Search
Close this search box.

بهترین روش خارج شدن از ریپورت تلگرام

فهرست مطالب

دلایل ریپورت شدن در تلگرام چیست؟

دلایل مختلفی می‌توانند منجر به ریپورت شدن در تلگرام شوند که ارسال پیغام های اسپم و مزاحمت برای دیگر کاربران این مسنجر فقط یک نمونه از این موارد است. به صورت کلی اصلی ترین دلایلی که ممکن است منجر به ریپورت شدن اکانت تلگرام کاربران شود، شامل موارد زیر خواهند بود:

  • ارسال پیغام های اسپم از طریق ربات های تبلیغاتی
  • عضویت در کانال ها و گروه های غیر اخلاقی که عملکرد آن ها برخلاف قوانین تلگرام است.
  • ارسال بالغ بر ۱۰۰ پیام خصوصی در طول روز برای افراد ناشناس
  • استفاده از استیکرهای غیرمجازی که تلگرام امکان اضافه کردن آن ها به لیست استیکرها را نمی‌دهد.
  • فوروارد کردن لینک های اسپم، فعال کننده ربات ها و غیره که منجر به آزار دیگر کاربران می‌شوند.
  • ارسال پیغام های تکراری و تبلیغاتی برای کاربران ناشناس تلگرام

علاوه بر دلایل فوق دلایل بسیار زیاد دیگری هم می‌توانند منجر به ریپورت شدن اکانت تلگرام شما شوند. در برخی شرایط حتی دیده شده افراد با ناآگاهی از نحوه عملکرد و کاربرد گزینه Report Spam به محض اینکه از سوی کاربری یک پیغام دریافت می‌کنند، گزینه مذکور را لمس کرده و برای وی دردسر ایجاد می‌نمایند. اما به صورت کلی تا زمانی که برای دیگر کاربران تلگرام مزاحمتی ایجاد نکنید و اقدامات شما برخلاف قوانین این مسنجر نباشد، اکانت شما ریپورت نخواهد شد.

آبهترین روش های خروج از ریپورت تلگرام (Telegram Report)

بهترین روش های خروج از ریپورت تلگرام (Telegram Report)

اما اگر بنا به هر دلیل ریپورت اسپم (Report Spam) شدیم چطور باید از این وضعیت خارج شویم؟ برای خروج از ریپورت تلگرام روش های مختلفی وجود دارد که ما در این مقاله قصد داریم بهترین آن ها را برایتان شرح دهیم. شما بنا به سلیقه و شرایط خود می‌توانید از هر روشی که برایتان مناسب تر است به منظور خروج از ریپورت تلگرام استفاده کنید.

روش اول خروج از ریپورت تلگرام (Telegram Report): درخواست ارسال پیام توسط دیگر افراد ناشناس به شما

یکی از قدیمی ترین و شناخته شده ترین روش هایی که برای خروج از ریپورت تلگرام (Telegram Report) استفاده می‌شود همین روش است! در این روش شما باید حداقل از ۱۰ فرد ناشناس بخواهید که برای ۴ الی ۷ روز پیاپی هر روز در حدود ۱۰ پیام و استیکر برایتان ارسال کنند. در نظر داشته باشید که شما نباید شماره این افراد را در مخاطبین تلگرام خود ذخیره داشته باشید و افراد مورد نظر باید مخاطبین ناشناس باشند. برای مثال اگر در گروه خاصی عضو هستید، می‌توانید از اعضای آن بخواهید که این کار را برایتان انجام دهند.

بهتر است هر روز تعداد مختلفی از کاربران ناشناس برایتان پیغام ارسال کنند. مثلا اگر امروز ۱۰ کاربر ناشناس برایتان پیغام ارسال کرد، بهتر است فردا ۱۲ کاربر برایتان پیغام ارسال کنند و به همین شکل تعداد افرادی که پیغام ارسال می‌کنند در هر روز متفاوت باشد اما به زیر ۱۰ نفر نرسد. در نظر داشته باشید که هرچه تعداد افراد ناشناسی که برایتان پیغام ارسال نمایند بیشتر باشد، خروج از ریپورت تلگرام (Telegram Report) هم زودتر انجام می‌شود. زمانی که این افراد ناشناس برای شما پیغام ارسال می‌کنند شما نباید پیغام آن ها را مطالعه کنید. بنابراین باید اجازه دهید تا پیغامی دریافتی تا پیش از خارج شدن از ریپورت تلگرام در حالت خوانده نشده باقی بمانند. بعد از گذشت ۴ الی ۷ روز به صورت خودکار محدودیت های ریپورت تلگرام از اکانت شما برداشته می‌شود.

روش دوم خروج از ریپورت تلگرام (Telegram Report): تغییر مشخصات اکانت با اکانت کاربر دیگر

یکی دیگر از روش های موثر خروج از ریپورت تلگرام (Telegram Report) مربوط به تغییر مشخصات هویتی اکانت می‌شود. در این روش شما باید ID، عکس پروفایل و نام اکانت تلگرام خود را با فرد دیگری که حتما وی را می‌شناسید تعویض کنید. برای مثال تصور کنید دوست شما با اکانت خود در تلگرام حضور دارد و نام وی A و آیدی او هم AX است. در سمت مقابل نام اکانت شما در تلگرام B و آیدی شما BX باشد.

آبهترین روش های خروج از ریپورت تلگرام (Telegram Report)

به منظور خروج از ریپورت تلگرام (Telegram Report) در این حالت کافیست که مشخصات اکانت خود را با اکانت دوستتان جابجا کنید و حتی عکس پروفایلتان را هم جابجا نمایید. یعنی با توجه به حالتی که در پاراگراف قبل شرح دادیم باید نام اکانت تلگرام شما به A و آیدی شما هم به AX تغییر پیدا کند و در سمت مقابل نام اکانت دوست شما به B و آیدی او به BX تغییر یابد. پس از انجام این کار کافیست وارد یک گروه شوید برای دو مرتبه هر ۵ دقیقه یک بار یک پیغام دو خطی در آن گروه ارسال نمایید. بعد از ۲۴ ساعت خروج از ریپورت تلگرام انجام خواهد شد و می‌توانید مشخصات اکانت خود و دوستتان را مجددا جابجا نمایید.

روش سوم خروج از ریپورت تلگرام (Telegram Report): استفاده از ربات اسپم بوت

روش پیشنهادی ما برای خروج از ریپورت تلگرام روشی است که در این مرحله شرح می‌دهیم. در این روش شما از طریق یک ربات رسمی با عنوان Spam Info Bot برای تلگرام درخواست رفع ریپورت را ارسال می‌کنید و عموما اگر سابقه خیلی بدی نداشته باشید ظرف مدت زمان کوتاهی محدودیت های ریپورت از اکانتتان برداشته می‌شوید. در ادامه به صورت دقیق نحوه استفاده از ربات اسپم بوت و ارسال درخواست خروج از ریپورت تلگرام را برایتان شرح می‌دهیم.

آبهترین روش های خروج از ریپورت تلگرام (Telegram Report)

ابتدا ربات اسپم بوت (@spambot) را با کلیک بر روی این قسمت در اکانت تلگرام خود اجرا کرده و روی گزینه Start کلیک کنید تا فعالیت ربات آغاز شود.

آبهترین روش های خروج از ریپورت تلگرام (Telegram Report)

در این حالت اگر اکانت تلگرام شما ریپورت شده باشد با پیغامی شبیه به عکس فوق مواجه می‌شوید که طبق توضیحات آن گفته شده اکانت شما تحت ریپورت اسپم قرار دارد. از گزینه های زیر صفحه گزینه This is a Mistake را انتخاب کنید.

آبهترین روش های خروج از ریپورت تلگرام (Telegram Report)

گزینه Yes را در این مرحله انتخاب نمایید.

آبهترین روش های خروج از ریپورت تلگرام (Telegram Report)

در این مرحله باید گزینه No, I’ll never do any of this را انتخاب نمایید.

