Search
Close this search box.

اینستاگرام: راهکاری جدید برای گرفتن تیک آبی اینستاگرام

فهرست مطالب

در اینستاگرام انواع پیج های جعلی و فیک وجود دارد و بسیاری از کاربران را هنگام پیدا کردن پیج اصلی و رسمی دچار سردرگمی می کند،اما اینستاگرام با گذاشتن تیک آبی این مشکل کاربران را نیز حل کرده است.کافی است در قسمت پروفایل پیج ها یک تیک آبی وجود داشته باشد تا خیالتان راحت شود که پیج رسمی است. در این مطلب در مورد راهکاری های جالب گرفتن تیک آبی از اینستاگرام را فرا بگیرید.

راهکاری های جالب گرفتن تیک آبی از اینستاگرام را فرا بگیرید.

تیک آبی اینستاگرام

راهکاری های جالب گرفتن تیک آبی از اینستاگرام را فرا بگیرید:

بعد از آخرین آپدیت اینستاگرام کاربران به راحتی می توانند،درخواست خودشان را جهت دریافت تیک آبی ( Verified Badge) ارسال نمایند.اما برای گرفتن تیک آبی باید مراحلی را انجام داد با ما باشید.

مرحله اول :

ابتدا به صفحه اینستاگرام خود را باز کنید به قسمت پروفایل بروید.

مرحله دوم:

به قسمت settings وارد شوید.

مرحله سوم :

در بین گزینه های settings گزینه Verified Badge را انتخاب و روی آن ضربه بزنید.

مرحله چهارم:

در این بخش نام کامل،یوزر نیم،را در قسمت های مشخص شده درج نمایید و در انتها گزینه Choose File را انتخاب نمایید.کارت شناسایی معتبر را حتما ضمیمه پیام خود نماید.

مرحله پنجم :

در این قسمت مدارک معتبری شامل پاسپورت،گواهی نامه بین المللی و… از شما می خواهد و شما باید ارسال نمایید.در انتها گزینه send  را فعال کنید.

با انجام این 5 مرحله درخواست شما برای دریافت تیک آبی به اینستاگرام ارسال می شود.و شما باید منتظر بماند تا درخواست شما توسط اینستاگرام بررسی و مورد تایید قرار بگیرد.

راهکاری های جالب گرفتن تیک آبی از اینستاگرام را فرا بگیرید.
تیک آبی اینستاگرام

تیک آبی اینستاگرام مخصوص چه افرادی است ؟

همانطور که قبلا اشاره شد تیک آبی برای افراد مشهور و سلبریتی هاست و افراد عادی نمی توانند از این تیک استفاده نمایند.

شرایط لازم برای داشتن تیک آبی :

اپلیکیشن اینستاگرام برای اینکه افراد تیک آبی را دریافت کنند خط مش هایی خاصی دارد و افراد باید این خط مشی ها را رعایت نمایند.

خط مش ها :

اعتبار اکانت :

اکانت اینستاگرام باید معتبر و مخصوص به یک فرد حقیقی و یا حقوقی و رسمی باشد.

تکمیل بودن اطلاعات اکانت :

اکانت باید حتما عمومی باشد،اطلاعات بیو کامل باشد ،در این اکانت باید حداقل یک پست منتشر شده باشد.و در قسمت پروفایل نباید لینک دعوت افراد دیگر به شبکه های اجتماعی وجود داشته باشد.

معروف بودن اکانت :

حتما باید اکانت معروف باشد و بیشترین درجه سرچ را در بین کاربران داشته باشد.نام کاربر که در خواست تیک آبی را دارد،در تمام منابع بررسی  و در صورت معروفیت و شناخته بودن تیک آبی به پیج مورد تقاضا تعلق می گیرد.

راهکاری های جالب گرفتن تیک آبی از اینستاگرام را فرا بگیرید.
تیک آبی اینستاگرام

آیا تبلیغات بر دریافت تیک آبی موثر است؟

باید بدانید که تبلیغات هیچ تاثیر مثبتی در گرفتن تیک آبی ندارد.و همچنین پست هایی که لایک و کامنت زیادی دارند،از این قاعده مستثنی نیستند.

گفتار پایانی :

دوستان و همراهان عزیز در این مطلب سعی شد راهکاری های جالب گرفتن تیک آبی از اینستاگرام را فرا بگیرید.بیان شود تا بتوانید از امکانات و مزایای اینستاگرام استفاده کنید اما توجه داشته باشید که تیک آبی فقط طبق شرایطی که در بالا ذکر شد به اکانت ها تعلق می گیرد. انشالله این آموزش تیک آبی اینستاگرام برای شما مفید باشه

موفق باشید و شاد

امتیاز به این مطلب post

جستجو

آخرین مطالب

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *