Search
Close this search box.

آموزش: روش افزایش فالوور روبیکا Rubika

فهرست مطالب

اکثر مردم دوست دارند در فضای مجازی دنبال کننده های زیادی داشته باشند و دنبال افزایش follower هستند در این مقاله به شما آموزش می دهیم که چگونه فالوور هایتان را افزایش دهید.

روبیکا برنامه ایست که مورد توجه اکثر افراد جامعه قرار گرفته،و بخشی مانند اینستاگرام دارد که میتوان در آن جذب فالوور کرد و پست و استوری برای ایجاد شغل و کسب درآمد و به اشتراک گزاشتن لحظات برای دوستان و خانواده استفاده کرد.

 

راهکار های افزایش فالوور روبیکا

قبل از آموزش افزایش روبیکا، درباره روبیکا بیشتر بدانید. روبیکا چیست؟

همانگومه که گفته شد، اپ روبیکا علاوه بر تمامی قابلیت هایش مکانی برای کسب درآمد نیز هست. قسمت روبینو و پیام رسان هردو قابلیت کسب درآمد را دارند ؛ به اینگونه که در پیامرسان با تشکیل کانال یاگروه و در روبینو با قرار دادن پست و استوری میتوان پول دراورد.

هرچه دنبال کننده های بیشتری داشته باشیم ،بازدید بیشتری نیز خواهیم داشت و این امر باعث رونق کسب و کار میشود؛ اما این درصورتیست که تمامی دنبال کننده های ما واقعی باشند و فعالیت شما نظر آنها را جلب کند. پس به هیچ عنوان دنبال جذب فالور فیک نباشید و تلاش به ساخت محتوایی پربار داشته باشید ؛تا نظرات افراد حقیقی به پیشرفت شما کمک کند.

همچنین به یاد داشته باشید که صفحه ها و کانال های خصوصی برای همگان دیده نمی شود پس صفحه خود را درحالت عمومی قرار دهید.

  1. اولین قدم ساخت صفحه مشخص کردن هدفتان است. یعنی شما بدانید که میخواهید در آن صفحه چه نوع فعالیت  کنید. برای مثال : میخواهید تبلیغات ویا  فروش محصول داشته باشید؛ باید در نگاه اول تشخیص داد که فعالیت شما در کدام حوزه (محصول ، آموزش ، دانستنی ،  فیلم و سریال ،موسیقی و….) است. 
  2. دومین گام تاسیس گروه یا کانال انتخاب نام و عکس است؛ شما باید نامی را انتخاب کنید که مرتبط با موضوعتان و زیبا باشد و این نکته را نیز باید درمورد عکس نیز رعایت کنید. 
  3. اگر هردو بخش پیامرسان و روبینو را دارید، بهتر است هردو را باهم ست کنید تا کاربران بتوانند راحتتر شما را پیدا کنند.نام کاربری بطور پیشفرض یکی است اما نام و عکس را میتوانید بصورت دستی تغییر دهید. 
  4. رعایت نظم باعث میشود فعالیتتان برای کاربر جذاب تر باشد و در صفحه تان احساس سردرگمی نکند. 
  5. یکی از راه های منظم بودن قرار دادن کلمات کلیدی ایست که کاربر باجستجوی آن بتواند دسترسی راحت و سریع به موضوع مرتبط داشته باشند. 
  6. به اندازه کافی و در تایم مشخص پست بگذارید ؛ زیرا فعالیت کم یا خیلی زیاد باعث کلافگی مخاطب و از دست دادن فالوور است . 
  7. خود کیفیت تبلیغ شماست ! اگر مخاطب از کار و فعالیت شما لذت ببرد شما را به دیگری نیز معرفی خواهد کرد. 
  8. استفاده از هشتگ های مرتبط باعث دیده شدن شما میشود.حتی اگر مخاطب با صفحه شما آشنا نباشد اما با سرچ هشتگ دنبال مطلب باشد میتواند از کانال شما بازدید و استفاده کند. 
  9. با کانال های دیگر تبادل کنید . تبادل یعنی شما و یک کانال تبلیغات صفحه یکدیگر را در صفحه خود تبلیغ کنید .البته این امر درصورت برابری دنبال کننده ها امکان پذیر است ؛ اگر فالوورتان خیلی کمتر است باید برای تبلیغ شدن هزینه بدهید. 
  10. از ربات های افزایش فالوور یا تبادل استفاده کنید اما به این نکته توجه کنید که نباید فالوور فیک برایتان بیاورند. 
  11. استفاده از پاپ آپ ها بسیار خوب و مرسوم است اما برای استفاده از آنها باید محتوی قوی ای داشته باشید چون هنگام استفاده از پاپ آپ ها پیج مورد بازدید قرار میگیرد اما درصورت نداشتن محتوای خوب دنبال کننده نخواهید داشت. 
  12. از دوستان و آشنایان بخواهید تا تبلیغاتتان را بکنند . پیج های پرطرفدار نیز در قبال دریافت پول حاضر به انجام این کار هستند. 
  13. قرعه کشی کنید. از فالوور هایتان بخواهید پیج شمارا به بقیه معرفی کنند، اگر 5 نفر از دنبال کننده هایشان شما رادنبال کرده باشد قرعه کشی کرده و جایزه دریافت میکنند. 
  14. متفاوت کار کنید !تفاوت کار خود را با دیگران نمایان کنید تا کاربران متوجه برتری کار شما شوند. 
  15. خلاق باشید و از انتشار مطالب تکراری بپرهیزید. 

همانگونه که در مطالب گفته شد راه کسب درآمد از روبیکا افزایش فالوور و محبوب شدن بین کاربران است،و استفاده از فالوور های فیک باعث کاهش بازدهی و کیفیت پیج شما میشود. پس بهتر است کیفیت پیج و بازدید واقعی پیجتان را افزایش دهید.

5/5 - (2 امتیاز)

جستجو

آخرین مطالب

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *