انواع تبلیغات در لینکدین چیست؟

ما با چند روش می توانیم پیام خودمان رابه مخاطبان برسانیم ،یکی از این روش ها تبلیغات است.برای تبلیغات در لینکدین توصیه می شود کمپین جداگانه ای تشکیل دهید.اگر به صفحه تبلیغات در لینکدین نگاهی بیاندازید متوجه می شوید که تبلیغات به 4 بخش اصلی تقسیم شده اند.اما بخاطر تحریم و محدودیت ها در ایران نمی توان از این 4 بخش استفاده کرد.و ما یک شیوه تبلیغ به نام اینفلوئنسرمارکتینگ را به این 4 بخش اصلی اضافه نمودیم که در ادامه به بررسی آن می پردازیم.

Sponsored Content: 

با استفاده از Sponsored Content می توانید به تبلیغ برندتان بپردازید و مخاطبان را لندینگ پیج کنیم ،چیزی شبیه منشن کردن در اینستاگرام،در این روش مخاطبانتان را بر اساس داده های مشخصی که در اختیارتان گذاشته اند هدف قرار دهید و محتوای مورد نظرتان را برایشان انتشار دهید.

Sponsored InMail: 

با استفاده از روش Sponsored InMail می توانید یک پیام تبلیغاتی منحصر به فرد را برای یک فرد مشخص به روش پیام برای مخاطب هدف خود(با توجه به نام و نام خانوادگی) ارسال نمایید.

Text Ads: 

روش Text Ads یک تبلیغات متنی کوتاه و ساده است که در صفحه اول گوگل بارها و بارها مشاهده کرده اید.این تبلیغات در فوتر،هدرسایت یا ساید بار به نماش گذاشته می شود.

Dynamic Ads: 

در تبلیغ به شیوه Dynamic Ads تبلیغات خود را به صورت گرافیکی ساده برای مخاطبان به نمایش می گذارید.از ویژگی های جذاب این تبلیغمی توان به تهیه تبلیغ مخصوص هر مخاطب اشاره داشت.

اینفلوئنسرمارکتینگ: 

یکی از روش های جذاب در تبلیغات که بیشتر در اینستاگرام با آن آشنا شده اید تبلیغات با کمک اینفلوئنسرمارکتینگ  است.

لینکدین : آموزش تبلیغات در لینکدین و نقش اینفلوئنسرمارکتینگ در لینکدین
تبلیغات در لینکدین

اینفلوئنسرمارکتینگ در لینکدین :

همانطور که می دانید شبکه اجتماعی لینکدین ،محلی برای کسب و کار و آشنایی با انواع تخصص هاست و صد البته تعداد زیادی از اینفلوئنسرهای ایرانی در این شبکه مشغول به فعالیت هستند،که هرکدام صاحب شغل و تخصصی هستند که به راحتی می توانند روی دیگران تاثیر مستقیمی داشته باشند. نقش اینفلوئنسرها در لینکدین اصلا شبیه به اینفلوئنسرها در ایسنتاگرام نیست و این افراد در لینکدین برای اطلاع رسانی به افراد از پروموت‌کردن یک محتوا و… استفاده می کنند.

مزیت‌های رقابتی تبلیغات :

تیم تحریریه:

این تیم تشکیل شده از نویسندگانی که شناخت عالی از فضای لینکدین دارند.و محتواهای عالی در کمپین های تبلیغاتی منتشر می کنند.و همه محتواها را قبل از انتشار مورد نقد و بررسی قرار می دهند.

شناخت مخاطب: 

با شناخت مخاطب به راحتی می توانید تشخیص دهید که کدام محتوا و تبلیغات جزء کدام دسته از اینفلوئنسرها قرار داردو می توانند روی آن محتوا تمرکز و تبلیغ انجام دهند و بیشترین بازدهی را داشته باشید.

اجاره‌کردن رسانه:

با شناخت کافی از مخاطب و اینفلوئنسرها می توانید تشخیص دهید که چه نوع تبلیغی را منتشر کنیدو انتخاب اینفلوئنسر با خودتان است و بسیار شبیه به اجاره کردن بلندگو و رسانه است.

مقرون‌ به‌ صرفه‌بودن:

در مدت کوتاهی شما باید هزینه های گزافی به اینفلوئنسرها پرداخت کنید ،پس می توانید با شرکت در کمپین های مختلف می توانید  پرداخت هزینه های گزاف به اینفلوئنسرها را کمتر کنید.