پشتیبانی را با ما تجربه کنید

Search
Close this search box.

۷ تکنیک تولید محتوا برای افزایش Follower در شبکه‌های اجتماعی

فهرست مطالب

نکات و ترفندهای زیادی برای افزایش فالوور در شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت‌ها وجود دارد، که در این مقاله به  موثرترین و مهمترین و موثرترین آنها در قسمت تولید محتوا برای افزایش فالوور پرداخته می شود، با ما همراه باشید.

تولید محتوا برای افزایش Follower:

قسمت مهم از پازل و استراتژی بازاریابی دیجیتال،تکنیک تولید محتوا جهت افزایش فالوور در شبکه‌های اجتماعی است.استفاده از این ترفندها تاثیر زیادی در بهبود بازاریابی محتوایی دارد. این قسمت در انتقال دانش و کسب آگاهی مخاطبان بسیار موثر است و تعامل بسیار موثری را با جامعه هدف برقرار می کند.

ترفندهای تولید محتوا برای افزایش Follower در شبکه‌های اجتماعی :

استفاده از اینفوگرافی و گزارش :

استفاده از تصاویر بهترین راه انتقال اطلاعات به مخاطبان است، محتوای جذابی  مانند؛اینفوگرافی‌ها و نمودارها، می‌توانند در این راه به شما کمک فراوانی داشته باشند.

  • در یک اینفوگرافی می توان اطلاعات طولانی یک متن را جای داد.با این کار مخاطب می تواند داده‌ها، آمارها و تحلیل‌ها را درک و در خاطرش بسپارد.
  • با استفاده از بسترهای متفاوتی مانند شبکه‌های اجتماعی، وبسایت‌ها و وبلاگ‌ها  می توانید اینفوگرافی‌ها و گزارش‌های بازاریابی را به اشتراک بگذارید. این داده‌ها هیچ‌گاه قدیمی نمی‌شوند و می‌توان اطلاعات را به صورت دائم تغییر و مجدد به اشتراک گذاشت.

محتوای خود را ترویج دهید:

یکی از ترفندهایی که به شما در افزایش فالوئر کمک زیادی می‌کند،ترویج محتوا است،از یک بستر برای انتشار محتوا استفاده نکنید بلکه از دیگر بسترها برای انتشار محتوا یا پست تولید شده استفاده کنید. این ترفند موجب می‌شود تا هر محتوایی که،به اشتراک گذاشته اید،بیشتر نمایش داشته باشد و این موضوع  باعث به همراه آوردن دنبال‌کنندگان جدیدی می شود.

  • امضای ایمیل خود آدرس دقیق شبکه‌های اجتماعی خود را قرار دهید و برای وبلاگ یا وب‌سایت خود دکمه اشتراک‌گذاری محتوا در شبکه‌های اجتماعی را حتما در نظر بگیرید.

تولید محتوا و ارسال خودکار :

بسیاری از کارها را امروزه علاقه داریم تا به صورت خودکار اتوماتیک انجام دهیم. شما می توانید تولید محتوا و بازاریابی محتوایی را به‌ صورت اتوماتیک انجام دهید.

  • زمانی که استراتژی بازاریابی دیجیتال به صورت خودکار شود، می‌توانید قادر به ذخیره زمان بیشتر و در نتیجه در افزایش فالوور موفق‌تر هستید. تصور کنید که برای انتشار محتوا، لازم نیست وارد حساب کاربری در شبکه‌های اجتماعی مختلف شده و محتوا را  یکی یکی در آنها منتشر کنید.
  • برای انتشار پست های خود در شبکه های اجتماعی نرم‌افزارهایی وجود دارند که به شما با استفاده از آنها  می توانید در شبکه های اجتماعی مختلف پست‌های خود را زمان‌بندی کنید.فقط باید محتوا را تولید و مراحل ارسال اتوماتیک محتوا را به نرم‌افزار بسپارید.
  •  انتشار منظم محتوا تاثیر زیادی در صرفه‌جویی در زمان شما دارد،چون پست‌ها در فاصله‌های منظم زمانی و به‌ صورت خودکار منتشر می‌شود.

برگزاری مسابقه آنلاین برای جذب مخاطب :

برگزاری مسابقه آنلاین در شبکه‌های اجتماعی از دیگر ترفندهای تولید محتوا می‌ باشد که از این ترفند برای جلب نظر مخاطبان تازه و قدیمی است که می توانید، استفاده کنید، است. انگیزه مخاطب با یک جایزه می‌تواند موجب افزایش شوق مخاطب برای شرکت در مسابقه باشد.

  •  برای جذب فالوور جدید شرکت‌های زیادی از روش برگزاری مسابقه استفاده می‌کنند. این شرکت ها یک مسابقه آنلاین برگزار می کنند، که در آن هر فردی با اشتراک‌گذاری پست‌ها یا «لایک » آنها به مسابقه وارد شده و برنده  کدهای تخفیف و جایزه می‌شود.

به‌ رخ‌ کشیدن نظرات مثبت مشتریان:

شنیدن تعریف و تمجید و داشتن مشتریان راضی برای هر صنف و کسب‌ وکاری حس خوبی به همراه دارد. زمانی که مردم از راضی بودن مشتریان از نتایج کار شما مطلع شوند، برای انتخاب شما تمایل بیشتری خواهند داشت.

  • حتما نظرات مثبت مشتریان را در شبکه‌های اجتماعی و دیگر بسترها که برای بازاریابی دیجیتال استفاده می‌کنید، به اشتراک‌ بگذارید. نظرات مثبت مشتریان را به نمایش بگذارید.
  • تعداد زیادی از اشخاص قبل از شروع فعالیت با یک کمپانیجدید،اصولا نگاهی به نظرات آنلاین در مورد آن شرکت می‌اندازند تا از صرف هزینه‌ا و ارزش وقت خود مطمئن شوند. حتما به این افراد رضایت مشتریان از کارتان را نشان دهید.

دعوت به اقدام یا call to action:

لازم است در بیشتر اوقات به مشتری بگویید که چه فعالیتی انجام دهد، تا به نتایج خوبی برسد. در پست وبلاگ یا شبکه‌های اجتماعی گذاشتن یک پیام «دعوت به انجام کار» یکی از ترفند های تولید محتوا می‌ باشد، که نتایج عالی در افزایش جذب فالوئر جدید و تعامل بیشتر با مخاطب را برای شما به همراه می آورد.

  • گذاشتن عبارت در محتوای تولید شده می تواند موجب تشویق مخاطب و خرید او شود عبارتی های مانند؛ «دنبال کنید» یا «لطفا به اشتراک بگذارید».
  • دعوت کردن مخاطب به انجام یک فعالیت خاص تاثیر زیاد دارد،و قطعا از این ترفند استفاده کنید.

محتوای مرتبط با کار خود را تولید کنید:

آخرین ترفند برای استفاده مخاطبان و دنبال‌کنندگان، ترفند تولید محتوای خوب است. اگر تمام نکاتی که در بالا ذکر شد را به طور صحیح انجام دهید، برای مخاطب تاثیر گذار تر و ارزشمند تر از تولید محتوای عالی و مرتبط با کار نخواهد بود.

  •  روی تولید محتوایی تمرکز داشته باشید که  متناسب با کسب‌وکار شما باشد.
  • از نظر مخاطب، شما یک منبع دانش هستید که دارای هدف مشخصی هستید. پس محتوایی تولید کنید که مخاطبان بتوانند چیزی فرا بگیرند.
  •  سعی داشته باشید در شبکه‌های اجتماعی تولید محتوای خوب و تخصصی و مرتبط با کسب‌وکار خود داشته باشید.

نتیجه‌گیری :

در رونق کسب‌وکار شما جذب مخاطب و افزایش میزان فالوئر تاثیر شگفت‌انگیزی دارد. پس تلاش کنید با کمک ترفندهایی که بیان شد محتوای عالی و متناسب  با کسب‌و‌کار خود تولید و بهبود داده و در شبکه‌های اجتماعی مناسب منتشر کنید.

امتیاز به این مطلب post

جستجو

آخرین مطالب

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *