پشتیبانی را با ما تجربه کنید

Search
Close this search box.

پینترست چگونه به معرفی برند شما کمک می کند؟

فهرست مطالب

در این مقاله میخواهیم به بررسی معرفی برند در پینترست بپردازیم با مارکتور همراه باشید

پینترست چگونه به معرفی برند شما کمک می کند؟

در ادامه به مواردی اشاره خواهم کرد که با رعایت آنها می توانید برند خود را در Pinterest  هدایت و کنترل نمائید:

گام اول)ساخت حساب کاربری متناسب با نام برند

قبل از هر چیز شما احتیاج به ساخت یک حساب کاربری در آن هستید.

در اینجا دقت داشته باشید که نام آن را همسو با نام برند خود و حتی شبیه آن ثبت کنید. آرم برند خود را به عنوان لوگوی حساب کاربری خود در آن قرار دهید

و همچنین تمامی اطلاعات و توضیحات اولیه در خصوص برند خود را در قسمت توضیحات آن وارد کنید تا کاربر با برند شما آشنا شود.

برند ها نکته ای را باید در اینجا رعایت کنند و آن این است هنگام ساخت حساب کاربری، فرم مخصوص به صاحبین کسب و کار را پر کنند

تا از مزیت هایی که پینترست برای این دسته از کاربران اختصاص داده است استفاده کنند

از جمله گزارش آنالیتیک که برای بازاریابان بسیار کاربردی است.

گزارشی که به آنها اعلام میکند چه تعداد کلیک بر روی عکسها و فیلمها و … خورده است

و آنها را به وب سایت اصلی هدایت کرده است و چه محتوایی را کاربران دنبال میکنند و … .

گام دوم) قرار دادن مطالب مرتبط با برند خود

این را  در نظر داشته باشید که هرچه مطالب بیشتری را شما قرار دهید،

به همان میزان نیز شما وب سایت برند خود را در معرض دید کاربران قرار داده اید

که هر دوی اینها در کنار هم باعث محبوبیت برند شما میگردد

و بالا رفتن ترافیک شماست که البته به همان سادگی ها نیست

و بایستی تلاش فراوان و سیاستهای بازاریابی خاص را با توجه به شناخت کاربران خود لحاظ کنید.

گام سوم)توجه به کیفیت در قرار دادن مطالب

خیلی خوب میشود اگر شما مطالب و عکسهایی را که استفاده میکنید

دارای کیفیت بالا و محتوای کاربردی و دارای ارزش خواندن را در خود داشته باشند

چرا که باعث برگشت کاربران به صفحه  شما و استفاده از مطالب شما و به اشتراک قرار دادن آن برای دوستانشان میشوند.

پس مهم است که محتوای شما واقعی و بر اساس واقعیت برند شما باشد

و خیلی هم در آن زیاده روی نکنید و از خود تعریف و تمجید نیز نکنید چرا که باعث می شود فکر کنند بسیار خود شیفته و غیر واقعی هستید.

گام چهارم)  استفاده از pin  و دقت در  استفاده از board

خصوصیت خیلی خوب دیگری که پینترست دارد این است که، قسمتی را برای Pin کردن ویدئو ها برای شما اختصاص داده است

که حتی شما می توانید ویدئو های خود را که در YouTube  و … قرار داده اید را در صفحه خود Pin کنید

و آنها را در معرض دید قرار دهید.

در خصوص نام Board  های خود که همان آلبوم های  شما می باشد دقت بالایی را داشته باشید

تا از این طریق هنگام جستجوی کاربران در پینترست بتوانید به صفحه شما برسند

که این امر مستلزم آن است آنقدر شما در این شبکه به گشت و گزار و جستجو پرداخته باشید

تا بتوانید با نحوه جستجوی کاربران و کلماتی که آنها استفاده میکنند آشنا شوید.

گام پنجم)توضیحات متناسب با مطالب

در جلوتر گفته شد که هنگام انتشار مطلبی، توضیحات مفید آن را فراموش نکنید

و دقت بالایی را در نوشتن آنها به کار بگیرید. چرا که به عنوان مثال عکس شما و توضیحاتی را که به همراه آن قرار داده اید،

در دنیای رو به رشد سریع پینترست در حال به اشتراک قرار گرفتن و دیده شدن و خواندن است .

فکر کنم برای شما بازاریابان اهمیت این موضوع بسیار آشکار باشد.

گام ششم) یادآوری مناسبت ها در Board

برای مناسبتهای مختلفی که در تقویم رسمی و یا تقویم شرکت خود دارید، Board متناسب با آنها درست کنید.

مانند جشنواره ها، افتتاحیه ها، تخفیفات ویژه، کلکسیون جدید و … کاربران و مراجعه کنند گان هرچه کانال را مرتب تر و سازمان یافته تر ببینند

بیشتر مشتاق و متمایل به بازگشت به آن و دنبال کردن آن، به دلیل وجود محتوای مفید و متنوع  می باشند.

گام هفتم) استفاده از کانال

یکی دیگر از خصوصیاتی که پینترست می تواند با آن به برندینگ شما کمک کند این است که یک کانال آماده برای قرار دادن محتوا در آن است،

فقط کافی است که شما در آن عکس ها و فیلم ها و مقالات و… که امکان قرار دادن در سایت خود را ندارید

و یا جا آنها نیست را در پینترست قرار دهید تا با تنوع موجود شما کاربران را به سمت وب سایت خود هدایت کنید تا برند خود را ارتقا بخشید.

از طرفی نیز شما بایستی مراجعه کنند گان به وب سایت خود را به دنیای پینترست خود راهنمایی کنید

که در اینجا نیز پینترست این امکان را داده است که وب نویسان لینک ارتباطی آن را به همراه لوگوی خود درون سایت خود قرار دهند

و اگر هم که از WordPress استفاده می شود باز هم چنینی امکانی را قرار داده است تا دنیای خود را با برند شما ارتباط دهد.

گام هشتم) دعوت همکاران به پینترست برند

همکاران خود را نیز به پینترست برند خود دعوت کنید.

با اینکار آنها را نیز در ارتقا بخشیدن برند خود در این شبکه همراه کرده اید که برای آنها لذت بخش و خوشایند بوده

و همچنین سرعت بالا رفتن ارتقا برند شما نیز افزایش می یابد.

گام نهم)پاسخ گویی به مراجعین

مهمترین موردی را که بهتر است آن را فراموش نکنیم، ارتباط با مراجعه کنند گان است.

به این صورت که اگر آنها از وقت خود برای نوشتن نقد و برسی و .. استفاده می کنند،

شما نیز برای آنها وقت گذاشته و به آنها جواب دهید.

شما با این کار اعتماد آنها را جلب کرده اید و بیشتر به واقعی بودن صفحه شما و برند شما ایمان می آورند.

گام دهم)استفاده از کلمات کلیدی

از کلمات کلیدی و موثر در Pin های خود استفاده کنید تا با این کار مطالب شما به راحتی در دسترس عموم قرار گیرد.

فراموش نکنید که قرار دادن آدرس وب سایت شما مهمترین بخش در قسمت انتشار مطالب خود ا ست

تا آنها را به وب سایت خود و سایتهای مرجع هدایت کنید.

گام یازدهم)شناسایی دنبال کنندگان

بهترین دنبال کنند گان خود را شناسایی کنید و از آنها بخواهید که شما را به دیگران معرفی کنند.

با اینکار شما آنها را در این کار سهیم کرده و حس مهم بودن را به آنها انتقال می دهید.

 

منبع:مارکتور

امتیاز به این مطلب post

جستجو

آخرین مطالب

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *