Search
Close this search box.

تامبلر چیست؟ و tumblr چگونه کار می کند؟

فهرست مطالب

 تامبلر چیست؟ و چگونه کار می کند؟

جالب است بدانید تامبلر یک شبکه اجتماعی است که خیلی بی سرو صدا در حال رشد و پیشرفت است.در حالی که شما در فیسبوک و توییتر سرگرم هستید، tumblr،رشد  سریع و فوق العاده ای داشته است. تا سال 2021 تامبلر حدود 50 میلیون کاربر دارد که حدود 104 میلیارد پست منتشر کرده اند.در این مقاله تامبلر چیست؟ و چگونه کار می کند؟ مورد بررسی قرار می گیرد با ما همراه باشید.

تامبلر چیست؟

در تامبلر که به عنوان یک سایت و پلتفرم وبلاگ شناخته شده است به کاربران خود اجازه ارسال عکس،فیلم و متن و حتی صدا را از طریق tumblelog می دهد.در تامبلر کاربران می توانند دیگر کاربران را دنبال کنند و یا tumblelog را به حالت خصوصی در بیاورند و استفاده از آن بسیار راحت است.

در حال حاضر تامبلر حدود 225 میلیون وبلاگ است  و در بین 10 شبکه بزرگ اجتماعی قرار دارد.

 شبکه های اجتماعی : تامبلر چیست؟ و tumblr چگونه کار می کند؟
تامبلر چیست؟ و چگونه کار می کند؟

معرفی مزایای تامبلر :

  • استفاده سریع
  • شروع آسان
  • امکان ارسال تصویر، صدا و ویدئو و مقالات به طور مستقیم در وبلاگ
  • امکان ایجاد ساده یک وبلاگ
  • امکان اشتراک بخشی کوتاه از یک نوشته

تامبلر با آموزش های دقیق و کافی راه های جذابی را برای گرفتن نتیجه بهتر از شبکه های اجتماعی به شما نشان می دهد.

tumblr چگونه کار می کند؟

شما در تامبلر tumblr  می توانید به راحتی مقاله،لینک و تصاویر را پست کنید،و به راحتی دیگر کاربران را دنبال نمایید.و آنها نیز شما را دنبال کنند.در تامبلر فضا بیشتر بصری است و بیشتر کاربران این شبکه اجتماعی جوانان هستند.شما در هر صفحه از اینترنت که باشید در صورت پیدا کردن یک مطلب جذاب می توانید به کمک تامبلر به صورت آنلاین  و به عنوان یک مینی بلگ منتشر کنید. فقط کافی است تصویر یا مطلب مورد نظر را انتخاب و گزینه share on تامبلر را انتخاب و کلیک نمایید.آنقد راستفاده از تامبلر آسان است که توضیح آن را مشکل تر می کند.

تامبلر  از حدود 225 میلیون وبلاگ مختلف تشکیل شده است. و با قرار دادن یک وبلاگ ساده کاربران به راحتی می توانند به تصاویر GIF،جوک ها،آهنگ، فیلم و داستان و عکس و فیلم به راحتی دسترسی پیدا کنند.

 شبکه های اجتماعی : تامبلر چیست؟ و tumblr چگونه کار می کند؟
تامبلر چیست؟ و چگونه کار می کند؟

 

زمانی که شما یک وبلاگ را دنبال می کنید،تمام پست هایش را در داشبوردتان مشاهده خواهید کرد.کافی است شما به سایتhttps://www.tumblr.com مراجعه کنید.و یک ایمیل ثبت کنید این ایمیل حتی می تواند واقعی نباشد و فقط رمز عبور و نام کاربری درج کنید.و در  صورت تمایل می توانید بلاگ هایی که برایتان جذاب است رد یا قبول کنید.در آخرین مرحله باید پروفایلتان را کامل کنید و مواردی که مود علاقه تان است را دنبال و یا تصاویر مورد دلخواهتان را منتشر کنید.

امتیاز به این مطلب post

جستجو

آخرین مطالب

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *