یکی از محبوبترین و تاثیرگذارترین شبکههای اجتماعی توییتر است و به علت استقبال روزانه دارای محبوبیت بیشتر میشود. برای بیشتر دیده شدن در توییتر باید تلاشتان در این شبکه اجتماعی بیشتر از دیگر شبکههای اجتماعی باشد. چون در توییتر فقط قادر به نوشتن ۲۸۰ کارکتر هستید و این محدودیت موجب می شود بتوانید با فراگیری ترفندهای توییتر منظور خود را به مخاطب برسانید. با مقالهای تحت عنوان تاثیرگذار بودن در توییتر به سراغ شما آمده ایم تا در رونق کسب و کارتان تاثیر بیشتری داشته باشیم.با ما همراه باشید.
تاثیرگذار بودن در توییتر :
برای تاثر گذاری و عملکرد بهتر در توییتر با وجود محدودیت در تعداد کارکتر باید چند نکته و ترفند را رعایت کنید.
برای تاثیرگذاری بیشتر از Twitter Analytics استفاده کنید:
از وقتی که شروع به توییت زدن می کنید، نیمه عمر آن فقط تا ۲۴ دقیقه است. بعد از انتشار توییت در سه ساعت اول،قادر به کسب توییت حدود ۷۵ % از مشارکت بالقوه خود می باشد.و نشان دهنده این است که زمان انتشار توییت دارای اهمیت زیادی است.
زمان طلایی انتشار توییتها با استفاده از داده های Twitter Analytics (تحلیلگر توییتر) یک راهکار عالی است.
تا چهار عکس در توییت آپلود کنید:
در نسخه جدید توییتر، شما میتوانید ، عکس آپلود کنید بدون اینکه جای متن در توییتان کم شود. و نباید فقط یک عکس بگذارید. در این نسخه شما قادر هستید تا 4 عکس را همراه با متن توییت خود آپلود (بارگذاری) کنید.
عکس تاثیرگذاری توییت شما را بیشتر می کند. به طور متوسط توییتهایی که دارای تصویر هستند، ۳۵ % بیشتر ریتوییت (بازتوییت) میشوند. در زمان نوشتن توییت کافیست روی Camera (دوربین) کلیک کنید، بعد عکسها را آپلود و سپس دکمه توییت را بزنید.
از بارگذاری ویدیو در توییتر غافل نشوید:
یکی از محبوب ترین شبکههای اجتماعی در زمینه گفتگو درباره ویدیوهای آنلاین و به اشتراکگذاری آنها توییتر است.امکان ندارد در طول یک روز ویدیویی در توییتر وایرال نشود و حتی در شبکههای اجتماعی دیگر نیز راجع به آن صحبت نشود.
به طور متوسط توییتهای ویدیویی حدود ۲۸ % ریتوییت (بازتوییت) بیشتری دارند. و شما به راحتی میتوانید در توییتر ویدیو تولید و یا آپلود کنید و یا به صورت لایو (زنده) ویدیو پخش نمایید.
برای تاثیرگذار بودن در توییتر از هشتگ درست و به اندازه استفاده کنید:
جذب فالوور، استفاده از هشتگ یکی از راههای دیده شدن در توییتر است. چون اصولا مخاطبان در توییتر از سرچ هشتگ زیاد استفاده میکنند؛ و شما می توانید با کمک هشتگهای مرتبط و متناسب به دیده شدن توییت خود کمک زیادی کنید.
به طور متوسط توییتهای همراه با هشتگ؛ دو برابر توییتهای بدون هشتگ به جذب مخاطب کمک میکنند. به عنوان مثال هشتگهای #بازار_کار و #استخدام برای کارفرمایان و برای جویندگان کار بسیار مفید و کاربردی است.
در توییتر میتوانید از ابزارهایی مانند Twitonomy جهت جستجوی هشتگ مناسب استفاده کنید. با کمک این ابزار قادر به مشاهده ابزار ۱۰ مورد از برترین هشتگهای مورد استفاده توسط هر شخص در توییتر هستید. شما میتوانید به راحتی نام یکی از اشخاص متخصص در حوزه خود را تایپ کرده و لیست کاملی از هشتگهای مورد استفاده او را مشاهده نمایید.
یوتیوب : YouTube قابلیت افزودن برچسب زمانی به نظرات را آزمایش میکند.