Search
Close this search box.

قابلیت های اینستاگرام

فهرست مطالب

اینستاگرام هر روز بروز رسانی میشود که ما شاهد قابلیت های جدید هستیم که در این مطلب ب چند مورد از ان ها اشاره میکنیم .با مارکتور همراه باشید.

ذخیره و یا نشانه‌ گذاری تصاویر و ویدیوها

وقتی حین مرور و دیدن صفحات مختلف با یک عکس دلخواه مواجه می‌شوید می‌توانید آن را برای مشاهده‌ و یا استفاده‌های بعدی، به روش‌هایی مختلف در گوشی موبایل خود ذخیره کنید.

اکنون نیاز به انجام این کار از بین رفته است، چرا که می‌توان تصاویر را به راحتی نشانه‌ گذاری کرد و در زمان‌های بعدی در داخل خود اینستاگرام به آن‌ها دسترسی داشت و ب سادگی ان را مشاهده کنید .

به عقیده بسیاری از کاربران، قابلیت نشانه گذاری تصاویر در اینستاگرام، ورژن توسعه یافته شبکه اجتماعی پینترست است.

اکنون می‌توان هر پست را با لمس دکمه بوکمارک، در بخشی مشخص و داخل برنامه ذخیره کرد. این دکمه در گوشه پایین سمت راست هر عکس و یا ویدیو قرار دارد. به عنوان یکی دیگر از قابلیت های جدید اینستاگرام باید به امکان ساخت چندین مجموعه و کلکسیون اشاره کرد، قابلیتی که مجددا پیشتر آن را در پینترست مشاهده کرده بودیم.

اینستاگرام

دکمه بوکمارک را لمس کرده و آن را برای چند ثانیه نگه دارید تا به این وسیله پست دلخواه را به یکی از مجموعه‌های پیشین اضافه کنید و یا در همان لحظه یک کلکسیون جدید برای دسته‌بندی تصاویر بسازید. این قابلیت افزوده شده به اینستاگرام را باید یکی از بهترین راهکارهای نشانه‌ گذاری مطالب در بین تمامی سرویس‌های اینترنتی دانست.کاربردی ترین قابلیت اینستاگرام ب شمار میرود.

 

 

استفاده از برنامه به صورت آفلاین

امکان استفاده آفلاین از اینستاگرام قابلیتی است که تنها در دسترس کاربران اندرویدی قرار دارد.

البته تمامی دستگاه‌های اندرویدی نیز قادر به اجرای آن نیستند و سیستم عامل باید حتما نسخه 7.0 نوقا و به بعد باشد یعنی اندروید های پایین تر قادر ب دسترسی ب این قابلیت نیستند .

اینستاگرام

در حالت آفلاین می‌توان تصاویر را ثبت و آن‌ها را ویرایش کرد.

این پست بعد از اولین اتصال به اینترنت به صورت خودکار ارسال خواهد شد. همچنین کاربران می‌توانند در حالت آفلاین از تایم لاین خود استفاده کنند. بین تصاویر کش شده از قبل گشت و گذار کرده و آن‌ها را لایک کنید و یا برایشان کامنت بگذارید. بعد از نخستین اتصال این تغییرات اعمال خواهند شد.

 

امکان ساخت آلبوم

همیشه گفته شده یک تصویر بهتر از هزاران کلمه یک موضوع را نقل می‌کند، به همین دلیل برای نقل یک داستان مفصل باید از چند عکس استفاده کنید.

به لطف امکان ساخت آلبوم در اینستاگرام و قرار دادن چندین عکس و ویدیو در کنار یکدیگر و در ادامه منتشر کردن تمامی آن‌ها در قالب یک پست، همیشه تصاویر و ویدیوهای شما مرتب و منسجم باقی می‌مانند به صورت یک البوم میتوانید ان را به اشتراک بگذارید.

اینستاگرام

برای ساخت آلبوم، یک تصویر جدید ثبت کرده و یا برای انتخاب آن به گالری وارد شوید.

بعد از ایجاد و یا انتخاب عکس یا ویدیو، دکمه Multiple Images را لمس کنید. اکنون می‌توانید به جز مورد اول انتخاب شده، تا سقف 9 عکس و یا ویدیوی دیگر را برای قرار گرفتن در این آلبوم انتخاب کنید.

اگرچه می‌توان هر تصویر و یا ویدیو را به صورت جداگانه ویرایش کرد، اما برای تمامی آن‌ها یک کپشن و موقعیت جغرافیایی تعیین می‌شود.

 

منبع:مارکتور

امتیاز به این مطلب post

جستجو

آخرین مطالب

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *