NFT در دسترس کاربران:
یکی از پرکاربردترین و محبوب ترین شبکه های اجتماعی اینستاگرام است که برای کاربران خود سورپرایزهایی دارد.مدتی است این پلتفرم در صدد است تا توکن های غیر قابل معاوضه NFT را اضافه و در دسترس کاربران خود قرار دهد.در این مطلب به بررسی و تحلیل NFT در دسترس کاربران اینستاگرام پرداخته می شود.خالی از لطف نیست تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.
بررسی NFT ها و نحوه دسترس پذیرتر کردن آنهاست :
مدیر عامل اینستاگرام آدام موسری به تازگی اعلام کرد،در تلاش برای ایجاد قابلیت های برای اشتراک گذاری عکس و ویدئو که NFT را در بر می گیرد. هر چند این دارایی های دیجیتالی برای کلکسیو نرهای ویدئویی یا هنری دنیای مدرن بسیار پرطرفدار است.ولی کلید دیجیتال برای راه یابی به متاورس (دنیای مجازی ) می باشد.چون می تواند مالکیت را در یک دنیای مجازی منتقل کند.
در یک استوری آدام موسری اعلام کرد، هنوز خبر قطعی برای اعلام وجود ندارد.ولی قطعا ما در حال بررسی NFT ها و چگونگی دسترس پذیر کردن آنها برای کاربران گسترده ای می باشیم.تصور ما این است که NFT گستره جالبی باشد که در آن می توانیم نقش داشته باشیم و ضمنا بهترین راه برای کمک به تولید کنندگان محتوا می باشد.
هر چند موسری در مورد این برنامه توضیحی نداده است.ولی اظهارات وی نشان دهنده آن است که اینستاگرام ممکن است برای کاربرانش ابزارهایی را فراهم کند و اقدام به ایجاد توکن های غیر قابل معاوضه ای کند و نمایش دهد و به کاربرانش امکان می دهد تا تولید کنندگان محتوا مورد علاقه خود را دنبال کنند.
«الساندرو پالوسی»طراح این برنامه در گزارش بیزنس اینسایدر،اعلام کرد، اولین فردی است که با ارسال اسکرین شات هایی در توییتر،از جزئیات برنامه مربوط به NFT ها در اینستاگرام افشاگری کرده است.پالوسی اعلام کرده است، کاربران می توانند در اینستاگرام برای NFT ها به طور مستقیم درخواست خرید انجام دهند.و ممکن است اینستاگرام از کیفهای رمزارز کوین بیس و مِتاماسک و همچنین Novi فیس بوک حمایت کند.
معمولا توکن های غیر قابل معاوضه به صورت یک رمز ارز مرتبط و آنلاین معامله می شوند.در سال 2021 این داریی های دیجیتالی با یک رشد انفجاری با یک محبوبیت عمومی مواجه شد.و میانگین فروش آن در سال 2021 به 12 میلیارد دلار بوده است و علت اصلی این فروش این است که برندهای بزرگی مانند نایکی به عرصه توکن های غیر قابل معاوضه و دنیای مجازی ورود کرده است.
در ماه ژوئیه شرکت مادر اینستاگرام اعلام کرد که نام خود را از فیس بوک به متا موجب ورود موج جدیدی از استقبال عمومی به متاورس شد.
در فضای مجازی ،متاورس واژه ای است که در آن افراد می توانند کار،بازی و تجارت را با کمک آواتارهایی که به صورت دیجیتال وجود دارد،انجام می دهند.