اینستاگرام با اضافه کردن ویژگی Exclusive Stories یا همان استوریهای انحصاری در اینستاگرام در پلتفرم خود قصد افزایش درآمد برای تولیدکنندگان محتوا را دارد.و این ویژگی شباهت زیادی به Super Follows در توییتر دارد. با ما همراه باشید.
استوریهای انحصاری در اینستاگرام :
یک برچسب بنفش همراه با استوری های انحصاری در صفحه ظاهر میشود. دقیقا همانند ویژگی Close Friends( دوستان نزدیک) که برچسب رنگ سبز می باشد. اگر اشتراک نداشته باشید، و سعی در مشاهده استوری های کاربر مورد نظر داشته باشید، اعلانی همانند تصویر زیر برای شما ظاهر میشود که به شما اعلام می کند فقط مخاطبین کاربر قادر به مشاهده استوری می باشند.
تولید کنندگان اینستاگرام از اعلام اطلاعات بیشتر در مورد ویژگی Exclusive Stories خودداری کرده و اعلام کرده اند این قابلیت هنوز به مرحله تست و آزمایش نرسیده ، هر چند آدام موسری، مدیرعامل اینستاگرام همواره طرفدار اضافه کردن اشتراک به این برنامه بوده است.
مدتی است مدیران پلتفرمهای متعدد سعی در کمک به در آمد زایی بیشتر به تولیدکنندگان محتوا هستند. همانطور که قبلا به آن اشاره شد، توییتر نیز امکان اشتراک گذاری محتوا فقط برای مخاطبان را برای تولیدکنندگان و اینفلوئنسرها فراهم آورده است.
ضمنا بعد از گسترش چشمگیر Substack، شرکت مادر اینستاگرام یعنی فیسبوک، تصمیم گرفت پلتفرمی شبیه به Bulletin را برای منتشر کردن اخبار راهاندازی کند. سابستک یک پلتفرم آنلاین برای انتشار مقالات و یادداشتهای کوتاه به قلم نویسندگان مستقل بوده که جدیدا دارای طرفداران زیادی بین اشخاص می باشد.