ورود به کسب و کار اینترنتی :

۱- ساعات کاری خود را مشخص کنید :

در اولین مرحله از ورود به کسب و کار اینترنتی  باید معین کنید که مدت از زمان خود را می خواهید به کسب و کار خانگی اختصاص دهید.این نکته بسیار مهم است بسیاری از افراد در کسب و کار خانگی موفق نمی شوند چون برای خودشان برنامه ندارند و برای کار خودشان برنامه دقیقی ندارند و زمان کافی را صرف کارشان نمی کنند.برای موفقیت در کسب و کار خانگی با خودتان صادق باشید،به چند سوال به طور واضح پاسخ دهید؛

اگر یک کار تمام وقت دارید آیا قصد دارید آن را ادامه دهید؟

چند ساعت از روز را می توانید به کسب و کار خانگی تاختصاص دهید؟

چند روز در هفته را می توانید به کارتان اختصاص دهید؟

دقت داشته باشید مانند یک کودکدبستانی برای خودتان برنامه ریزی داشته باشید و هر ساعت و روز تان مشخص باشد.با شغلتان مانند یک کسب و کار بزرگ برخورد کنید،مانند یک فروشگاه به عنوان نمونه از ساعت 9 تا 5 بعد از ظهر را برای خودتان زمانی قرار دهید که باید در محل کارتان باشید.هر چند این محل کار شخصی است اما باید به این ساعت و محل کارتان متعهد باشید.

کلید ورود به کسب و کار اینترنتی را بلد باشید!
ورود کسب و کار اینترنتی

۲- نوع تجارت خود را مشخص کنید :

اگر شما پیشنهادی برای فروش محصولات خود دارید،می توانید به یک شرکت دیگر ملحق شوید، و با فروش محصولات آن شرکت در آمد بیشتری کسب کنید.اگر هم زمان بیشتری در اختیار دارید می توانید با پشتکار عالی به هر دوشغل بپردازید.

سعی کنید از شغلتان لذت ببرید،اگر از شغلتان متنفر باشید نمی توانیدبرای مدت طولانی در آن دوام بیاورید و موفق باشید.استفاده از اینترنت و تجارت،بازاریابی مانند یک ساختمان است و دارای چند لایه می باشد،و امکان دارد در گوشه ای از این ساختمان شکافی وجود داشته باشد و همین شکاف باعث موفقیت شما و حتی درآمد عالی برای شما باشد.

۳- محیط کار را برای تجارت خانگی خود آماده و مهیا کنید :

قبل از شروع به کسب و کار خانگی،از اتاق کار خود و همچنین سیستمتان مطمئن شوید،حتما کامپیوتر خود را به مدل پیشرفته تغییر دهید،اینترنت حتما پرسرعت باشد.شغل شما نباید از شرکت های خارج از منزل کمتر باشد.حتما یک صندلی راحت برای خودتان تهیه کنید.صفحه کلید و موسی که باآن احساس راحتی دارید تهیه کنید.میز کارتان همیشه مرتب و منظم و تمیز باشد.در یک محیط منظم و مرتب ذهن بهتر کار می کند و بدون هیچگونه حواس پرتی به کارتان ادامه دهید.

۴- سرمایه گذاری مالی :

یکی از کلیدهای ورود به کسب و کار اینترنتی سرمایه گذاری است. قبل از سرمایه گذاری کمی فکر کنید که کار خوبی را راه اندازی کرده اید؟هنگامی که محصولات دیگران را می قروشید،تمام این کارها نیاز به سرمایه گذاری دارد،پس اگر از انتخاب شغلتان مطمئن هستید شروع به کار کنید و سرمایه گذاری کنید.

همانطور که می دانید هر کاری نیاز به سرمایه گذاری دارد،اما قبل از سرمایه گذاری کمی فکر کنید و سپس سرمایه گذاری کنید.

حتما یک حساب بانکی محلی داشته باشید،اگر هم ندارید حتما یک حسای افتتاح نمایید و تمام قابلیت های پرداخت آنلاین را داشته باشد،کلا به روز باشید.هنگامیه در یک سایت چند سطحی عضو شدید حتما  سوال کنید که خدمات پرداخت چگونه انجام می شود.

کلید ورود به کسب و کار اینترنتی را بلد باشید!
ورود به کسب و کار اینترنتی

۵- استفاده از هوش و مهارتهای خود :

هنگامیکه در یک شرکت بازاریابی چند سطحی عضو می شوید، و یا شروع به فروش خدمات و محصولات خودتان می کنید دقت داشته باشید از تمام استعداد ها و مهارت های خود استفاده نمایید.امکان دارد شما یک کاربر حرفه ای اینترنت و یا یک تایپیست ماهر باشید.از همه است استعداد ها و مهار ت های خود نهایت استفاده را ببرید.تا بتوانید در کسب و کار خود موفق باشید،تصور اینکه با نشستن و آرزوی داشتن یک شغل خانگی هیچ گاه روی موفقیت را نخواهید دید،سعی کنید از این 5 مرحله ذکر شده استفاده کنید تا به موفقیت برسید.

۶. حفظ انگیزه  :

یکی از راه های  ورود به کسب و کار اینترنتی حفظ انگیزه است،ممکن است پول انگیزه شما باشد و هنگامیکه با کاهش سرمایه مواجه می شوید،تسلیم شوید و انگیزه خودتان را برای ادامه کار از دست بدهید.پس اولین نکته مهم در کسب و کار خانگی  انتخاب یک انگیزه جذاب و عالی است تا در هنگام مشکلات و سختی ها نشکنید.

۷. برون‌ سپاری کنید :

موارد عادی زیادی وجود دارد که امکان دارد به کار های سخت تبدیل شوند مانند کنترل رسانه های اجتماعی،مدیریت هزینه ها ،پاسخگویی به مشتریان و قبوض و… هر کاری که در توان شما نیست را به یک کارگزار بسپارید، این کار دو مزیت دارد،اینکه وقت بیشتری دارید و کارهای سخت را از خودتان دور کرده اید  و کار آفرینی انجام داده اید.

۸. هر روز یک کار بزرگ انجام دهید :

دقت داشته باشید که بر روی کار هایتان تمرکز داشته باشید،انجام و تمرکز روی یک یا دو کار موجب پیشرفت و موفقیت شما می شود،دقت داشته باشید هیچگاه چند کار را با هم و همزمان انجام ندهید قطعا باشکست موجه می شوید.

کلید ورود به کسب و کار اینترنتی را بلد باشید!
ورود به کسب و کار اینترنتی

۹. به زمان خود بیاندیشید :

هر شخصی دارای زندگی شخصی و اهدافی است حتی اگر تنها ترین انسان روی کره زمین باشد،عواملی مانند تعطیلات و زندگی اجتماعی و… موجب حواس پرتی می شود.پس دقت داشته باشید اهداف خودتان را در اولویت قرار دهید و حتما زمانی را برای ایجاد انگیزه و تجدید قوا به استراحت بپردازید.

۱۰. کارآفرینی خیالبافی نیست :

ورود به کسب و کار اینترنتی و ایجاد کار آفرینی خواب و خیال نیست،کار آفرینی مساوی است با در خانه ماندن و پشت لپ تاپ نشستن،افراد کار آفرین ساعت کاری مشخصی ندارند و ممکن است ساعت کاری شان طولانی تر از دیگران باشد.