آبهترین روش های خروج از ریپورت تلگرام (Telegram Report)

در این مرحله شما باید یک پیغام را برای تیم پشتیبانی تلگرام تایپ کنید و شرح دهید که اکانت شما به اشتباه ریپورت شده است و حالا قصد داریم آن را از ریپورت خارج کنید. در نظر داشته باشید که متن پیغام ارسالی شما در این مرحله اهمیت بالایی دارد. یک نمونه از متنی که می‌توانید از آن در این مرحله استفاده کنید در بخش زیر ضمیمه شده است.

Dear Telegram Support

.My Telegram account has been spammed suddenly and I cannot send message to any contacts whom I don’t have their number, if I am the chat starter

.Kindly help to fix the issue and remove the spam report

.Best Regards

اگر با زبان انگلیسی آشنا هستید، سعی کنید خودتان یک متن متفاوت را تهیه کرده و دلایل قانع کننده خود برای خروج از ریپورت تلگرام (Telegram Report) را شرح دهید. همچنین می‌توانید تماسی با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک برقرار کرده و از آن ها برای تهیه این متن و خروج از ریپورت تلگرام کمک بگیرید. بعد از اینکه این مراحل را طی کردید، ربات اسپم بوت تاریخ ر رفع محدودیت های اکانت شما را اعلام خواهد کرد.

روش چهارم خروج از ریپورت تلگرام (Telegram Report): درخواست رفع ریپورت از طریق چت با پشتیبانی

یک روش جالب دیگر هم برای خروج از ریپورت تلگرام وجود دارد که بازده بسیار سریعی داشته اما نیازمند این است که شما با زبان انگلیسی آشنایی خوبی داشته باشید و بتوانید با پشتیبانی تلگرام به صورت آنلاین و با زبان انگلیسی چت نمایید. برای استفاده از این روش کافیست مراحل زیر را طی کنید:

آبهترین روش های خروج از ریپورت تلگرام (Telegram Report)

  • منوی اصلی تلگرام را اجرا و گزینه Settings را انتخاب کنید.
  • گزینه Ask a Question را انتخاب نمایید.
  • گزینه ASK A VOLUNTEER را انتخاب نمایید.

در این حالت پنجره چتی نمایان می‌شود. می‌توانید در این پنجره پیغام خود را برای پشتیبانی تلگرام ارسال کنید و از آن ها بخواهید تا برای خروج از ریپورت تلگرام به شما کمک کنند. اگر برای ارتباط برقرار کردن به زبان انگلیسی در این روش هم با مشکل مواجه بودید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک از آن ها بخواهید که این کار را برایتان انجام دهند.

روش پنجم خروج از ریپورت تلگرام (Telegram Report): ارسال درخواست از طریق ایمیل

آخرین روشی که می‌توانید از آن به منظور خروج از ریپورت تلگرام استفاده کنید مربوط به ارسال درخواست از طریق ایمیل برای پشتیبانی تلگرام می‌شود. در نظر داشته باشید که حتما درخواست خروج از ریپورت تلگرام را به آدرس ایمیل spam@telegram.org ارسال نمایید، چون این دپارتمان فقط وظیفه رسیدگی به درخواست های ریپورت اکانت تلگرام را بر عهده دارد و ارسال ایمیل مستقیم به آن منجر به تسریع فرآیند خروج از ریپورت می‌شود. موضوع ایمیل را هم گزینه SPAM انتخاب کنید.

آبهترین روش های خروج از ریپورت تلگرام (Telegram Report)

متن پیغامی که در این روش ارسال می‌کنید هم از اهمیت بالایی برخوردار است. سعی کنید پیغام مناسبی برای پشتیبانی تلگرام ارسال نمایید و به خوبی توضیح دهید که اکانت شما اشتباها ریپورت اسپم شده است. همچنین حتما در انتهای توضیحات خود آیدی تلگرام و شماره تلفن اکانت تلگرام خود را ضمیمه کنید تا پشتیبانی تلگرام بتوانید جزئیات اکانت شما را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهد. در این روش عموما اگر همه چیز مناسب باشد، ظرف کمتر از ۲۴ ساعت خروج از ریپورت تلگرام (Telegram Report) انجام خواهد شد.

امتیاز به این مطلب post

جستجو

آخرین مطالب

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *