هوش مصنوعی

آموزش ابزار تولید محتوا هوش مصنوعی Copy.ai + کاربرد آن

امروزه شاهد پیشرفت تکنولوژی و توسعه فناوری‌های جدید هستیم. هوش مصنوعی یکی از این ابر تکنولوژی‌هایی است که توسط انسان به وجود آمده است. هر چند که هوش مصنوعی روزانه در حال ارتقا و آپدیت برای بهتر شدن است، اما از آن طرف روز به روز مشاغل بیشتری را تهدید می‌کند.

شغل‌هایی از جمله نویسندگی، تولید محتوا، برنامه نویسی و … به شدت در خطر هستند. درست است که ابزارهای هوش مصنوعی به افرادی که در این حوزه‌ها فعال هستند، کمک بسیار زیادی می‌کند اما همانقدر هم می‌تواند برای چنین مشاغلی خطرناک و تهدید آمیز حساب شود. چنین کمک‌هایی شامل (انجام دادن سریع کارها، قابلیت انجام چند کار به صورت همزمان و …) می‌باشند.

Copy.ai یک ابزار هوش مصنوعی است که می‌تواند محتواهای متنی مختلفی تولید کند. این ربات همانند دیگر رقبای خود مثل Jasper.ai و ChatGPT توانسته رضایت کاربرانش را بدست بیاورد و میان چنین ابزارهای قدرتمندی بدرخشد.

Copy.ai چیست؟

معرفی Copy.ai

همانطور که گفته شد، Copy.ai یک ربات هوش مصنوعی می‌باشد که در کسب و کارهایی که با محتوا سر و کار دارند، کمک بسیار زیادی می‌کند. سرعت بالا، دقت زیاد و کیفیت باورنکردنی که این هوش مصنوعی دارد باعث شده است  که کاربران زیادی را به سمت خود جذب کند.

استفاده از آن هم بسیار راحت است. تنها کاری که شما باید انجام بدهید، این است که موضوع مورد نظرتان را به او بدهید و برای موضوع‌تان، جزئیات و اطلاعاتی که می‌خواهید را وارد کنید و از Copy.ai محتوا خود را دریافت کنید.

علاوه بر این، شما می‌توانید از Copy.ai برای نوشتن محتوا برای محصول یا کالا، وب سایت و شبکه‌های اجتماعی استفاده کنید؛ چرا که این ربات هوش مصنوعی توانایی این را دارد که برای نوشتن هر محتوایی، الگوی خاصی استفاده کند.

همچنین Copy.ai می‌تواند یک محتوا را به چندین زبان مختلف بنویسد. به دلیل کد نویسی و برنامه نویسی که درون این ابزار هوش مصنوعی انجام شده است، Copy.ai از کلمات و قالب‌های سخت و پیچیده استفاده نمی‌کند. محتوای تولید شده توسط این سرویس کپی رایتینگ بسیار ساده، راحت و روان می‌باشد.

مزایا و معایب Copy.ai

مزایا و معایب Copy.ai

هر یک از ابزارهای هوش مصنوعی در کنار مزایایی که دارند، معایبی هم دارند. هر چند که با بروز شدن این ابزارها، معایب آنها در حال کم شدن و مزایاشان در حال افزایش است.

برخی از مزایا و معایب Copy.ai عبارتند از:

  • ایجاد محتوا در زمان بسیار کم
  • ایجاد محتوا ساده و روان به همراه فرآیند راحت
  • دقت بالا و با کیفیت بودن محتوا
  • توانایی انجام چند کار به صورت همزمان
  • تولید محتوا طولانی و بلند مناسب او نیست

ویژگی‌های خوب و بد Copy.ai

ویژگی‌های خوب و بد Copy.ai

کاربردهای عالی و منحصر به فردی که Copy.ai دارد باعث شده است استفاده از آن روز به روز بیشتر شود. چند کاربرد خوب و مفیدی که Copy.ai دارد شامل:

تولید محتوا با کیفیت بالا

کد نویسی که Copy.ai دارد، به او این امکان را می‌دهد تا محتوایی که تولید می‌کند بسیار دقیق و با کیفیت باشد. اگر شما در زمینه تولید محتوا حرفه‌ایی نباشید، به اشتباه فکر می‌کنید که محتوا را انسان ایجاد کرده است.

سرعت باورنکردنی

Copy.ai سرعت بالایی دارد و محتوا را می‌تواند خیلی سریعتر از انسان تولید کند. یعنی سریعتر از یک نویسنده یا ویرایشگر، می‌تواند اصلاح یا ویرایش انجام دهد، قالب ساختار را بهبود ببخشد و کارها را سریعتر از یک شخص انجام دهد. از این رو استفاده از او کمک می‌کند تا ما وقت کمتری برای ایجاد محتوا بگذاریم.

کم کردن هزینه

بسیاری از کسب و کارها و شرکت‌هایی که تازه شروع به کار کردند، ممکن است هزینه استخدام یک فرد حرفه‌ایی برای تولید محتوا، نوشتن توضیحات درباره کالا یا محصول را نداشته باشند. به همین خاطر Copy.ai به آنها کمک می‌کند تا با حداقل هزینه، محتوا تولید کنند یا درباره محصولی متن بنویسند.

فرمت‌ها و قالب‌های گوناگون

ممکن است برای ایجاد یک محتوا قالب خاصی را نیاز داشته باشید یا برای نوشتن یک متن یا مقاله، قالب ساختاری مخصوصی بخواهید استفاده کنید. برنامه نویسی Copy.ai این اجازه را به او می‌دهد تا با دسترسی به پایگاهش، انواع فرمت‌ها و قالب‌های مختلف را به کاربرش مختلف را به کاربرش ارائه می‌دهد تا کاربر با انتخاب فرمت مورد نظرش، محتوایی که می‌خواهد را دریافت کند

بهبود و ویرایش محتوا

یکی از قابلیت‌های خوب Copy.ai، بهبود و ویرایش محتوا است. یعنی اگر محتوایی ایجاد کردید و فکر می‌کنید که بعضی از جملات و کلمات نامناسب است، به راحتی می‌توانید از Copy.ai کمک بگیرید. این ربات متن را بررسی کرده و بهترین کلمات و جملات را پیشنهاد می‌کند. شما می‌توانید با جایگزین کردن آنها، به محتوا مورد نظرتان دست پیدا کنید.

آسان و ساده بودن استفاده

طراحی Copy.ai به هیچ عنوان پیچیده یا سخت نیست. شما می‌توانید با گذراندن چند دقیقه درون آن، با فضای این ربات آشنا شوید و به آسانی و راحتی تمام از آن استفاده نمایید.

ایجاد محتوا به زبان‌های مختلف

کد نویسی حرفه‌ای Copy.ai، به او کمک می‌کند تا زبان‌های مختلف را درک کند، بفهمد و با آن زبان‌ها ارتباط برقرار کند. همانطور که اشاره شد، محتوا یا متن تولید شده توسط Copy.ai دقیق و کیفیت بالایی دارد. از این رو می‌تواند محتواها را به چندین زبان مختلف ایجاد کند.

حفظ و رعایت امنیت و حریم خصوصی

سیستمی که در Copy.ai استفاده می‌شود، به شدت قابل اعتماد است. به همین خاطر این ربات هیچ گونه اطلاعات شخصی پروفایل‌تان را فاش نمی‌کندو یا از آن سواستفاده نمی‌کند. علاوه بر این، Copy.ai به کاربران خود این اطمینان را می‌دهد که حریم خصوصی کاربرانش را به صورت کاملا امن درون پایگاهش نگه داشته شود.

معتبر بودن اطلاعات و داده‌های پایگاه

بعضی شرکت‌ها و کسب و کارها از Copy.ai در جهت ذخیره و استفاده دوباره از اطلاعات و فایل‌های مهم‌شان کمک می‌گیرند. به این منظور که این ابزار هوش مصنوعی تلاش می‌کند تا اطلاعات شرکت یا کمپانی شما را با ایجاد تگ اختصاصی از منابع عمومی دور کند تا اگر بعدا کاربران شما به این اطلاعات نیاز داشته باشند، به راحتی به آن دسترسی پیدا کنند. می‌توان گفت که اگر این جدا کردن اطلاعات مهم اتفاق نمی‌افتاد، برای استفاده مجدد از آنها، باید کاری سخت و زمان‌بری را طی می‌کردید تا به فایل و داده مورد نظرتان دست پیدا کنید.

 Copy.ai یک هوش مصنوعی بی‌نقص نیست. این ابزار در کنار مزیت‌هایی که دارد، چند قابلیت بد و مضر هم درون خودش دارد. چند مورد از این کاربردها شامل:

نداشتن اعتماد کامل نسبت به ایجاد محتوا بدون نقص

یکی از عواملی که Copy.ai در آن نتوانسته رضایت کاربرانش را بدست بیاورد، تولید محتوا دقیق است. به این منظور که Copy.ai نمی‌تواند در بعضی مواقع متن یا جمله‌ایی که کاربرش از او انتظار دارد را تولید کند.

نیازمند به الگوریتم

از مواردی که باعث شده است شرکت‌ها، کمپانی‌ها و کسب و کارهای بزرگ از Copy.ai استفاده نکنند، نیازمندی این هوش مصنوعی به الگوریتم است. این نیازمندی ممکن است در ایجاد محتوای نهایی باعث آسیب و مشکلات بسیار زیادی شود.

نیازمندی به اینترنت

موردی که باعث شده کاربران  Copy.ai ناراضی باشند و یا در برخی موارد از رقیب‌ها و ابزارهای مشابه استفاده کنند، وابستگی آن به اینترنت است. همچنین در بعضی مواقع که اینترنت شما ضعیف است، ممکن است Copy.ai کار نکند.

اجازه ندادن برای تغییر متن

گاهی اوقات ممکن است کاربران قصد داشته باشند که محتوایی که توسط Copy.ai ایجاد شده است را تغییر دهند و یا بعضی جملات و کلماتی که Copy.ai تولید کرده است را عوض کنند، اما Copy.ai ممکن است این اجازه را به کاربرانش ندهد.

آموزش نحوه استفاده از ابزار هوش مصنوعی Copy.ai

Copy.ai یک هوش مصنوعی بسیار قوی و مفید است که کار کردن با آن بسیار آسان و راحت می‌باشد. این ابزار همانند یک دستیار در بسیاری از کارها همانند ایجاد محتوا به شما کمک می‌کند.

حال به شما نحوه استفاده و کار کردن با این ربات را آموزش می‌دهیم.

حساب کاربری ایجاد کنید 

  • ابتدا مرورگر خود را باز کرده، Copy.ai را سرچ کنید و وارد سایت مربوطه شوید.
  • پس از وارد شدن به سایت، روی گزینه (Sign up) کلیک کنید.
ایجاد حساب کاربری در Copy.ai
  • فرم ثبت نام را کامل کنید و ایمیل مورد نظر را تایید کنید.
  • پس از ایجاد حساب کاربری، می‌توانید به هوش مصنوعی Copy.ai دسترسی داشته باشید.

نوع محتوا و تنظیمات خود را انتخاب نمایید

  • پس از آنکه وارد حساب کاربری خود شدید، بر روی Creat new project کلیک کنید.
  • در پنجره‌ایی که برای شما باز شده است، می‌توانید نوع یا تم مورد نظر برای ایجاد محتوای خودتان را انتخاب نمایید.
  • پس از آن می‌توانید تنظیمات محتوا را تغییر دهید. یعنی می‌توانید طول محتوا، کلمات کلیدی و … طوری تغییر دهید تا محتوای مناسبی که مد نظرتان است، ایجاد شود.
  • سپس روی دکمه Generate کلیک کرده و منتظر دریافت متن یا محتوا باشید.

تغییر یا ویرایش متن

  • اگر متن یا محتوا تولید شده مد نظر شما نبود، می‌توانید روی دکمه Remix  بزنید تا Copy.ai یک محتوا جدید برای شما ایجاد کند.
  • هر چند اگر متن ایجاد شده به دلخواه شما بود، می‌توانید در آن تغییرات ایجاد کرده یا آنرا ویرایش کنید.
  • اگر هم قصد ویرایش و تغییر در متن تولید شده را نداشتید و محتوا یا متن رضایت شما را جلب کرده است، آنرا دانلود و ذخیره کنید و سپس از آن استفاده نمایید.

Copy.ai رایگان یا پولی؟

در واقع می‌توان گفت که Copy.ai یک ابزار رایگان است. هر چند که شما پس ایجاد  حساب کاربری و وارد شدن به Copy.ai، می‌توانید برای مدتی از تمام امکانات آن استفاده نمایید. این ابزار هوض مصنوعی برای آنکه رضایت شما را بدست بیاورد، یک پک 7 روزه با قابلیت‌های مشابه به نسخه Pro به شما ارائه می‌دهد. شما در این دوره می‌توانید از ویژگی‌های Copy.ai بهره مند شوید. اما پس از اتمام این 7 روز، برای آنکه از تمام امکانات Copy.ai استفاده کنید، باید اکانت این هوش مصنوعی را خریداری نمایید.

چگونه اکانت Copy.ai را خریداری کنیم؟

خریدن اشتراک در Copy.ai

Copy.ai به کاربرانش این اجازه را می‌دهد تا برای خرید اکانت، دو روش را انتخاب کنند، یکی به صورت ماهانه و دیگری سالیانه. با خرید اکانت Copy.ai شما به قابلیت‌ها و ویژگی‌های این ابزار دسترسی پیدا می‌کنید. از جمله این کاربردها می‌توان به ایجاد محتوا به همراه کلمات و جملات مناسب‌تر، کم کردن هزینه، صرفه جویی در وقت، سرعت بخشیدن به میزان تولید محتوا و ویرایش بهتر محتوا اشاره نمود.

درست است که چنین ابزارهایی به کاربران‌شان کمک می‌کنند، اما به این نکته توجه داشته باشید که محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی نیازمند به بررسی و چک کردن و در برخی شرایط نیازمند به بهینه سازی دارند.

برای خرید اشترام Copy.ai می‌توانید از این روش اقدام کنید:

  • ابتدا وارد اکانت یا حساب کاربر خود شوید.
  • سپس بر روی نواری که در منوی بالا صفحه قرار دارد کلیک کرده و گزینه Pricing را انتخاب نمایید.
  • در صفحه باز شده، شما می‌توانید دو گزینه را انتخاب کنید (اشتراک ماهیانه یا سالیانه)
  • هر کدام از پک‌ها یا اشتراک‌ها، ویژگی‌ و امکانات متفاوتی دارند. علاوه بر تفاوت قابلیت‌ها، بین اشتراک‌ها نیز تفاوت قیمت وجود دارد.
  • پس از آنکه اشتراک خود را انتخاب کردید، نوبت به پرداخت آن است.
  • شما می‌توانید اطلاعات کارت اعتباری خود را وارد کنید و یا از شیوه‌های دیگر برای پرداخت استفاده نمایید.
  • پس از پرداخت، اشتراک شما آماده است. به صفحه نخست برگردید و وارد اکانت خود شوید و از امکانات Copy.ai بهره مند شوید.

جمع بندی

Copy.ai یک ابزار هوش مصنوعی قدرتمند و کاربردی است که توانایی تولید متن یا محتوا باکیفیت را دارد. همچنین هوش مصنوعی به شما این اجازه را می‌دهد تا با سرعت بیشتری متن یا محتوا ایجاد کنید. پس در زمان کمتر، شما محتواهای زیادتری تولید می‌کنید.

ابزار Copy.ai تمام این امکانات را به شما ارائه می‌دهد. علاوه بر این شما با خرید اشتراک، می‌توانید محتواهایی با کیفیت بالاتر و سرعت بیشتر نسبت به قبل ایجاد کنید.

چنین ابزاری به شما این امکان را می‌دهد تا متن‌ها را ویرایش کنید، آنها را خلاصه نمایید، متن‌های تبلیغاتی به وجود بیاورید و در نهایت با بهره گیری از ویژگی‌های Copy.ai، بازدهی خود را بیشتر کنید.

امتیاز به این مطلب post
SepehrKhaledi

Share
Published by
SepehrKhaledi

مطالب اخیر

هوش مصنوعی: تولید محتوا Jasper.ai جاسپر + نحوه کارکرد و مزایا و معایب

انسان توانسته است با ارتقاء دانش و مهارت خود در زمینه تکنولوژی و فناوری‌های نوین،…

% روز قبل

instagram: آموزش اضافه و پخش کردن موزیک در پروفایل اینستاگرام

  مانند فیسبوک، اینستاگرام نیز یک ویژگی جدید موسیقی به بخش  پروفایل اضافه کرده است.…

% روز قبل

instagram: اخبار ویژگی پخش آهنگ در پروفایل اینستاگرام

اینستاگرام به تازگی قابلیت جدیدی را رونمایی کرده است که به کاربران امکان می‌دهد آهنگ…

% روز قبل

هوش مصنوعی: همه چی درباره ChatGPT + نحوه استفاده

یکی از موضوعاتی که امروزه همه درباره آن صحبت می‌کنند، هوش مصنوعی و ابزارهای مربوط…

% روز قبل

instagram: الگوریتم اینستاگرام برای کاربرانی که حساب کاربری با محتوای کم دارند

تازگی اینستاگرام فضای عادلانه‌تر و بهتری برای تولید کنندگان محتوای اصلی و محتوا سازان کوچک…

% روز قبل

اینستاگرام: 4 قابلیت جدید در استوری instagram

پلتفرم اینستاگرام از سال 2016 میلادی که بخش استوری را به این شبکه اضافه نمود…

% روز قبل