Search
Close this search box.

جذاب ترین و بهترین روش توسعه پیام ها و شعارهای تجاری چیست؟

فهرست مطالب

شعار تجاری:

برای داشتن یک برند عالی داشتن شعار و پیام تجاری بسیار مهم است.شما می توانید خودتان شعار ها و پیام های عالی و موثری بسازید.هرچند  اگر شعار حرفه ای تر می خواهید می توانید به آژانس های تبلیغاتی مراجعه کنید.برای اینکه خودتان یک شعار یا پیام بسازید کمی خلاقیت به خرج دهید.و دقت داشته باشید که پیام تجاری شما باید برای مشتری بالقوه و جذاب باشد، با کمی حوصله و دقت می توانید در هر رقابت و کاری پیام و شعار خاصی تهیه کنید فقط ترس را کنار بگذارید.در اینجا جذاب ترین و بهترین روش  نوشتن پیام و شعار تجاری بیان می شود.

جذاب ترین و بهترین روش :

تهیه یک لیست کلمات:

در ابتدا شما باید یک لیست کامل از کلمات تهیه کنید که با محصول و برند شما ارتباط تنگا تنگی داشته باشد. از فضاهای خالی هنگام نوشتن اصلا نهراسید.فقط ذهن خود را روی کلمات و نکات کلیدی مرتبت با محصول و برند خود بگذارید اگر حس کردید که قادر به نوشتن جمله نیستید از کلمات تک و عنوان های ساده استفاده کنید و در کناره های برگه کلمات تکی بنویسید.با این کار جرقه های زیادی در ذهن شما به وجود می آید.

تمرکز روی مزایا داشته باشید:

یکی از مهمترین کارهایی که می توانید انجام دهید این است که روی مزایای محصول شرکت خود تمرکز زیادی داشته باشید و آن مزیت را بزرگ نمایی و یا با استفاده از ترکیب کلمات بیشتر در ذهن مشتری جای دهید.به عنوان نمونه یکی از ویژگی های محصول شما ماشین لباسشویی است شما می توانید با تمرکز بر روی موتور پرقدرت این محصول به مشتری کمک بیشتری کنید و از مزایای این موتور برای برند سازی محصول خود استفاده کنید و با استفاده از خشکی بهتر و یا قیمت کمتر ترکیب کرده و شعار جذابی مانند قیمت کمتر خشکی زودتر لباس و یا قیمت کم خشکی بالا استفاده کنید.

نوشتن جملات :

سعی کنید کلمات و عبارات کوتاه را تبدیل به جمله کنید.و در صورت امکان از نام و برند شرکت خود نیز استفاده کنید.اگر نام برند با جمله شما همخوانی ندارد از شهرت و یا از مزایای محصولات خود استفاده کنید. و جمله ای زیبا را بنویسید به عنوان نمونه ،لباسشویی …،روشی راحت برای داشتن لباس های خشک و تمیز،وقتی به این صورت جمله را می نویسید در ذهن مشتری شما تداعی می کند و ذهنش را وادار می کند تا جمله نوشته شده در مورد محصولتان را به خاطر بسپارد.

پیام کوتاه:

شعارها و پیام های تجاری کوتاه بیشتر در ذهن مشتری می ماند.سعی کنید تا آنجا که امکان دارد جملات خود را کوتاه کنید و اثر آن را ببینید.به عنوان نمونه می توانید از جمله روی راحت برای داشتن لباس های خشک از جمله لباس خشک با کمترین هزینه و یا لباس های خشک با لباسشویی… و یا لباس های خشک با یک کلید استفاده کنید می بینید که به راحتی و آسانی می توانید کلمات را کوتاه کنید و مفهوم مورد نظر را برسانید و مزایای محصول خود را در شعار جای دهید.با این روش شما ذهن مشتری را درگیر تبلیغات اینترنتی وتلویزیونی می کنید.

منبع: smallbusiness

امتیاز به این مطلب post

جستجو

آخرین مطالب

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *