Search
Close this search box.

کلاب هاوس :آموزش حذف اکانت کلاب هاوس clubhouse برای همیشه

فهرست مطالب

حذف اکانت کلاب هاوس برای همیشه:

یکی از اپلیکیشن های که مدتی است پابه عرصه گذاشته و مورد استقبال کاربران قرار گرفت کلاب هاوس است.اما کاربران بعد از مدتی ذوق استفاده از این اپلیکیشن در بین کاربران از بین می رود و بعضی از کاربران علاقه دارند که اکانت خود را در کلاب هاوس حذف کنند،اما چگونه؟ با ما همراه باشید تا آموزش حذف اکانت کلاب هاوس برای همیشه را بیان کنیم.

دو روش متفاوت برای حذف اکانت کلاب هاوس :

روش اول از طریق غیرفعال سازی حساب کاربری :

در اولین مرحله و در این روش ابتدا اپلیکیشن را باز کرده و مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید تا حساب کاربری کلاب هاوس را حذف و غیر فعال کنید.دقت داشته باشید که بعد از دی اکتیو کردن اکانت در کلاب هاوس، فقط تا 30 روز مهلت دارید آن را مجدد فعال کنید.در غیر اینصورت اکانت شما برای همیشه حذف می شود.

بعد از باز کردن اپلیکیشن، در سمت راست و گوشه بالا روی تصویر پروفایل تپ کنید. بعد روی گزینه تنظیمات (چرخ دنده) ضربه زده و وارد قسمت Account شوید.

کلاب هاوس :آموزش حذف اکانت کلاب هاوس clubhouse برای همیشه
حذف اکانت

بعد از ورود به قسمت Account، روی آیکون Deactivate Account تپ کنید. مراحل مربوط به غیرفعال سازی را مطالعه و بعد گزینه I Understand, Deactivate Account را انتخاب نمایید.

کلاب هاوس :آموزش حذف اکانت کلاب هاوس clubhouse برای همیشه
حذف اکانت

بدین صورت، حساب کاربری شما بعد از 30 روز به طور کامل حذف می‌شود.

روش دوم با استفاده از ایمیل :

ارسال ایمیل به واحد پشتیبانی از دیگر  روش ها برای حذف اکانت کلاب هاوس است. کافیست، در برنامه ابتدا ایمیل خود را ثبت کنید. سپس به اپلیکیشن کلاب هاوس بروید و روی پروفایل تپ کنید. بعد به جای گزینه تنطیمات ( چرخ‌دنده) روی گزینه @ تپ کنید.

کلاب هاوس :آموزش حذف اکانت کلاب هاوس clubhouse برای همیشه
حذف اکانت

در این مرحله ایمیل خود را وارد کنید و روی آیکون Verify تپ کنید.در این موقع ایمیلی از طرف کلاب هاوس برای شما ارسال می‌شود. به قسمت Index بروید و مراحل راستی آزمایی را انجام دهید.

کلاب هاوس :آموزش حذف اکانت کلاب هاوس clubhouse برای همیشه
حذف حساب کاربری

 

در این مرحلله به ایمیل خود وارد شده، درخواست خود را به آدرس support@joinclubhouse.com ارسال نمایید. عنوان این درخواست باید Delete My Account نوشته شود و حاوی نام کاربری، شماره تلفن باشد. ضمنا در صورت بروز مشکل در کلاب هاوس،حتما تصویر اسکرین شات از آن را نیز ارسال نمایید.

به راحتی با این دو روش می توانید حساب کاربری کلاب هاوس را غیرفعال و حذف نمایید.دقت داشته باشید که بعد از حذف حساب کاربری،به مدت 30 روز  قادر به ثبت نام در برنامه با شماره تلفن قبلی نیستید.همچنین هیچ تضمینی وجود ندارد که در این 30 روز نام کاربری شما محفوظ باشد.

امتیاز به این مطلب post

جستجو

آخرین مطالب

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *