فروش اینترنتی با پینترست :

هنگامیکه از Pinterest برای کسب و کار استفاده می ­کنید، با تمام توان راه ­های خلاقانه ­ای پیدا کنید که نشان دهنده محصولات و خدمات شما با زندگی مردم و  تناسب آنها با زندگی مردم باشد.

در Pinterest هدف نمایش قلب برندتان است ،شما تصاویری را به اشتراک می­ گذارید که نشان ­دهنده مواردی است که در بوردها به نمایش گذاشته شده و سازماندهی شده  داده شده.

تصاویر ارزش ۱۰۰۰ واژه را دارند:

بعضی از  افراد عقیده دارند، “Pinterest راحت و ساده  است،  فقط کافیست  عکس ­ها را آپلود کرده و یک گالری ایجاد کنید”.

اما این عقیده مانند این است که بگویم، “دویدین در ماراتن ساده و راحت است، شما کافیست کفش­هایتان را پوشیده و شروع به دویدن کنید!”

مانند هر کار دیگر، اگر تمرکز کافی و هدف مشخصی داشته باشید، قطعا موفق می ­شوید. هنگامیکه که از Pinterest استفاده می­ کنید، هدف این است ثابت کنید شما از لحاظ تصویری چه شخصی هستید، و هدفتان چیست؟

Pinterest به شدت قدرتمند است، چون همه ما اطلاع داریم،تصاویر ارزش ۱۰۰۰ واژه را دارند.

چگونه از Pinterest استفاده کنیم؟

بهترین روش برای یادگیری درباره چگونگی استفاده از Pinterest برای رونق کسب و کار از طریق نمونه ها و مثال ها است، مواردی را pin کنید تا الهام بخش محصولات شما باشند.بهترین گزینه به جای استفاده از بوردهای تبلیغاتی است.

زمانی را که صرف می کنید تا ببینید چگونه خودشان را مجزا می­ بینند،بسیار ارزشمند است.

بعد حتما نگاهی به شرکت­ های مورد علاقه تان داشته باشید و به دقت مشاهده کنید، که آن ها چگونه از Pinterest استفاده می­ کنند.

وقتی که با Pinterest به صورت کامل آشنا شدید و حس خلاقیت شما حسابی فعال شد، زمان ثبت نام در پینترست رسیده است!

۵ تکنیکی که باید برای استفاده از Pinterest و فروش اینترنتی با استفاده از پینترست انجام دهید:

۱) ثبت نام:

برای ثبت نام در Pinterest کافیست یک ایمیل داشته باشید، هرچند می ­توانید از طریق Facebook یا Twitter به این برنامه وارد شوید.

وقتی که حسابتان را ایجاد کردید، از شما درخواست می ­شود ۳ مورد  از نکات مورد علاقه تان را انتخاب نمایید.

اطمینان پیدا کنید این موارد با کسب و کار و مشتریانتان مرتبط است، بعد Pinterest برای شما pinهای پایه ای ایجاد می کند تا صفحه خانه تان را تنظیم  و کارتان را شروع نمایید.

۲) زبان را درک کنید :

بعد از ثبت نام سری به راهنمای راه اندازی Pinterest بزنید ،(بعد از اتمام ثبت نام این گزینه را مشاهده می کنید)و با Pinner بودن، چیزهای Pinning و بورد و pinها به طور کامل آشنا شوید.

۱) Pin:

تصاویری که شما روی بورد سنجاق و یا پست می­ کنید.

۲) بورد Board:

دسته ای از تصاویر را در طبقه ای واحد نگه می دارد (به آن به عنوان یک بورد چوبی نگاه کنید)

۳) Pinning:

وقتی که شما چیزی سنجاق می کنید یا روی بورد قرار می دهید

۴) Pinner:

شخصی که موردی را به بورد سنجاق می کند (این شخص شما هستید)

پینترست : تکنیک های فروش اینترنتی با کمک پینترست
فروش اینترنتی با پینترست

۳) محتوای عالی خلق کنید:

این قسمت  سرگرم کننده است و دارای هیچ محدودیتی برای آنچه می توانید سنجاق کنید نیستید.

تنها قاعده ای که باید رعایت کنید،این است که عکس های شما باید دارای  رزولوشن عالی  و جذاب باشد.

کاربران علاقه دارند تصاویری را به اشتراک بگذارند که با کیفیت و خوب به نظر برسند. برای شروع نکات زیر را حتما رعایت کنید:

قطعا افراد در طول روز  از محصولات شما استفاده می کنند.

کفش هایی که برای راه رفتن به پا دارند، میزی در آشپزخانه منزل یک  روستایی است، یا فردی که با تشکچه یوگای شما از اتوبوس پیاده می شود یا حتی لبخندی که فرد بعد از اینکه شما امور حسابداریش را برایش انجام دادید در چهره اش نقش می بندد.

  • تصاویر باحال و جذاب از وبلاگتان
  • تصاویری از مشتریان و سمینارهایی که شما در آن ها حضور داشته اید
  • هر موردی که با صنعت شما در ارتبط است
  • عکس هایی از صفحه Facebookتان

۴) تصاویرتان را لینک کنید :

هرگاه موردی را به بورد سنجاق می کنید، قادر هستید لینکی اضافه کنید و می توانید انتخاب کنید آن ها به کجا هدایت شوند.

دقت داشته باشید و اطمینان حاصل کنید Pinهایتان با صفحه مرتبط لینک خورده است.

اگر شما عکسی از فردیی  که در حال استفاده از محصولتان است، دارید، لینکی به صفحه ورودی برای آن محصول یک ایده  عالی می باشد.

۵) فالوورها را جذب کنید :

به نظرتان شاید تکراری باشد، ولی ایده پشت رسانه های اجتماعی جذب فالوور است.

بهترین روش برای جذب مردم تولید محتوایی عالی و جذاب است.

Pinها هرچه جذاب تر و بصری تر باشند، کاربران بیشتری آن را مجددا Pin زده و برای آموزش بیشتر بر روی آن کلیک خواهند کرد.

چند روش دیگر علاوه بر خلق محتوای بی ­نظیر و عالی برای جذب فالوورها وجود دارد.

خلق بورد ویدئویی:

با ایجاد ویدئو می توانید به راحتی آن را سنجاق کنید Pinterest این امکان را برای شما فراهم کرده است.البته دقت داشته باشید که صفحه Pinterest  را به مجموعه ای از منابع ویدئوها و موضوعات و داستان ها تبدیل نکنید.

آن را قابل به اشتراک گذاشتن کنید:

پست های  وبلاگتان اگر دارای عکس های عالی و جذاب است ، دکمه Pin-It رسانه اجتماعی را به آن اضافه نمایید تا دیگر کاربران بتوانند آن را نیز Pin کنند.

از هشتگ ها استفاده کنید:

در Pinterest  نیز هم مانند Twitter استفاده از هشتگ جواب می دهد.

با استفاده از کمپین های رسانه های اجتماعی به طور همزمان پیامتان را به بیرون ارسال کنید.

دقت داشته باشید، از هشتگ برای کمک به افراد جهت جستجو و دنبال کردن یک گفتگو استفاده می شوند.

خب، شما  تا الان تقریبا به یک بازاریاب آنلاین تبدیل شده اید! اجازه دهید آن را ساده و راحت بیان کنم: شما دقیقا در نقطه ای ایستاده اید که به اندازه کافی برای موفقیت آنلاین اطلاعات عالی و خوبی دارید، و می توانید برای رشد کسب و کارتان تمرکز داشته باشید و نه بر متخصص بازاریابی بودن!