : با فعال کردن این گزینه هنگامی که داخل برنامه باشید و پیام های مختلفی دریافت کنید بصورت اعلان در برنامه به شما نمایش داده خواهد شد ، اما هنگامی که از برنامه خارج شوید ، بصورت دیگر اعلان را دریافت خواهید کرد.

Show Media In My Stream : با فعال کردن این گزینه می توانید عکس ها و فیلم هایی که در قسمت چت ها به شما فرستاده می شود را در لیست مشاهده کنید.

 

  • بخش Content : این بخش شامل ۲ قسمت است که بصورت زیر قابل استفاده است :

Hidden Posts : در این قسمت پست هایی که توسط شما مخفی شده اند قابل مشاهده اند و به تمامی آن ها دسترسی دارید ( در ادامه آموزش خواهیم داد ).

Blocked Users : در این قسمت شما می توانید تمامی افرادی که شما آن ها را بلاک یا مسدود کرده اید مشاهده کنید که در صورت نیاز از حالت مسدود آن ها را در آورید.

 

امتیاز به این مطلب post

جستجو

آخرین مطالب

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *