Search
Close this search box.

در اینستاگرام کسب و کار پررونق داشته باشیم

فهرست مطالب

امروزه در اینستاگرام افراد زیادی هستند که از کارهای مختلف و ترفندهایی کسب و کار راه انداخته اند در این مقاله چند راهکار برای پیشرفت و کار شما پیشنهاد میکنیم.با مارکتور همراه باشید.

امروزه کسانی زیادی هستند که در اینستاگرام پول در می اورد ،شرکت و کار خود را به مردم نشان میدهند در ایجا ما چند راهکار برای بهتر دیده شدن کار و شرکت شما پیشنهاد میکنیم.

در وب سایت خود یک بنر از اینستاگرام اضافه کنید.

در یک نقطه پر بیننده از وب سایت خود، بنری با عنوان ” مرا Follow کنید ” یا چیزی شبیه به این قرار دهید. به خصوص در صفحه مخاطبین خود این کار را بکنید.

حساب کاربری اینستاگرام خود را در ایمیل‌هایتان قرار دهید.

این کار موجب تشویق مردم برای Follow کردن شما می‌شود. این مسئله در روابط کاری و تجاری شما نیز تأثیر مثبت دارد.

در کارت تجاری خود اسم کاربری اینستاگرام خود را اضافه کنید.

این عمل موجب می‌شود تا نام کاربری اینستاگرام شما در جاهای بیشتری دیده شده و در نتیجه تعداد Follower های شما افزایش یابد.

با مردم در ارتباط باشید.

اگر می‌خواهید معروف شوید در هر شبکه اجتماعی که فکر می‌کنید باید با مردم در ارتباط باشید و با آن‌ها وارد مشورت، بحث و گفتگو شوید و از این طریق اکانت های خود را تبلیغ کنید. بهترین روش در اینستاگرام شرکت در بحث‌های نظرات صفحات پربازدید می‌باشد.

افرادی را دنبال کنید که با شما وجه مشترک دارند.

با جستجوی هشتگ های مرتبط با خودتان افرادی که با شما وجه مشترک دارند را دنبال کنید تا دنبال کنندگان آن‌ها نیز بتوانند شما را راحت تر پیدا کنند.

اینستاگرام

عکس‌های باکیفیت بفرستید.

به اشتراک گذاری محتویات باکیفیت و پیام‌ها، تأثیر مثبتی روی افزایش تعداد دنبال کنندگان می‌گذارد.

ویدئو را فراموش نکنید.

یک قابلیت مهم در اینستاگرام ویدئوهای 1 دقیقه ای است که به شما این فرصت را می‌دهد تا در60 ثانیه آنچه می‌خواهید به دیگران انتقال دهید. انتشار ویدئو در پروفایل شما کمک می‌کند تا پروفایل اینستاگرام شما زنده به نظر برسد و فقط عکس‌های ثابت و بدون صدا در آن دیده نشود.

 

 در شبکه خود رقابت ایجاد کنید.

نتایج نشان می‌دهد تشویق کاربران به شرکت در رقابت‌ها، بحث‌ها و حتی مسابقات نتیجه بسیار مناسبی در پی خواهد داشت. انجام اینگونه مسائل در یک شبکه اجتماعی می‌تواند به محبوب تر شدن برند و افزایش Follower و ترافیک برای سایت منجر شود

منبع:مارکتور

امتیاز به این مطلب post

جستجو

آخرین مطالب

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *