5 پیشنهاد فوق العاده :
با نزدیک شدن به تعطیلات کریسمس، برندهای تجاری علاقه زیادی دارند، بهترین توصیه های ممکن را به مشتریان خود ارائه دهند تا توانایی بیشتری برای جذب مشتری و وفاداری آنها داشته باشند. از خرده فروشی گرفته تا فروشگاههای دیجیتال، صنایع متعددی تلاش میکنند خود را در این رقابت جلو بیاندازند. اما فروشندگان برای به دست آوردن سلیقه شما به چه چیزی نیاز دارند؟ در اینجا 5 پیشنهاد فوق العاده برای جذب مشتری بیشتر معرفی می شود.
شکاف بین تجربه دیجیتال و تجربه آن لاین را ازبین ببرید:
طی یک تحقیق در آمریکا 51%افراد خرید آن لاین را به خرید اینترنتی ترجیح می دهند.در صورتیکه در آمریکا 96%مردم خرید اینترنتی انجام می دهند.دلیل عمده این 51% این است که این افراد ترجیح می دهند جنس و یا حتی میوه ای را که خرید می کنند با دست لمس کرده و از نزدیک ببینند.برای رفع این شکاف ی توصیه عالی شما می توانید به مشتری خود اجازه دهید که خریدش را اینترنتی انجام دهد اما تحویل در فروشگاه باشد ولی مزایای خرید اینترنتی را در اختیارشان بگذارید.اعم از تخفیف،استفاده از پیک رایگان و یا حتی سرویس حمل و نقل را با تخفیف در اختیارشان بگذارید.با این کار مشتری شما می داند که به راحتی می تواند از برند شما خرید کند و در فروشگاه هم گشتی بزند و احتمال دارد بعضی از لوازمی که احتیاج ندارد خرید نماید.
تخفیف در خرید کالای مورد علاقه مشتری:
گاهی اوقات، برندها فروش استثنایی را با نوید تخفیفهای سنگین ارائه میدهند. مشکل اینجا است که در بیشتر اوقات، همه محصولات با تخفیف روبرو نمیشوند و باعث میشود برخی از مشتریان با معاملات زیادی به وجد بیایند و برخی دیگر چون محصول مورد نظرشان را پیدا نمی کنند از تخفیف گنار گذاشته شوند. به جای اینکه مشتریها را با پیشنهادات بزرگ مجذوب خود کنید، بر روی تخفیف دادن به یک محصول روی همه محصولات خود تمرکز کنید. به عنوان نمونه، در نظر گرفتن ۲۰٪ تخفیف برای هر کالای مورد نظر خود برای مدت زمان محدود. به این ترتیب، همه میتوانند از فروش برند شما بهره مند شوند و احساس کنند که پولشان برای خریدی است که واقعاً میخواهند انجام دهند و شما تمام محصولات خود را به فروش رسانده اید.
تجربه ها را شخصی کنید:
توصیه های بی شماری برای شخصی سازی مشتری وجود دارد.و هر مشتری ارزش آن را دارد که برایش وقت بگذارید.طبق تحقیقی که انجام شده 64% از مصرف کنند گان می خواهند پیشنهادات شخصی از برندهای خرده فروش را داشته باشند.شما می توانید با کمک هوش مصنوعی، از قبیل کمک در مراحل خرید آنلاین، توصیههای سفارشی مبتنی بر تحقیق و سابقه خرید و پیشنهادات بازاریابی براساس موقعیت مشتری، تجربههای سفارشی را به مشتریان ارائه دهید.
تجربه راحت و بدون زحمت به مشتری اراده دهید:
افراد همیشه راحتی را انتخاب میکنند. اگر برند شما به طور مداوم تجارب بی دردسری را ارائه دهد، به صد در صد در جذب مشتری و حفظ آن موفق است. به عنوان نمونه، ارسال دعوت نامههای چت زنده هنگام حضور وب سایتتان، استفاده از رباتهای چت برای کمک به مشتریان تلفن همراه و ارائه فرآیند تسویه حساب آسان به صورت آنلاین و فروشگاهی از روشهای خرید بدون دردسر و لذت بخش است. هرچه مشتریها در برند شما راحتتر کار کنند، تمایل بیشتری به حمایت از شما خواهند داشت.
انتظارات مشتری از برند خود را برآورده کنید:
باید در صنعت خود برجسته باشید و بیشترین ارزش را برای هزینههای آنها ارائه دهید با کمی تلاش و خلاقیت می توانیدانتظار مشتری خود راذ برآورده و مشتری را نسبت به برند و فروشگاه خود وفادار کنید .
دادن فاکتور واو :
فاکتور واو چیست؟ وقتی در فروشگگاهی در حال گشتن هستیم یا از طریق اینترنی خرید می کنیم و در صفحه مرورگر می چرخیم احتمالا به نکته جذاب و جالبی در فروشگاه برخورد می کنیم و میگوییم واو چه عالی. هنگامیکه در فروشگاهی تخفیف روی محصولات خورده می شود مشتریان زیادی جذب می شوند.و بازدید از فروشگاه به حدچشمگیری افزایش پیدا می کند.شما در این مرحله با دادن فاکتور واو به مشتری ،او را متوجه این امر می کنید که به نیازهایش توجه دارید.
برای تجربه دیجیتال هم می توانید از این نکته زیبا و ظریف استفاده کنید.می توانید بسته بندی خاص برای محصول داشته باشید. یا حمل و نقل رایگان یا با تخفیف ویژه باعث می شود تا مشتری در وقت و هزینه اش صرفه جوی کند و به برند و فروشگاه شما وفادار بماند.
منیع: vocalcom