Search
Close this search box.

استفاده از لوکیشن دلخواه در اینستاگرام

فهرست مطالب

با عرض سلام به خدمت مارکتور های عزیز در این مقاله قصد داریم به اموزش کامل اضافه کردن لوکیشن دلخواه در اینستاگرام بپردازیم تا بتوانید لوکیشن پست های خود را شخصی ساازی کنید.

چگونه لوکیشن دلخواه خود را در اینستاگرام اضافه کنیم :

  • تغییراتی در این اپلیکیشن بوجود امد که دیگر ب قادر به اضافه کردن لوکیشن دلخواه در شبکه اجتماعی اینستاگرام نبودیم. این مسئله باعث بوجود امدن مشکلاتی در هنگام اضافه کردن لوکیشن اینستا گرام میشد ، زیرا برخی از موقعیت های مکانی در بخش اینستاگرام وجود نداشت.

اضافه کردن لوکیشن دلخواه در اینستاگرام

  • این عمل معمولا برای صفحات تجاری اینستاگرام استفاده میشود برای اضافه کردن لوکیشن دلخواه در اینستاگرام ابتدا باید حساب کاربری خود را به فیسبوک وصل کنید.برای این کار وارد پروفایل اینستاگرام خود شوید ازطریق بخش تنظیمات گزینه  (linked accounts) را انتخاب کنید.

 

 

فیسبوک اینستاگرام

 

  • با ورود به این بخش میتونید اینستاگرام خود را به شبکه های اجتماعی مختلف وصل کنید که هدف ما اتصال اینستاگرام به فیسبوک است بنابر این گزینه فیسبوک را انتخاب می کنیم تا وارد بخش بعدی میشویم.

 

فیسبوک اینستاگرام

اضافه کردن لوکیشن دلخواه در فیسبوک

  • در این مرحله شما باید وارد اپلیکیشن سایت فیسبوک بروید تا بتوانید لوکیشن دلخواه خودرا انتخاب کنید سپس از ورود به فیسبوک در بخش ایجاد پست جدید کافی است برگزینه checek-in کلیک کنید.

لوکیشن اینستاگرام

 

 

 

 

توجه:gps گوشی یا لپ تاپ شما روشن باشد

بعد از ان وارد به این بخش نام لوکیشن دلخاه خود را وارد کنید.

 

 

 

لوکیشن اینستاگرام

 

 

  • اگر لوکیشن هایی با مشخصات با جست و جو شده پیدا شود اما شما ان را دوس ندارین با کمی خلاقیت میتونید مشکلتان را رفع کنید مثلا بجای استفاده از coffeeمیتونید از coffe official را انتخاب کنید و لوکیشن خود را ثبت کنید

 

لوکیشن اینستاگرام

 

  • پس از جست و جوی لوکیشن مورد نظرخود در گزینه addنمایش داده میشود که با اضافه کردن ان ،لوکیشن مورد نظر شما در فیسبوک اضافه میشود.
  • پس از انجام دو مرحله قبلی  کافیست وارد اینستاگرام شوید و بخش پست گذاشتن را باز کنید . مراحل پست گذاشتن راتا مرحله پایانی که در ان باید لوکیشن ثبت شود طی کن

 

 

امتیاز به این مطلب post

جستجو

آخرین مطالب

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *