Search
Close this search box.

عوامل افزایش رنک در 2016

فهرست مطالب

 

 

در سال 2016 عواملی که تاثیر بیشتری روی رنک سایت دارد به نوبه خود معلوم شده و ما قبلا در مورد پیچ رنک مطالبی قرار دادیم و الان هم عوامل یا تاثیر نکاتی برروی رنک سایت و وبلاگ شما را میگوییم.

این عکسی که در زیر قرار دادیم،نمودار تاثیرات عوامل روی رنک را قرار دادیم

افزایش رنک در 2015
افزایش رنک در 2015

 خب الان ما دونه دونه عوامل این مراحل را به شما میگیم

شروع کنیم 🙂

  1. لینک از سایت سطح بالا :  در سایت های سطح بالا لینک خود را درج کنید، سایتی که مورد محترم و اعتبار مردم است و از بازدید خوبی برخوردار باشد. سیع کنید سایت هایی که محتوا آن با سایت و وبلاگ شما یکسان هست،لینک بگذارید. سایت هایی که رنک بالا دارند.
  2. لینک از صفحات پرطرفدار : سیع کنید لینک های شما در داخل مطالب سایت های پرطرفدار که دارای رنک بالایی هستند بگذارید و برای این کار هم میتوانید با پول اینکارو کنید و هم میتوانید از طریق این که سایت شما مطالب عالی نیز داشته باشد تا کسانی که اط مطالب شما برمیدارند،لینک های داخلی مطلب شما در سایت آن ها درج میشود.
  3. کلید واژه و متن : حتما کلید های واژه با مطلب شما مطابقت کامل داشته باشد. نه این که دوتا چیز متفاوت باشه. کاملا به هم بخورن ( مثل کبوتر با کبوتر ، باز با باز 🙂 )
  4. ویژگی سایت با متن : از هاست پرسرعت و با کانفیگ عالی نیز استفاده کنید. در مطالب خود از پاراگراف و گراف و عکس استفاده کنید و بیشتر سیع کنید مطالب را برای بازدیدکننده بنویسید، نه برای موتورجستجوگرا. باز میگم که سرعت سایت خیلی تاثیر مثبتی داره.
  5. ترافیک : بازدید زیاد سایت از مطلب و تبلیغ ووو تاثیر خوبی دارد و رنک افزایشی نیز تاثیر خوبی دارد.
  6. برند : برند بودن نیز هم دیگه معلومه. برند بودن چگونه مشخص میشه؟؟؟ برند بودن از این که سایت شما بدون ورودی موتورجستجو گر وارد سایت میشوند یا نه؟ و این که سایت یا وبلاگ شما در جامعه مجازی هایی مانند فیس بوک و گوگل پلاس و امثال این ها، چقدر طرفدار دارد و مدت زمانی که بازدید کننده در سایت شما وجود دارد نیز تاثیر خود را دارد.
  7. دامین مرتبط : خیلی ها در این زمینه یه لحظه مکث میکنند که این یعنی چی؟! این مرتبط به این معنا است که اسم دامنه شما با کاری که در سایت انجام میدهید، رابطه مستقیم داشته باشد، مثلا اسم سایت شما یه اسم مذهبی هستش و شما در آن مطالب فان میذارید 🙂 پس جالب نیس.
  8. ویژگی اسم سایت : این رو هم میتوانستیم جزء دسته بالا قرار داد،اما بهتر که جدا باشه. طول دامین و استفاده از ssl  و برخی از این ویژگی ها امثال این
  9. social : این هم تاثیر خودشو دارد که در برند سازی هم استفاده می شود و هم در افزایش رنک نیز تاثیر دارد

 

امیدوارم همیشه هیاری سئو باشید

امتیاز به این مطلب post

جستجو

آخرین مطالب

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *