Video Watermark برای چسباندن لوگو روی ویدئو:

به این اپلیکیشن ها در مدیریت پیج اینستاگرام حتما  نیاز پیدا خواهید کرد، پس این مطلب را ذخیره کنید تا در هنگام  نیاز از آن استفاده بهره ببرید.

اگر همین الان به گوگل پلی مراجعه و در فیلد جستجو، عبارت Video Watermark را تایپ کنید، تعداد زیادی از اپلیکیشن های رایگان واترمارک کردن ویدئو برایتان لیست می شود.ولی اجازه دهید با اطمینان بیان کنیم که هیچ یک از نظر سرعت بارگذاری و آسانی کار به پای اپلیکیشن امروز نمی رسند.

اپلیکیشن Video Watermark رایگان است، و برای ذخیره خروجی های واترمارک دار شده  بر عکس نمونه های مشابهش زیاد معطل نمی شوید. واترمارک هایی که می توانیدبا استفاده از این اپ به ویدئوها اضافه نمایید، هم تصویری (لوگو) و هم متنی هستند.

اپلیکیشن چسباندن لوگو

با انتخاب ویدئوی مورد نظر از گالری، و ورود به اپ حالا باید در تب Align Logo بخشی که خواهان گذاشتن واترمارک به طور دائم در آن هستید را معین کنید. واترمارک شما اگر یک لوگو است، قادر به تنظیم ابعادش هستید و اگر واترمارک متنی در نظر شماست، قادر  به تنظیم دلخواه هستید و از تب های موجود در بالای صفحه رنگ و سایز و فونت آن می توانید استفاده نمایید.

پشتیبانی از فونت های متفرقه نکته بسیار عالی در مورد Video Watermark، است. تمام فونت هایی که در پوشه دیتای Video Watermark نصب شده، در اپ قابل شناسایی است و می توانید به راحتی از آنها در ویدئوی خروجی تان استفاده کنید

این اپلیکیشن کاربردی  رایگان و برای همه دستگاه های اندروید منتشر شده و می توانید، به راحتی آن را از گوگل پلی دانلود کنید.