Search
Close this search box.

اینستاگرام چرا متوقف می‌شود؟

فهرست مطالب

برنامه اینستاگرام با وجود محبوبیت فراوان خالی از نقص نیست. امروز به بررسی نحوه حل مشکل متوقف شدن بیرون پریدن Instagram خواهیم پرداخت.با مارکتور همراه باشید.

علت و رفع مشکل بیرون پریدن اینستاگرام

مشکلات مربوط به نرم افزار از شایع ترین دلیل بیرون پریدن از Instagram هستند. اگر برنامه شما به شکل عجیب و غریبی رفتار می کند، ممکن است اختلالی از سمت برنامه ای دیگر در آن مشکلی ایجاد کرده باشد. به عبارت دیگر اگر برنامه ای در پس زمینه در حال اجرا باشد و شما به سراغ اینستاگرام بروید، ممکن است Instagram را نیز به دلایلی مثل عدم هماهنگی و.. تحت تاثیر قرار دهد. بنابراین به تنظیمات گوشی رفته و برنامه های باز در زمینه را مشاهده کنید.

ریستارت کردن گوشی برای حل مشکل Instagram

با خاموش کردن گوشی، حافظه رم دستگاه پاک شده و مشکلات نرم افزاری سیستم را نیز تا حدودی حل می کند. رفع متوقف شدن Instagram در این روش وقت زیادی نمی گیرد و ریسکی هم ندارد. به راحتی با نگه داشتن دکمه پاور و انتخاب گزینه ریستارت یا خاموش کردن و سپس روشن کردن این عمل را انجام دهید. اگر Instagram موجب هنگ کردن دستگاه شد، می توانید با خارج ساختن باتری یا فشردن دکمه های ترکیبی مانند پاور + صدای زیاد اقدام به ریستارت فیزیکی گوشی کنید.

آپدیت کردن اینستاگرام جهت رفع متوقف شدن Instagram

همیشه مشکل از سمت کاربر نیست و ممکن خود برنامه مشکل داشته باشد. پس سعی کنید برای رفع مشکلات ورژن جدید اینستاگرام، Instagram خود را به آخرین نسخه موجود آپدیت کنید تا اگر مشکلی در برنامه یا سازگاری با گوشی شما وجود دارد، حل شود. برای این کار در اپ استور های گوشی خود، اقدام به آپدیت اینستا کنید. بعد از آپدیت کردن توصیه می شود گوشی خود را ریستارت کنید تا بروزرسانی ها به صورت کامل روی گوشی شما اعمال شود.

منبع : مارکتور

امتیاز به این مطلب post

جستجو

آخرین مطالب

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *