Search
Close this search box.

توییتر : ویژگی پیش نمایش لینک اینستاگرام به توئیتر افزوده شد.

فهرست مطالب

نمایش لینک اینستاگرام در توئیتر :

بعد از سال ها قابلیت نمایش لینک اینستاگرام در توئیتر مجددا به این پلتفرم اضافه شد و کاربران قادرند قبل از پیوستن به یک محتوا قسمتی از آن را مشاهده کنند،حدود ده سال قبل در سال 2012 توییتر ویژگی پیش نمایش لینک های اینستاگرام را حذف کرد و تا هفته گذشته لینک اینستاگرام به شکل لینک خالی نمایش داده می شد. ولی در هفته گذشته در یک اقدام صحیح، توییتر مجددا این ویژگی را به شبکه های اجتماعی خود بازگردانید. با ما همراه باشید تا این موضوع را بررسی کنیم.

قابلیت پیش نمایش لینک اینستاگرام به توئیتر :

رقابت ها بین شبکه های اجتماعی به علت آپدیت بسیار زیاد شده است.و هر پلتفرم سعی دارد که با یکی از قابلیت های خود مخاطب را جذب کند.و توییتر که حدود 10 سال پیش به اقدامی عجیب دست زده بود،مجددا از آن سیاست عقب نشینی کرد.

توییتر : ویژگی پیش نمایش لینک اینستاگرام به توئیتر افزوده شد.
لینک اینستاگرام در توییتر

 

همانطور که در ابتدای مقاله گفته شد،در حال حاضر کاربران می توانند در توییتر لینکی از اینستاگرام را مشاهده نمودند،در پیش نمایش آن لینک، تا حدودی محتوا را مشاهده نمایند و بعد اقدام به لینک شدن انجام دهند.با این تکینک کاربران می توانند به راحتی به صفحات مورد علاقه خود رفته و دیگر هر محتوایی برایشان به نمایش گذاشته نمی شود.این ویژگی در دو نسخه اندروید و ios و تحت وب توییتر فعالیت دارد.اینستاگرام در توییتی اعلام کرد که :

“تعدادی از افراد اعلام کردند که این تغییر هرگز اتفاق نمی افتد.اما پیش نمایش های لینک اینستاگرام در توییتر از امروز در دسترس و فعال است.و اگر پیوند اینستاگرام را در توییتر به اشتراک بگذارید،پیش نمایشی از آن پست در توییتر کاربر ظاهر می شود.”

توئیتر با برجسته سازی این قابلیت اعلام کرد:

اگر قصد دارید در تایم لاین توییتر آخرین پست اینستاگرام خود را به‌ اشتراک بگذارید، شانس به‌ شما روی آورده است؛ چون در حال حاضر زمانی که پیوند پست IG TV را در توییتی به‌ اشتراک بگذارید، یک کارت به‌عنوان پیش‌نمایش از محتوای پیوند نمایش داده خواهد شد.

امتیاز به این مطلب post

جستجو

آخرین مطالب

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *